Miehelläni on toinen nainen, jota ei aio jättää, vaikka tietää että tiedän.
Silti minäkään en aio jättää miestäni. Aion olla entistä parempi vaimo, äiti ja nainen ja aion taistella miehestäni.
Mitä ajattelet minusta? Ymmärrätkö ajatuksenjuoksuani?
Kommentit (190)
siis kännipano harkitsematonta hauskanpitoa? Miten ihmeessä sun ajattelukyky on noin alhaista?
Paremminkin se osoittaa et on antanut selvinpäin itselleen luvan pettää. Siis ruokkii mieltään toisiin kohdistuvalla seksillä. Humalassa on sitten niin helppo tehdä se mistä selvinpäin haaveilee. Tämä on periaatteettoman ihmisen toimintamalli ja taatusti toistuvaa.
Ihan huvin vuoksi kysyn, et älyääkö kännikkäät ehkäistä? Vai siittääkö ne humalassa vammasen lapsen? Suhtaudutko seurauksiinkin yhtä ymmärtäväisesti?
Kuten edellä on jo todettu, ei tässä ole kyse eheästä perheestä, vaikka Ap miten asiaa selittää. Lasten isähän on käytännössä moniavioinen! Pettäminen kerran on ihan eri asia ja minäkin sellaisen anteeksiantoa vielä kannatan, mutta suhde monen kanssa yhtäaikaa ei ole enää kenenkään etu. Olen tuntenut tuollaisen perheen, ja aluksi oli ihan kamalaa, kun kaikki muut tiesivät, paitsi vaimo. Nykyään vaimokin tietää, riitelivät siitä ja nykyään vain ..ttuilevat toisilleen jatkuvasti. Ei ole minusta mikään eheä perhe. Todennäköisesti lapset saavat tietää ajan myötä tai ehkä tietävät jo nyt, mietipä ap, miltä heistä sitten tuntuu? Varmaan oksettaa ja tuntuu, että koko elämä on ollut pelkkää kulissia ja tarua.
Samaa mieltä! Mutta hankkisin kyllä oman elämän ja nauttisin siitä enkä paljon selvittelisi omia menojani. Pistäisin itseni myös kondikseen laihduttamalla ja muilla naisten keinoilla. Enkä taatusti olisi liian kiinnostunut ukkoni menemisistä:)
Uskokaa tai älkää tämä taitolaji tepsii!!
et kun jaetaan mieskin niin jaetaan sitten koti, siivous, ruoka, laskut, lastenhoitokin. kunnon vanhanajan "mormoni" nmeinigillä. 2 vaimoa= vähemmän kotitöitä ja enemmänomaa-aikaa ja rahaa :P ( kauankohan ukko jaksaisi katsoa 2naista saman katon alla 2x pms 2x nalkutus...) Ja kuinka ärsyttävää olis kun nyksä ja uksa oliskin bestfriends... ehkäpä jopa häntä isäntää vastaan.
joku pystyy tähän, mä olen niin mustasukkaista tyyppiä, että olen kateellinen jopa existä. Mies saisi oitis kenkää, koska en pystyisi elämään sen tosi-asian kanssa, että on halunnut toista naista ja elää rakkausuhteessa toisen naisen kanssa. Mies varmaan rakastaa sua, mutta ei ole "rakastunut". Sen kohde on nyt tuo uusi nainen. Mutta näinhän on aikojen alusta eletty, että miehellä on vaimo ja rakastajatar, en vain koskaan ole ymmärtänyt että miksi?
ap olisi käynyt täällä hehkuttamassa, jos olisi saanut miehensä takaisin. Minusta olisi kyllä kyseenalainen kunnia "saada" pettävä mies takaisin...
Tässä muuten vanhan Helmi-jutun lista syistä, miksi jotkut eivät jätä pettävää miestä:
- Syyllistäminen. Vikaa on minussa.
- Taloudelliset edut. Sosiaalisen aseman menetys.
- Psykologisten syiden hakeminen miehestä. Seksiaddiktio, vaikea lapsuus.
