Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 169/69, ja palstan mukaan läski. Normaalielämässä ihmisten mielestä hoikka.

Vierailija
19.03.2011 |

Tällä palstalla olevien ymmärryskyky ei riitä ymmärtämään, että ruumiinrakenne vaikuttaa ihmisen painoon hyvin paljon.

Kaksi samanpituista ja samanpainoista ihmistä jos laitetaan vierekkäin, niin toinen voi olla pullukka ja toinen hoikka samoilla kiloilla.

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihanan kokoinen. Naisellinen ja pehmeä. Mukavasti kaartuva vyötärö ja nätit jalat.

Vierailija
42/99 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vertailla noita mittoja ja painoja. Paino voi heittää paljonkin, mutta mitat on suht samat.

Esim. 49 verrattuna, mulla sama pituus 167, mutta paino 67.

Mitat:

Rinnanympärys 88cm

Vyötärö 71cm

Lantio 98cm

Pidän itseäni normaalivartaloisena. Muutama kilo voisi lähteä ja hieman kiinteytyä, niin olisin tosi tyytyväinen. Mutta en pidä itseäni pullukkana, en tosin hoikkanakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

167 cm, 65 kg. Laihaksi en itseäni sanokaan, mutten läskiksikään.

[URL]http://aijaa.com/v.php?i=002387723006.jpg[/URL]

Hei, meillä on aika samanlaiset vartalot!

Ja mehän ei todellakaan olla mitään läskejä, vaan naisellisia naisia :)

Ap

Vierailija
44/99 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyll' ett' t''ll' tuijotetaan ihan sokeasti siihen vaaan lukemaan.

Min' painoin laihimmillani 55 kiloa ja siit' painoni on noussut 9 kiloa. Mutta mitat ymp'ri vartalon ovat pienemm't nyt kuin silloin, olen hommannut lihasta vasrtaloon ihan tosissani.

Nyt painan 64 kiloa, olen 167cm pitk'. Lantioni on on 90cm ja rinnan alta 83cm, sielt' levi'' kun saa lihasta. Vatsanymp'rys on 77 cm, se on aika paljon mutta siksp'kki n'kyy eritt'in selv'sti, jos vatsassa ei ole lihaksia, se on kuopalla.

Mieluummin painan t'm'n verran ja olen pinempi kuin 9 kiloa sitten, jos jonkun milest' olen lihava niin sitten olen )(

Vierailija
45/99 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihas painaa enemmän kuin läski. Olen 160/noin 60 ja hoikka/normaalipainoinen mutta hyvin lihaksikas.

joten uskon että olen hoikka sinäkin. mutta luvut ovat 'hurjat' joten ei niitä pidä niin sinisilmäisesti katsoa. jos painaisin 50kg (kuten noin 10 v ja urheiluintoa sitten) olisin laihaluuranko, ja urheilu pitäsi lopettaa mikäli olisin niin obsessive tuon painoluvun suheen

Vierailija
46/99 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ilmeisesti kyse olikin siis siitä, että näille pyöreähköille ja normaalipainon ylärajoilla keikkuville "hoikka" tarkoittaa "ei yyberläski", eikä ollenkaan sitä, mitä meille oikeasti hoikille.

joilla ei ole muotoja.

Ja mulla ainakin lantiosta tulee luut vastaan vaikka kuinka laihduttaisin, on nuo kolme lasta niitä vaan leventänyt kovasti :)

Vierailija
47/99 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyll' ett' t''ll' tuijotetaan ihan sokeasti siihen vaaan lukemaan.

Min' painoin laihimmillani 55 kiloa ja siit' painoni on noussut 9 kiloa. Mutta mitat ymp'ri vartalon ovat pienemm't nyt kuin silloin, olen hommannut lihasta vasrtaloon ihan tosissani.

Nyt painan 64 kiloa, olen 167cm pitk'. Lantioni on on 90cm ja rinnan alta 83cm, sielt' levi'' kun saa lihasta. Vatsanymp'rys on 77 cm, se on aika paljon mutta siksp'kki n'kyy eritt'in selv'sti, jos vatsassa ei ole lihaksia, se on kuopalla.

Mieluummin painan t'm'n verran ja olen pinempi kuin 9 kiloa sitten, jos jonkun milest' olen lihava niin sitten olen )(

Vierailija
48/99 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ulkonäköään. Kaikkien pitäisi painaa lähemmäs 50 kuin 60kg pituudesta riippumatta.

Tällä palstalla kirjoittelee aika paljon syömisongelmaisia teinejä, tai teiniasteelle jämähtäneitä naisia.

Kypsässä iässä oleva nainen (40-50v) voi aivan mainiosti painaa 3kg enemmän kuin ihannepaino osoittaa.

sh

Vierailija
49/99 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pudota ei paino saa, sillä sitten näytän hirveältä.

Vierailija
50/99 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 167 cm pitkä ja painan 65 - 67 kg. Olen hoikka, mutta varmaankin monen täällä palstailevan mielestä pituus-paino-suhteen perusteella läski. Ja arvatkaa mitä? Aivan sama! Mua ei haittaa pätkääkään, jos joku mulle tuntematon henkilö ajattelee tykönään, että kauhea ihravuori. Voihan olla, että jotakuta jopa helpottaa, kun voi noiden mun mittojen perusteella pitää itseään jollain tavalla mua parempana. Onnistumisen kokemukset ovat ihmiselle hirveän tärkeitä.

Muita mittoja en nyt voi tähän laittaa, kun mulla ei oo mittanauhaa. Paitsi vyötärö mitattiin just kun kaveri lupas pienentää yhtä takkia mulle, ja se oli 67 cm.

Vierailija
51/99 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ulkonäköään. Kaikkien pitäisi painaa lähemmäs 50 kuin 60kg pituudesta riippumatta.

Tällä palstalla kirjoittelee aika paljon syömisongelmaisia teinejä, tai teiniasteelle jämähtäneitä naisia.

Kypsässä iässä oleva nainen (40-50v) voi aivan mainiosti painaa 3kg enemmän kuin ihannepaino osoittaa.

ja tosiaankin siskoni joka painaa 7o ei mahdu mun farkkuihin vaikka mä painan 78 ...valitettavasti koulutustaso on luultavasti aika alhainen täällä palstalla,joten en vaadi mitään suurta täältä=)

ikävää vain se että syömishäiriöiset ovat liikkeellä sankoin joukoin

Vierailija
52/99 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkien mittojen perusteella ei voi sanoa ihmisestä onko hän hoikka/paksu tmv. Ruumiinrakenteet ovat erilaisia. Omenavartaloinen ja päärynävartaloinen näyttävät aivan erilaisilta samoilla pituuksilla ja painoilla.

Toisallta tosiasia on myös se, että jollekin hoikka on sama kuin toiselle laiha, joten semantiikkaa myös.

Itse olen muutaman sentin pidempi (165) kuin kälyni ja päärynävartaloisena miellän itseni paljon painavammaksi kuin omenavartaloinen kälyni. Todellisuudessa hän painaa 6 kg enemmän kuin minä. Ja hän ajattelee kyllä myös olevansa paljon lihavampi kuin minä. Minä katson hänen hoikkaa takaprofiiliaan, missä takamus on pieni ja reidet hoikat. Hän taas minun sivuprofiiliani, missä vatsa on litteä ja käsivarret timmit.

Eli kannattaako kamalasti vertailla? Minusta ei.

Vierailija
53/99 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurimmat toisia arvostelevat eivät osaa muuta kuin keskittyä omaan lookiinsa ja sitten nousevat jalustalle, kun joku onkin hiukan pyylevämpi. Ja mistäpä me tiedetään; voi olla niinkin, että hoikkana itseään mainostavat ovatkin varsin täyteläisiä naisia. Minä-kuva voi vääristyä monella tavalla.

Ja kuten aiempi kirjoitti, koulutustaso on varmasti keskitasoa alhaisempi. Tai sitten ongelmasyöminen /-syömättömyys kostautuu regressiivisenä ajattelutapana.

Vierailija
54/99 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et halua tai osaa tai viitsi tai mitä lie, laittaa tänne itsestäsi kuvaa, niin laitatko kuvan vaikkapa jostakin muusta; julkkiksesta, näyttelijästä, katalogimallista, ministeristä, ihan kenestä vaan, jolla saman tyyppinen vartalo kuin itselläsi?!

Mua ihan todella alkoi kiinnostamaan, eikä mitenkään ivailumielessä tms, vaan ihan muuten vaan!

Vierailija
55/99 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiha, omasta mielestäni just sopiva.

Vierailija
56/99 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laukomilla mielipiteillä olla vartalostasi? Ei kuulosta kovin vahvalta itsetunnolta, jos loukkaantuu moisesta.

Vierailija
57/99 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen myös sama pituus painosuhteen omaava ja tosiaan sanovat hoikaksi. En menisi sanomaan itseäni millään muotoa läskiksi, makkaroitkaaan ei ole vyötäröllä yhtään, rinnat pienet mutta lantiota löytyy kuitenkin eli olen naisellisen näköinen mutta en missään nimessä edes pullukka.

Vierailija
58/99 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatekoko 36 on mulle passeli.

Vierailija
59/99 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen myös sama pituus painosuhteen omaava ja tosiaan sanovat hoikaksi. En menisi sanomaan itseäni millään muotoa läskiksi, makkaroitkaaan ei ole vyötäröllä yhtään, rinnat pienet mutta lantiota löytyy kuitenkin eli olen naisellisen näköinen mutta en missään nimessä edes pullukka.

Minä pidän myös itseäni naisellisen näköisenä, mutta en missään nimessä läskinä.

Itse ajattelen, että olen normaalivartaloinen ja roteva, isokokoinen nainen, mutta monet ihmiset ovat sanoneet minua hoikaksi. Ehkä leveät hartiat saavat näyttämään hoikemmalta tai jotain?

Olin viime syksynä leikkauksessa, ja anestesialääkäri ja leikkaussalihoitaja keskustelivat keskenään, että on se helppo laittaa puudutus hoikalle ihmiselle.

Ap

Vierailija
60/99 |
20.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pudottaa jokunen kilo. Olen 165cm ja painan 57 kiloa.

Mittailin sitten minäkin noita strategisia mittoja:

hartiat:106

rinnanympärys:87

vyötärö:67

lantio:94

Vartalotyyppi mulla on mielestäni hyvin selkeästi X -mallia. S-koon paidat eivät mahdu hartioista päälle, todellakaan. Housut taitavat yleensä olla kokoa 36. Välillä tunnen itseni ihan possuksi, mutta toisaalta pelistä tuijottaa takaisin ihan sopusuhtainen nainen. Kumpaa sitten pitäisi uskoa, omaa päätään, vai peiliä. Siinäpä kysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi