Ruskeasilmäiset näyttävät tyhmiltä ja vähän tollukoilta.
Kommentit (33)
ruskea silmäiset ovat yleensä ylpäköitä ja luuleevat ittestänsä liikoja.. tiedän vain! ja tutkimuksissa vaaleasilmäiset ovat mahdollisesti ruskeasilmäisiä tehokkaampia strategisessa ajattelussa ja on menestyvempiä muutenkin..i]
Ei hyvää päivää, kyl mä vaan sanon et ei järki loista tässäkään ketjussa.
mä just ostin värilliset piilarit, jotka siis ruskeat.. Voinkohan nyt sitten käyttää niitä ollenkaan, etten vaikuta tyhmältä?
yleensähän se on niin että jos ei ole esim. ruskeasilmäinen niin silloin niitä haluaa.. jos on taas ruskeasilmäinen, silloin haluaa eriväriset.. hiuksissakinhan on sama, kihara hiuksiset haluaa suorat ja suorat kiharat.. ja pisamissa myös ja kaikessa! on se jännä..
mun toisella tytöllä on pähkinänruskeat silmät, toisella tummanruskeat, molemmat kauniit. mulla on vihreät silmät, niistäkin pidän:=)
ja ruskeasilmäiset naiset lähes poikkeuksetta on (silmä)meikittä ihan freesinnäköisiä kun taas me muut aika valjuja..
Miehellä on ruskeat ja yllätys yllätys myös kaikilla 4 lapsellamme on ruskeat silmät. Sävyjä meiltä löytyy ihan tummanruskeista puhtaan vaaleanruskeaan.
Kaikkien meidän lapsien silmiä on myös kehuttu.
Itse pidän puhtaanvärisistä ja kirkkaista silmistä oli ne sitten ruskeat tai siniset.
Jotkut mustikansinisetkin kuullostavat aivan upeilta. Ja puhtaan harmaatkin ovat kauniit.
vaalean ruskeat silmät on nätit, ystävälliset ja lämpimät. Mutta tummanruskeat näyttää tosiaan tollukoilta ja siltä kuin silmät olisivat kierossa.
Siis täällähän oppii lähes päivittäin jotain uutta!
Minä, ruskeasilmäinen yli 3-kymppinen olento, olen koko ikäni ollut tyytyväinen ruskeisiin silmiini, joita on jopa joskus kehuttukin.
Nyt se sitten tapahtui...minulle kerrotaankin, että näytän silmineni sekä tollukalta (mitä v***ua se sitten tarkoittaakaan, jotain murretta lienee...) ja lisäksi vielä tyhmiltäkin nämä nappisilmiksi sanotut elimet näyttävät. Hitsin hitsi, mutta tulipahan tietoon, kiitos siitä.
No, onneksi meillä on värilliset piilolinssit, joilla voin tehdä silmäni terhakan punaisiksi!
Minä, ruskeasilmäinen yli 3-kymppinen olento, olen koko ikäni ollut tyytyväinen ruskeisiin silmiini, joita on jopa joskus kehuttukin.
Nyt se sitten tapahtui...minulle kerrotaankin, että näytän silmineni sekä tollukalta (mitä v***ua se sitten tarkoittaakaan, jotain murretta lienee...) ja lisäksi vielä tyhmiltäkin nämä nappisilmiksi sanotut elimet näyttävät. Hitsin hitsi, mutta tulipahan tietoon, kiitos siitä.
No, onneksi meillä on värilliset piilolinssit, joilla voin tehdä silmäni terhakan punaisiksi!
ehkä he ovat kehuneet sen takia koska heillä ei ole ruskeita silmiä ja kauneushan on katsojan silmissä.. piilarit eivät sitten ole taas luonnolliset.. mutta kukin tyylillään :)
Saatat jopa joskus oppia sarkasmin.
kohta silmäni ja muittenkin erivärisien silmät ovat harvinaisuus ja kaikki niitä sitten haluaa xDDDD koska ei jaksa enää katsoa ruskea silmäisiä :PP
en minä mitenkää halua mollata ruskea silmäisiä enkä mitään.. sanon vain oman mielipiteeni..
;o