- Rationaalistaminen, joka on samalla keino puolustautua.
- Hän valitsi juuri minut, ylpeys siitä, että mies on tavoiteltu.
- Marttyyrius. Olen pyhä ja jalo ja kärsin. Itsensä korottaminen.
- Välinpitämättömyys, miehet ovat miehiä.
Joopajoo, minä en pettävää miestä kelpuuttaisi. Ehkä yhden kerran hairahdus voisin katsoa mokaksi, mutta sivusuhteelle ei kyllä ole olemassa mitään hyväksyttävää perustelua.
olipa kyynisiä ja kylmiä vastauksia muilta naisilta...Voimia sulle. Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin. Jokainen tarina on omanlaisensa eikä siksi toisten mielipiteistä kannata välittää.Sinä parhaiten tiedät mikä homman nimi on ja missä mennään...Tiedän vastaavia tarinoita 2 ja molemmissa kävi kuten sinä toivot nyt - ja syntyi iltatähtikin vielä.Joten toivoa aina on!!
Voimia sulle.
aina vaan paremmaksi suhteemme muuttuu. Miehellä olisi halu yhteiseen elämään, mutta itse en ole lainkaan niin varma....minulle tämä sopii, että joku muu pesee hänen pyykkinsä ja katselee sohvalla piereksivää miestä arki-illat....minä saan parhaat palat, hemmottelua, rakkautta mielinmäärin, ihania viestejä, lahjoja ja hyvälle tuoksuvan miehen puhtaissa, silitetyissä vaatteissa :)
olet typerä kun haluat jakaa miehen sen vaimon kanssa, missä on sun itsekunnioitus? Muuta ihmeessä sellaiseen maahan missä moniavioisuus on sallittu. Yäk. Panette samaa miestä. Kelaa saatana.
Mutta olen melko varma, että kukaan "toinen nainen" ei jaksa odottaa miesystävänsä jättävän vaimoaan montaa vuotta. Eiköhän se nainen viimeistään jossain vaiheessa tajua, ettei mies jätä vaimoaan, kun aikaa tarpeeksi kuluu eikä mies tee päätöstään. ap
Hmm.. jospa tämä toinen nainen onkin sellainen, joka ei haluakaan pullantuoksuista kotielämää miehesi kanssa, vaan on tyytyväinen siihen että on joku "vakkari" jonka kanssa ei tarvitse jakaa niitä pyykinpesuja ja muuta tylsää ja arkista. Katsos kun sellaisia naisiakin on jotka haluaa vaan rentoa yhdessäoloa eikä välttämättä sitä miestä nurkkiinsa vakituisesti luuhaamaan.
tuohan on naiselle ideaalitilanne: voi viettää miehen kanssa kivaa laatuaikaa ilman sitä arjen pyöritystä.
mies paneskelee molempia naisia millon huvittaa ja kun saat tietää, toteaa vaan kylmästi että "en mä tiiä mitä haluun"! no kannattaisko päättää mitä vittu haluaa...! ja sä kattelet tollasta! ei sun tarvikkaan sille raivota, kun se on panemassa taas sitä toista vitun naista niin heität sen vaatteet, kengät yms muut ikkunasta ulos ja vaihdat lukot, jos tulee jotain valittamaan niin näytät keskaria. NÄIN MINÄ TEKISIN, enkä katsoisi kun mieheni panee muita naisia ja sen jälkeen tulee kotiin nukkumaan ja pyykkaat vielä sen paskaset alushousutkin!! EN YMMÄRRÄ SUA KYLLÄ OL-LEN-KAAN! ja jos se toinen nainen joskus jättääkin miehesi niin sit jatkat vaan normaalisti ja oootte taas ihan vitun täydellisessä avioliitossa, kunnes......... MIES PANESKELEE JA NUOLESKELEE TAAS UUDEN NAISEN KANSSA JA SIITÄ SE VIIDEN VITUN VUODEN KÄRSIVÄLLINE ODOTUS TAAS ALKAA! että onnea vain!! ;)
Kaksi vuotta odotin minä. Miehen aviovaimo tiesi minusta alusta saakka, ja on taistellut kyllä melkoisella voimalla.
Nyt tilanne vihdoin ratkeaa: mies lähtee avioliitostaan. Vaimo on helvetin katkera, ja luulen, että olisi päässyt vähemmällä, kun olisi luovuttanut ajoissa. No, tietysti vikaa on miehessäkin kun viivytteli ratkaisuaan näin kauan. Olen aika varma, että jos minä olisin lähtenyt tästä kolmiodraamasta aiemmin, mies olisi kuitenkin löytänyt kohtalaisen pian jonkun toisen, jonka kanssa olisi rakentanut uutta, koska se avioliitto on ollut raunioina, sitä ei vaan pysty enää uusiksi kasaamaan.
Eli vaimo jää nuolemaan näppejään. Näitä on tuttavapiirissä valitettavan monta ollut. Tiedän vain yhden tapauksen, jossa vaimo voitti. Mutta lopulta ero tuli, yksi syistä oli pettäminen. Yhden tapauksen tiedän, missä toinen nainen on ollut kuvioissa 21 vuotta. Tässä ei ole edes lapsia liitossa ja vaimo täysin tietämätön asiasta.
No ensimmäiseksi tulee mieleen, että järkkäsit just äijälles paratiisinomaisen loppuelämän. Hänellä on vaimo, joka "on entistä parempi vaimo, äiti ja nainen ja taistelee miehestään". Sen lisäksi hänellä on vakipano, josta hänen ei tarvitse luopua, koska on tämän vaimolleen ilmoittanut ja vaimo on tämän hyväksynyt. Kohta tilanne on sellainen, että et edes pääsisi eroon miehestäsi, vaikka itse haluaisit. Miehisestä näkökulmasta katsoen asiat eivät voisi olla paremmin.
Sinnikäs ja funtsii ennen kuin toimii. Tuo sinnikkyys yhteisen eteen on aivan mainiota. Ehdottomasti haluaisin tuollaisen vaimon, vaikka en häntä tietenkään pettäisi. Tarkoitan että tuolla tavalla ajattelevan täytyy olla muutenkin aika mahtava luonne.
Paljon peukkuja kokeilullesi, toivottavasti toimii! Olisit sen kyllä ansainnut, vähintään. En kyllä ole varma että noin toimiva mies on sen arvoinen, mutta minä en ole sinä enkä tiedä voisiko sinulle ja perheellesi ollakin. Kai se mahdollista on!
Ehdottomasti haluaisin tuollaisen vaimon, vaikka en häntä tietenkään pettäisi.
Just joo!!!
Ehdottomasti haluaisin tuollaisen vaimon, vaikka en häntä tietenkään pettäisi.
Just joo!!!
Miksi ei? Miksi pettäisin? Luonteelleni ei oikein sovi pettäminen, miksi pitäisi opetella?
Miksi sisukas ja neuvokkaan oloinen nainen voisi olla aivan loistava? Onko neuvoton, raivoava ja lannistuva jotenkin parempi?
Minusta myös -lasten takia!! Hah! Jopa Raamatussa annetaan lupa erota aviorikoksen takia ja se on paljon!
Jos nainen jostain syystä päättää jäädä pettäjän luo niin pitäisi tajuta et aikaisempi käytös ennustaa tulevaa ja piste.
Ja jos on lapsia niin pitäisi yrittää vaikuttaa tilanteeseen niin että lapset kärsisivät mahdollisimman vähän. Tämähän on aikuisten asia ei lasten! Mut yleensä nämä naiset on niin tunneperäisesti haavoittuneet eivätkä pysty suojelemaan lapsiaan ja vaan pahentavat tilannetta kuolatessaan pettäjän perään. Yäk.
Olenpahan ollut muutamassa draamassa mukana ja tarpeeksi nähnyt. Asiaa voitaisiin verrata jäätelöön. Lääkäri kieltää ehdottomasti sen syönnin mut heikko ajattelee sitä koko ajan ja tilaisuuden tullen syö sitä. Heikko ei siis etsi vaihtoehtoja addiktilleen.