Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odottamaton tilanne vanhempainvartissa: oppilaan isä onkin vanha hoito.

Vierailija
17.03.2011 |

Oppilaan asiat saatiin selvitettyä ihan asiallisesti, mutta kyllähän siinä katseista kävi ilmi, että isä ajatteli vanhoja muístoja. Ja hitsin hyviä muistoja ovatkin. Mukana oli myös oppilaan äiti. En ole seurustellut kyseisen miehen kanssa eikä hän ole kuulunut varsinaisesti kaveripiiriini. Kunhan paneskelimme parisen satunnaista kertaa, näin suoraan sanoen. Iltapäivän tunnilla kyseistä oppilasta katsoessani en voinut olla ajattelematta, että isänsä penis on ollut suussani ja isänsä on sitä ja tätä... Hämmentävintä, mitä työssäni on tapahtunut! En voi avautua muualla kuin täällä, mutta pakko oli jossain, kiitos.

Kommentit (196)

Vierailija
141/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän sama, mua siis oppilaani isä on ensirakkauteni... ja ensimmäinen seksikumppanini. Seurusteltiinkin 3 v lukioiässä. Nyt siis ollaan 40-v perheenisä ja -äiti.

tajusin tämän kyllä heti kun näin lapsen ja sukunimen. Ilmetty isänsä...

Ja ollaan sitten kyllä tunnustettu tuntevamme toisemme, kun ollaan siis kotoisin samasta pikkukaupungista 600 km:n päästä. Seurustelusta en ole puhunut mitään lapselle tai äidilleen. Omalle miehelle kerroin.

Vierailija
142/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta haluaisitteko itse olla se oppilas? Oletetaan että joku tietää jutusta = kaikki kohta tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran töissä oli tulossa vauva, jolla oli tuttu sukunimi. Sitten välähti, että entisen hoidon vauvahan se siinä. Arvatkaa vaan että jännittikö että ketä tulee! Onneksi tuli vain äiti ja vauva. Mutta jotenkin oli vaikeaa olla pokkana. ehkä vähän hävettikin kysellä imetyksestä ym, kun oletettavasti tämä nainen ei tiennyt että ollaan "jaettu" jotakin. Onneksi olin vain sijainen, että ei enää tarvinnut tavata...

Ja toisen hoidon vaimo (olivat erossa kun tapailtiin) soitti ja pyysi sairaslappua lapselleen. Rupesin suunnilleen änkyttämään kun tajusin yhteyden.

Epämiellyttäviä tilanteita, toiv ei toistu!

Vierailija
144/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalisaarna sille miehelle, ei ap:lle

Vierailija
145/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta haluaisitteko itse olla se oppilas? Oletetaan että joku tietää jutusta = kaikki kohta tietää.

keinon kiusata toisia. Voiko olla nolompaa, kuin kuulla, että "isäs on nussinut sun opea"?

Vierailija
146/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla olisi jotain "hoitoja".

Siis ei helv...! Herää todellisuuteen moralisti!

varattu mies, isä, ja ehkäisystäkään ei ilmeisesti ole huolehdittu. Opettaja ehkä levittämässä tauteja ja pamahtamassa paksuksi perheenisille ei kuulosta kovin hyvältä. Vai haluaisitteko itse olla sen oppilaan äiti? Oletteko miettineet sitä näkökulmaa?

En nuorempana ajatellut näin, mutta nyt kymmenen vuoden avioliiton jälkeen olen sitä mieltä, että avioliiton ulkopuolinen seksi ja "hoidot" ovat vastenmielisiä, enkä haluaisi lapselleni AP:n kaltaista opettajaa. En ole edes uskovainen, mutta jostain syystä olen päätynyt monissa asioissa samoihin näkemyksiin heidän kanssaan.

Vierailija
147/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siveydensipuleita :-)

Olin keskotenosastolla hoitamassa vauvoja ja yhden vauvan äiti sitten kertoi ummet ja lammet miehestään. Opastin imetyksessä ja vauvan hoidossa siinä samalla, kun toinen avautui.

Sitten tuli isä paikalle ja punastui aivan täysin ja meni pois tolaltaan! Onneksi mulla piti pokka, mies oli entinen "hoito". Tosin tunsimme parin vuoden ajalta eli ei mikään pikajuttu. En ikinä lämmennyt seurustelulle, vaikka mies olisi halunut naimisiin kanssani.

En tiedä, miten mies selitti tilanteen synnytyshuuruissa olevalle avovaimolleen. Ei ollut kiva tilanne... kenellekään meistä.

Vierailija
148/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme pisimmät keskustelut vasta, kun se raskaustestin tarve tuli ajankohtaiseksi. Emme puhuneet silloinkaan perhetaustoistamme tai niiden puutteesta vaan ainoastaan tilanteestamme. Joskus vieläkin kaipaan tuollaista yksinkertaista suhdetta, jossa ei ole ihmissuhdesolmuja.

Moraalisaarna sille miehelle, ei ap:lle

ap

Vierailija
149/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siveydensipuleita :-) Olin keskotenosastolla hoitamassa vauvoja ja yhden vauvan äiti sitten kertoi ummet ja lammet miehestään. Opastin imetyksessä ja vauvan hoidossa siinä samalla, kun toinen avautui. Sitten tuli isä paikalle ja punastui aivan täysin ja meni pois tolaltaan! Onneksi mulla piti pokka, mies oli entinen "hoito". Tosin tunsimme parin vuoden ajalta eli ei mikään pikajuttu. En ikinä lämmennyt seurustelulle, vaikka mies olisi halunut naimisiin kanssani. En tiedä, miten mies selitti tilanteen synnytyshuuruissa olevalle avovaimolleen. Ei ollut kiva tilanne... kenellekään meistä.

