Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odottamaton tilanne vanhempainvartissa: oppilaan isä onkin vanha hoito.

Vierailija
17.03.2011 |

Oppilaan asiat saatiin selvitettyä ihan asiallisesti, mutta kyllähän siinä katseista kävi ilmi, että isä ajatteli vanhoja muístoja. Ja hitsin hyviä muistoja ovatkin. Mukana oli myös oppilaan äiti. En ole seurustellut kyseisen miehen kanssa eikä hän ole kuulunut varsinaisesti kaveripiiriini. Kunhan paneskelimme parisen satunnaista kertaa, näin suoraan sanoen. Iltapäivän tunnilla kyseistä oppilasta katsoessani en voinut olla ajattelematta, että isänsä penis on ollut suussani ja isänsä on sitä ja tätä... Hämmentävintä, mitä työssäni on tapahtunut! En voi avautua muualla kuin täällä, mutta pakko oli jossain, kiitos.

Kommentit (196)

Vierailija
161/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisilla ihmisillä saa olla aikuisten leikit ja ap ei ole tehnyt mitään väärää, eihän hän tiennyt miehen olevan varattu tai että hänellä on lapsi. Ja ihan tiedoksenne, että opettajallakin saa olla elämää, jopa seksielämää ettekä te voi sille mitään. Huvittavaa että joku näkee tuollaisesta vaivaa ja kuvittelee, että rehtorille valittaminen vaikuttaisi asiaan jotenkin.

Itsekin olen joskus miettinyt että mitenköhän pokka pitäisi jos joutuisi moisen tilanteen eteen. En ole ope, mutta vastaavaan tilanteeseen voisin kuitenkin päätyä.

Vierailija
162/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuorempana ajatellut näin, mutta nyt kymmenen vuoden avioliiton jälkeen olen sitä mieltä, että avioliiton ulkopuolinen seksi ja "hoidot" ovat vastenmielisiä, enkä haluaisi lapselleni AP:n kaltaista opettajaa.

Minä en edes tiedä, onko lapseni opettaja sinkku, naimisissa, onko lapsia tai onko vaikka lesbo tms! Hyvä opettaja, se riittää, ei nuo muut asiat minulle kuulu!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkakaa tätä. Loistavaa luettavaa. *hakee poppareita* T: 11cm mies

opettajilla ei voi olla seksielämää? Sori, on meillä. Joillain jopa keskenään. Mene etsimään sitä 11 sentin tikkuasi, ettei vaimosi vahingossa imuroi sitä.

ap

Minusta opettajat ovat seksikkäitä. Rankaisetko sinä nyt minua?

T: 11cm mies

Vierailija
164/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisille kateellisia!!!!

opettajat eivät saisi iskeä oppilaan isää. Lastentarha opet eivät hoidokkien isää jne

mutta sitten kun on työkaveri kyseessä, sitä saa panna mennen tullen tai pomolle saa antaa pillua.

Hyvä av!!!!! :) ja muut saman kaltaiset. missä se tykäää nappi on?

Vierailija
165/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäiskö itkeä vai nauraa näille kiihkoilijoille, jotka odottaa opettajilta yli-ihmisyyttä ja sellaista siveyttä, jota ei muilta odota.

Vierailija
166/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaa niitä panojaan vähän kaikkialla. Ne on kuin aaveita.

Vierailija
167/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on kyllä ollut olemassa jo silloin, se on selvä. En tiennyt lapsesta, kun meillä oli miehen kanssa "yhteinen harrastus". Emme pahemmin puhuneet taustoistamme.

ap

säälin sua.todella säälin.olet väärällä alalla,moraalisi on nolla.Säälin sua.kuten kirjoitit niin hyvää seksiä ei ole tarpeeksi...tiedätkö kuinka moni pieni oppilas tälläkin hetkellä kärsii siitä,että niin monet vanhemmat juoksevat sen muka paremman seksin perässä...ongelmat näkyvät suoraan luokkahuoneessa..t.eräs sinuun pettynyt

kuinka nyt niin puolustetaan apta joka on ollut viemässä lapselta isää. Yleensä täällä tuomitaan sellaiset. Seuraukset ovat kaksinkertaiset jos kyseessä on oma isä ja oma opettaja.

eihän se ap:n moraalia syö jos ei lapsesta tiedä?

lisää näitä, parasta perjantain viihdykettä!

itselläni on ollut reilu 50 "hoitoa" joten ei ole ihme jos joskus törmäilee näihin.. terv. se jonka lapsen koulukaverin isän kanssa ollu seksiä joskus..

Vierailija
168/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on harrastanut muutamaan kertaan taivaallista ja rietasta esiaviollista seksiä papin kanssa - ja kyseinen pappi saarnaa kirkossaan edelleen sunnuntaisin, kastaa lapsia, siunaa kuolleita. On ehkä vihkinyt jonkun siveän av-mamman? Ja edellisenä iltana harrasti tuntikausien seksisessioita openaisen kanssa :)

Ja tuo on melko yleinen pelko opettajien keskuudessa: että vanhempien joukossa on joku vanha poikaystävä, treffikaveri tai satunnainen tuttavuus. Opet kun viettävät ihan normaalia elämää siinä missä muutkin, suurimmalla osalla lienee ennen vakiintumista jo muutama parisuhde?

