Katsokaas miten harmoninen mun makkarista nyt tuli! :)
Sarjassamme pientä pintaremonttia... viime vkl maalattiin takaseinä, nyt vaihdoin vielä päiväpeiton, tyynyt ja ostin tänään nuo taulut ja "patsaan".
http://i251.photobucket.com/albums/gg300/viiru15/Makkari2.jpg
Kommentit (26)
meilläkin maalattiin vaalea makkarin seinä tummaks ja tykkään tosi paljon kun fiilis hämyinen eli unille sopiva. Kaikkia seiniä ei kannata vetää tummaksi mutta sängyn päätyseinä sopii...mä ainakin kyllästyin vaaleaan ja kesällä varsinkin tumma huone auttaa nukkumaan paremmin.
ja huoneessa kolme ikkunaa. Kännykkäkuva ilman salamaa on vähän tumma. ap
sängynpääty erilaiseksi, katto valkoiseksi, yövaloista en tykkää ja taulut hieman lähemmäksi toisiaan. Muuten kiva.
sijoittelijoista = ihan hyvä.
Ainoa mikä pisti silmään oli se kun sängynpääty ja katto eriväristä puuta.
ainoa mikä mua häiritsee on petaus. Johtuu varmaan siitä että anoppikin sanoo meidän nukkuvan hotellissa kun sänky on aina viimesen päälle pedattu. En itse vaan voi sietää mitään muhkuroita tai epäjärjestystä sängyssä :D
Sehän on kaikkein tärkeintä, että saa tehtyä itselleen mieluisan sisustuksen, viis muiden mielipiteistä!
Nimittäin, minusta tuo tumma seinä kaatuu päälle ja tekee minun silmissä tilasta ahdistavan näköisen. Huone näyttää nimittäin todella pieneltä. Itse olisin valinnut noin pieneen tilaan vaaleampia värejä.
Vaalea katto kyllä avaa huonetta, eikun maalaamaan!