Uusi äiti hormonihuuruissaan ja muutenkin herkkänä.

ap

Vierailija
150/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla olisi jotain "hoitoja".

Siis ei helv...! Herää todellisuuteen moralisti!

varattu mies, isä, ja ehkäisystäkään ei ilmeisesti ole huolehdittu. Opettaja ehkä levittämässä tauteja ja pamahtamassa paksuksi perheenisille ei kuulosta kovin hyvältä. Vai haluaisitteko itse olla sen oppilaan äiti? Oletteko miettineet sitä näkökulmaa?

En nuorempana ajatellut näin, mutta nyt kymmenen vuoden avioliiton jälkeen olen sitä mieltä, että avioliiton ulkopuolinen seksi ja "hoidot" ovat vastenmielisiä, enkä haluaisi lapselleni AP:n kaltaista opettajaa. En ole edes uskovainen, mutta jostain syystä olen päätynyt monissa asioissa samoihin näkemyksiin heidän kanssaan.

Vierailija
151/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammojen ajatuksenjuoksua. Kasvakaa jo aikuisiksi. Aivan ihme ajatuksia opettajista. Kyllä jokainen aikuinen tajuaa, että valtaosalla aikuisista on ollut seksiä ennen avioliittoa ja näitä vanhoja heiloja, panoja tms voi sitten tulla vastaan yllättävissäkin tilanteissa. ja olen muuten opettaja

Vierailija
152/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisiko heille, että ap opettaisi teidän lastanne, ehkä teiniä, joka itse kasvaa aikuisuuteen ja seksuaalisuuteen. Kysykääpä!

Vierailija
153/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytetään nyt kukkahattutätejä ja kerrotaan, että minä nuorena opettajana bongasin kuppilasta työpaikkani reksin, eli siis pomoni, pojan. Tajusin pojan henkilöllisyyden jossain vaiheessa iltaa, mutta kerroin kuka olen vasta seuraavana aamuna. Poika oli sentään parikymppinen, joten ihan kehdonryöstöön en syyllistynyt vaikka itse olinkin viitisen vuotta häntä vanhempi. Oli hauska yö, mutta vähän maanantaiaamuna reksin kohdatessani mietin, että voi kun tietäisit missä poikasi oli viikonloppuna :)

pojan kanssa. Poika oli entinen oppilaani ja meillä koululla sijaisena. Mutta se jäi haaveeksi. Sinulla kävi parempi onni :) Juttu taisi levitä ystäväni kautta tuon pojan äidin korviin, mikä ei ollut kiva asia. Sain epäileviä katseita.

ap

Tää opettaja pitäisi saada pois virasta. Haaveilee seksistä oppilaidensa kanssa! Sairas olet.

Vierailija
154/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytetään nyt kukkahattutätejä ja kerrotaan, että minä nuorena opettajana bongasin kuppilasta työpaikkani reksin, eli siis pomoni, pojan. Tajusin pojan henkilöllisyyden jossain vaiheessa iltaa, mutta kerroin kuka olen vasta seuraavana aamuna. Poika oli sentään parikymppinen, joten ihan kehdonryöstöön en syyllistynyt vaikka itse olinkin viitisen vuotta häntä vanhempi. Oli hauska yö, mutta vähän maanantaiaamuna reksin kohdatessani mietin, että voi kun tietäisit missä poikasi oli viikonloppuna :)

pojan kanssa. Poika oli entinen oppilaani ja meillä koululla sijaisena. Mutta se jäi haaveeksi. Sinulla kävi parempi onni :) Juttu taisi levitä ystäväni kautta tuon pojan äidin korviin, mikä ei ollut kiva asia. Sain epäileviä katseita. ap

Tää opettaja pitäisi saada pois virasta. Haaveilee seksistä oppilaidensa kanssa! Sairas olet.

Terve olen.

ap

Vierailija
155/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän se sijainen ole ollut ihan aikuinen ihminen, harvemmin sitä koulussa edelleen olevaa otetaan sijaiseksi.

Mä olen opettajana lukiossa ja myönnän ihan suoraan, että kyllä silmä lepää salskeissa nuorissa miehissä, jotka siis ovat opiskelijoitani. Suurin osa heistä on kaiken lisäksi vielä todella mukavia! Heidän mielestään mä olen vanha harppu, mutta siitähän tässä ei olekaan kyse :)

Vierailija
156/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

h:lla alkava viisikirjaiminen sana...

Vierailija
157/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän se sijainen ole ollut ihan aikuinen ihminen, harvemmin sitä koulussa edelleen olevaa otetaan sijaiseksi. Mä olen opettajana lukiossa ja myönnän ihan suoraan, että kyllä silmä lepää salskeissa nuorissa miehissä, jotka siis ovat opiskelijoitani. Suurin osa heistä on kaiken lisäksi vielä todella mukavia! Heidän mielestään mä olen vanha harppu, mutta siitähän tässä ei olekaan kyse :)

ap

Vierailija
158/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkakaa tätä. Loistavaa luettavaa.

*hakee poppareita*

T: 11cm mies

Vierailija
159/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkakaa tätä. Loistavaa luettavaa. *hakee poppareita* T: 11cm mies

opettajilla ei voi olla seksielämää? Sori, on meillä. Joillain jopa keskenään. Mene etsimään sitä 11 sentin tikkuasi, ettei vaimosi vahingossa imuroi sitä.

ap

Vierailija
160/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen hoitoni on lapseni luokkakaverin isä, joulujuhlassa istuttiin viereikkäin hänen perheensä kanssa ja vaimo jutteli minulle mukavia. Ajattelin että onneksi et tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi