Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 169/69, ja palstan mukaan läski. Normaalielämässä ihmisten mielestä hoikka.

Vierailija
19.03.2011 |

Tällä palstalla olevien ymmärryskyky ei riitä ymmärtämään, että ruumiinrakenne vaikuttaa ihmisen painoon hyvin paljon.

Kaksi samanpituista ja samanpainoista ihmistä jos laitetaan vierekkäin, niin toinen voi olla pullukka ja toinen hoikka samoilla kiloilla.

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 168/56 ja pikkusen vois vyötäröltä vielä napata, muuten jumpalla saatu hyvään kuosiin. Tätä ennenkään (viime kesän lopulla aloitin tehojumppa/punttikuurin) en ollut kuin pari kiloa painavampi, mutta vähän sellainen "laiha läski". Nyt on lihasta ja etenkin käsivarsiini olen melkein itse rakastunut ;).

Vierailija
2/99 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruumiinrakenteissa on eroja, mutta ei noilla kiloilla voi mitenkään olla hoikka!

En nyt lähtisi läskiksi sanomaan, mutta et mitenkään voi olla hoikka. Laita mittojasi, niistä sen viimeistään näkee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman kokoinen, prikulleen- täällä olen kamala läski, muualla olen hoikka. :-)

Vierailija
4/99 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikka on kaunis ja laiha taasen jo ruma ja muodoton. Olet hoikka. Minä olen pullea, painan 10 kg sua enemmän. Näiden mammojen mukaan olen valaskala.

Arvatkaa kuinka repeilin tuossa taannoin kun eräs mamma laittoi kuvansa, olikohan lähdössä uimahalliin ja painoa oli reippaasti yli 100 kg. Ja joku arveli että siinä kuvassa oli sellainen 80 kiloinen, kyllä on mittarit sekaisin laihuuden ihannoijjilla, sellaisilla hysteerikoilla jotka saa sätkyn kun näkee sellua jossain :D

Vierailija
5/99 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää vaan hyväksyä se, että kun olet täällä palstalla niin olet läski.

Kun olet muualla niin voit olla hoikka.

Minäkin olen täällä huono äiti ja huono vaimo. Siviilissä olen vuoden äiti ja mahtava vaimo.

Vierailija
6/99 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailijoista osa on suoranaisesti syömishäiriöisiä jotka ihannoivat täysin rasvatonta naisvartaloa, mikä on luonnonvastainen ilmiö. Toi bmi-juttu on vähän kaksipiippuinen homma. Se on aikanaan luotu vakuutusfirmoja varten jolloin suurin osa amerikkalaisista oli yhtäkkiä ylipainoisia. Toki nykyään näin on todellisuudessakin. Ihmisiä ei voi kuitenkaan arvottaa yhden kaavan mukaan.

Vierailija
7/99 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on huijata itseään? Miksi ei voi myöntää todellista kokoaan?

Vierailija
8/99 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli small, mietippä sitä :)

Vierailija
9/99 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miten se nyt sitten eroaa palstaelämästä?

En ole kuullutkaan tollasesta!

Vierailija
10/99 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstalaisista on anorektikkoja. Mutta niin on missä tahansa muuallakin. Osa maailman ihmisistä on anorektikkoja...

Jos ihminen on tyytyväinen kokoonsa, niin mikäpä siinä. Mutta minäkään en ymmärrä, miksi asioiden todellista laitaa ei voi myöntää.

Hyvin vaikea uskoa, että noilla mitoilla voi olla hoikka. Itse olen 167 cm, keskirakenteinen, lihaksikas, rasvaakin löytyy. Painoa 56 kiloa. En ihaile täysin rasvatonta naisvartaloa, mutta jos painaisin saman verran suhteessa, eli 67 kiloa, voisin kyllä myöntää olevani löllerrö. Tai sitten saisi olla tosi paljon lihasta :O

Täytyy sanoa, että vaikka en ymmärrä sitä että naisen painoindeksin pitäisi joidenkin mielestä olla 18, en ymmärrä myöskään tämän palstan käsityksiä siitä, että normaalipainon ylärajoilla ollaan muka "hoikkia", ja niinkuin juuri jostain luin, 25 on muka alhainen rasvaprosentti :O Kyllä se kieltämistä on!

Vierailija
11/99 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatekoko on 42, mietipä sitä!

Noilla mitoilla mahtuu ainoastaan isojen tyttöjen S-kokooon tai sitten pukeutuu joihinkin Prisma-telttoihin, joiden XS-vastaa normaalia M-kokoa...

Vierailija
12/99 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatekoko on 42, mietipä sitä! Noilla mitoilla mahtuu ainoastaan isojen tyttöjen S-kokooon tai sitten pukeutuu joihinkin Prisma-telttoihin, joiden XS-vastaa normaalia M-kokoa...

Tässä yksi niistä urpoista joilla hieman vippaa! Mun vaatekoko on 40/42, mietippä sitä! :DD

hahhaa! Voi luoja... Ja olen se joka painaa 10 kg ennemmän! Niin me ihmiset ollaan erilaisia, juu.

Vierailija
13/99 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

36, niin mitat pitäisi olla suunilleen rinta 84, vyötärö 68 ja lantio 92. Hyvin epätodennäköistä ap:n mitoilla!

Vierailija
14/99 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruumiinrakenteissa on eroja, mutta ei noilla kiloilla voi mitenkään olla hoikka!

En nyt lähtisi läskiksi sanomaan, mutta et mitenkään voi olla hoikka. Laita mittojasi, niistä sen viimeistään näkee.

Käytän Onlyn farkkuja kokoa 38, paidat kokoa 40, koska muuten ei mahdu hartoista.

Rintaliivit 75 C.

Ap

Vierailija
15/99 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatekoko on 42, mietipä sitä! Noilla mitoilla mahtuu ainoastaan isojen tyttöjen S-kokooon tai sitten pukeutuu joihinkin Prisma-telttoihin, joiden XS-vastaa normaalia M-kokoa...

Tässä yksi niistä urpoista joilla hieman vippaa! Mun vaatekoko on 40/42, mietippä sitä! :DD

hahhaa! Voi luoja... Ja olen se joka painaa 10 kg ennemmän! Niin me ihmiset ollaan erilaisia, juu.

niin osaat jatkossa ostaa oikean kokoisia vaatteita ;D

Vierailija
16/99 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ruumiinrakenteissa on eroja, mutta tuolla painolla et mitenkään voi olla hoikka. Olen itse 171cm ja painan 55kg ja olen hoikka, normaalipainoinen ja sopusuhtainen. Jos lihoaisin lähes 15kg olisi siinä kyllä huimasti ero.

Vierailija
17/99 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mitat on 64kg/167cm. Ja olen hoikka!

Esim. lantion ympärys on 90cm ja rinnan alta 79cm.

Käytän vaatekokoa 36, joskus jopa 34.

Olen suhteellisen lihaksikas, olen treenannut kauan.

Vierailija
18/99 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi niistä urpoista joilla hieman vippaa! Mun vaatekoko on 40/42, mietippä sitä! :DD hahhaa! Voi luoja... Ja olen se joka painaa 10 kg ennemmän! Niin me ihmiset ollaan erilaisia, juu.

niin osaat jatkossa ostaa oikean kokoisia vaatteita ;D

Kurkkaa sinä vähän tänne oikeaan maailmaan jossa kaikkien ei tarvitse painaa alle 50 kg ollakseen ei-valaita. Ihan mm. Ellokselta tilaan tuon kokoisia vaatteita ja hyvin mahtuu, viimeksi tällä viikolla tuli tilaus ja hei, mun paino oli viimeksi 81.6! Kelaa! :DD

Olen toki 2 senttiä pidempi kuin ap. Oi luoja, älä kasvata tytärtäsi noihin uskomuksiin, jookos?

Vierailija
19/99 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja omasta mielestä läski. Mutta todella moni mulle sanoo aina, että olispa niinku mä, niin hoikka ja että syö sä kun sussa se näkyy ;-) jne jne. Kaupassa jos otan koon 40 vaatetta, niin monesti myyjä on tullut sanoon, että se on sulle liian iso.. mun koko on joka paikassa sen 38 ja M. Olen kova urheilemaan ja mulla on paljon lihasta. No, itseasiassa mä oon varmaan ihan normaalivartaloinen, en laiha enkä lihava, mut kyllä mä aika hoikka olen.

Vierailija
20/99 |
19.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ruumiinrakenteissa on eroja, mutta tuolla painolla et mitenkään voi olla hoikka. Olen itse 171cm ja painan 55kg ja olen hoikka, normaalipainoinen ja sopusuhtainen. Jos lihoaisin lähes 15kg olisi siinä kyllä huimasti ero.

Menkääs uimahalliin ja kyselkää painoja, saatatte yllättyä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi