Katsokaas miten harmoninen mun makkarista nyt tuli! :)
Sarjassamme pientä pintaremonttia... viime vkl maalattiin takaseinä, nyt vaihdoin vielä päiväpeiton, tyynyt ja ostin tänään nuo taulut ja "patsaan".
http://i251.photobucket.com/albums/gg300/viiru15/Makkari2.jpg
Kommentit (26)
itse olisin laittanut hiukan pidemmät verhot..
kulkeutunut meille, muuten kiva, mutta en tykkää siitä varresta kun se on "kullitettu", kromi sopisi meille paljon paremmin :) Taitaa olla aika muotivalaisin nyt koska näin sisustusliikkeissä tuollaisia. ap
vain pari senttiä lattista, kuva vähän "liioittelee". ap
kulkeutunut meille, muuten kiva, mutta en tykkää siitä varresta kun se on "kullitettu", kromi sopisi meille paljon paremmin :) Taitaa olla aika muotivalaisin nyt koska näin sisustusliikkeissä tuollaisia. ap
Joo, muodikashan tuo valaisin on nytten :) Hieno löytö!
T. nr2
katon kuultomaalaus, samassa yhteydessä voi sitten joskus käsitellä sängynkin. ap
on samanlainen sänky kuin meillä :)
juuri sanoa, että katto vähän pistää silmiin, sen jos saatte joskus maalattua valkoiseksi niin avot :)
kamojen sijoittelu. Se on tökerö.
Itse laittaisin vain lamput reunoille ja taulut siihen keskelle vierekkäin :)
taidat tykätä salmiakkikuviosta? mikäs siinä jos tykkää ja lopputulos on varsin levollinen levollisten värien johdosta. noi sun taulut, lamput ja joku pikkuesine pöydällä muodostaa muuten myös salmiakki-v:n.
paras teho kun ovat noin. En nyt ihan joka ripsausta mieti noin tarkasti :) Yleisilme siisti ja se riittää mulle. ap
Talonmies vai naapurin Sirpa?
mitään "myyntikuvia" :)) ap
väri nimeltään manttelinharmaa ja tykkään kovasti. Meillä vaan valkoiset kalusteet ja katto..kaikki seinät eivät ole harmaita mutta mä rakastan tummia makkarin seiniä. Tulee hyvät unet :D
lähemmäksi toisiaan.
Tama on yleisin virhe sisustuksessa. Taulut aina liian korkealla ja yleensa liian pienia suhteessa seinaan.
Tumma ja synkkä. Harmonia on kaukana tuosta makkarista.
ja kiva toi valaisin!
Onko valaisin uusi, tai osaatko sanoa mistä ostettu..? Tahtoisin kanssa tommosen..