Vierailija
169/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvattaa oppilaita. Tämäkni opettaja, ap, on nainut jonkun perheenisän kanssa, useamman kerran, tutustumatta häneen kalua lukuunottamatta. Holtittomasta käyttäytymisestä kertoo sekin, että ap:n on tarvinnut tehdä raskaustesti! Sellaisen kasvattajanko te haluatte lapsillenne kouluun?

rehtorille ja koulutoimenjohtajalle.

Siksi että opettaja on joskus vuosia sitten pannut jonkun miehen kanssa...? Mitä idiootteja täällä taas liikkuu?

Vanhempien tehtävä on kasvattaa lapsensa, ei opettajien.

Se kasvattaminen kun on aloitettava hiukka aikasemmin, kun 7-vuotiaana.

Vierailija
170/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt se ap on sitten rakastunut tähän mieheen - hehe! ja odottelee, että pääsis käsiks uudelleen. Oikeen mies oli häntä kääntynyt vielä katsomaan. Älä sitten pety jos et pääse haluamallasi tavalla suosioon. Normiihminen pystyy unohtaan tollaset sekstailut oli ne kuin hyviä tahansa, mut ap:pa ei ---- heheheh! Älä nolaa itseäsi, jookos!

Vierailija
171/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuorempana ajatellut näin, mutta nyt kymmenen vuoden avioliiton jälkeen olen sitä mieltä, että avioliiton ulkopuolinen seksi ja "hoidot" ovat vastenmielisiä, enkä haluaisi lapselleni AP:n kaltaista opettajaa.

Minä en edes tiedä, onko lapseni opettaja sinkku, naimisissa, onko lapsia tai onko vaikka lesbo tms! Hyvä opettaja, se riittää, ei nuo muut asiat minulle kuulu!!

ettei yhtään haittaisi jos lastesi kasvattaja ja esikuva olisi paikkakunnan tunnettu jakorasia?

Vierailija
172/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tehnyt, jos olisi ollut raskaana hoidolleen.

Vierailija
173/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei yhtään haittaisi jos lastesi kasvattaja ja esikuva olisi paikkakunnan tunnettu jakorasia?

Me vanhemmat olemme lapsemme kasvattajat ja opettaja ei ole lapsemme esikuva.

Vierailija
174/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnnetään elin naisen pimppiin. Hyi saatana. Olis työntänyt nyrkin niin yököttäisi yhtään.

lapseni joutuisi olemaan samassa luokassa ja opetettavana sen naisen kanssa, johon mieheni eli lapseni isä olisi työntänyt elimensä. Hyi että, sairasta.

jolla olisi jotain "hoitoja".

..opettajakin on NYKYISIN vain ihminen, kaukana ovat ajat, jolloin opettaja oli naimaton vanhapiika ja siveydensipuli =)

Vierailija
175/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut silloinkaan, kun suhteilimme. En myöskään tunnustaudu tunnetuksi jakorasiaksi, sillä aikuiset ihmiset eivät yleensä retostele seksisuhteillaan. Aikuiset myös sallivat seksin toisilleen ja itselleen. En ymmärrä, miten toisten seksi voi olla toisten ongelma.

En tiedä, mitä olisin tehnyt, jos olisin ollut raskaana. En ehtinyt miettiä siihen asti. Monta päivää ehti pelottaa hitsisti.

ap

Vierailija
176/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni opettaja on hyvä työssään, mitä hän tekee vapaalla, ei ole minun asia! Pitäisikö opettajankin huomioda oppilaittensa vanhempien seksielämä? Sehän voi vaikuttaa lapseen turmiollisesti!! XD

Vierailija
177/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkakaa tätä. Loistavaa luettavaa. *hakee poppareita* T: 11cm mies

opettajilla ei voi olla seksielämää? Sori, on meillä. Joillain jopa keskenään. Mene etsimään sitä 11 sentin tikkuasi, ettei vaimosi vahingossa imuroi sitä. ap

Minusta opettajat ovat seksikkäitä. Rankaisetko sinä nyt minua? T: 11cm mies

ap

Vierailija
178/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo pitää kestää kuin mies.

Kysehän on vain seksistä. Kyllähän ihmiset syö ja ulostaa. Seksi on vain yksi teko muiden joukossa. Sitä sattumoisin tehdään yhdessä. Ehkä mies itse ei edes muistanut ap:ta. Hän vain katsoi että onpas siinä tyyppiäni oleva nainen.

Eli ap:lla voisi olla mahkuja. Miehet harvoin muistavat entisiä panojaan, toisin kuin naiset.

Limaa ja eritteitä pitää jakaa. Sitä varten elimistö niitä erittää.

Vierailija
179/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normiihminen pystyy unohtaan tollaset sekstailut oli ne kuin hyviä tahansa, mut ap:pa ei

Minäkään en nähtävästi sitten ole normaali kun joskus muistelen menneitä seksikokemuksia hyvillä mielin??!

Nämä jutut on niin mahtavan naurettavia!!

Vierailija
180/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo pitää kestää kuin mies. Kysehän on vain seksistä. Kyllähän ihmiset syö ja ulostaa. Seksi on vain yksi teko muiden joukossa. Sitä sattumoisin tehdään yhdessä. Ehkä mies itse ei edes muistanut ap:ta. Hän vain katsoi että onpas siinä tyyppiäni oleva nainen. Eli ap:lla voisi olla mahkuja. Miehet harvoin muistavat entisiä panojaan, toisin kuin naiset. Limaa ja eritteitä pitää jakaa. Sitä varten elimistö niitä erittää.

useamman kerran yhdessä erittäin mieleenjäävillä tavoilla ja tuijotimme testitikkuakin rinnakkain.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi