Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odottamaton tilanne vanhempainvartissa: oppilaan isä onkin vanha hoito.

Vierailija
17.03.2011 |

Oppilaan asiat saatiin selvitettyä ihan asiallisesti, mutta kyllähän siinä katseista kävi ilmi, että isä ajatteli vanhoja muístoja. Ja hitsin hyviä muistoja ovatkin. Mukana oli myös oppilaan äiti. En ole seurustellut kyseisen miehen kanssa eikä hän ole kuulunut varsinaisesti kaveripiiriini. Kunhan paneskelimme parisen satunnaista kertaa, näin suoraan sanoen. Iltapäivän tunnilla kyseistä oppilasta katsoessani en voinut olla ajattelematta, että isänsä penis on ollut suussani ja isänsä on sitä ja tätä... Hämmentävintä, mitä työssäni on tapahtunut! En voi avautua muualla kuin täällä, mutta pakko oli jossain, kiitos.

Kommentit (196)

Vierailija
121/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka kanssaa ei ole keskustellut ja tutustunut???

Vierailija
122/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka kanssaa ei ole keskustellut ja tutustunut???

taitaa olla open lempislokari...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huimaa miten tälläinen herkkupala oli mennä minulta ohi. Ja kirjoittaja on eräs minun lemppareitani. Hänen tyylinsä puree aina!

T: 11cm mies

Vierailija
124/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi säälit minua? Älä vaivaudu. Äläkä asetu yläpuolelleni. Oppilaani eivät muuten ole pieniä enkä usko, että yksikään heitä on kärsinyt minun seksielämäni vuoksi, ei edes kyseisen miehen lapsi. Tuskin hänen isänsä on kertonut, että on kuksinut opea. Haluatko, että järkytän sinua yksityiskohdilla ;)

Lapsi on kyllä ollut olemassa jo silloin, se on selvä. En tiennyt lapsesta, kun meillä oli miehen kanssa "yhteinen harrastus". Emme pahemmin puhuneet taustoistamme.

ap

säälin sua.todella säälin.olet väärällä alalla,moraalisi on nolla.Säälin sua.kuten kirjoitit niin hyvää seksiä ei ole tarpeeksi...tiedätkö kuinka moni pieni oppilas tälläkin hetkellä kärsii siitä,että niin monet vanhemmat juoksevat sen muka paremman seksin perässä...ongelmat näkyvät suoraan luokkahuoneessa..t.eräs sinuun pettynyt

ap

Vierailija
125/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huimaa miten tälläinen herkkupala oli mennä minulta ohi. Ja kirjoittaja on eräs minun lemppareitani. Hänen tyylinsä puree aina!

ketään täält tunnista,kato paljo tääl kävijää idiootti!

Vierailija
126/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketään täält tunnista,kato paljo tääl kävijää idiootti!

nii.

Vierailija
127/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tämä oli 11cm miehen provo?

Olisihan se pitänyt arvata.

Vierailija
128/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kohdannut yhtään 11 cm:n miestä. Sori, oli pakko ;)

ap

Vierailija
129/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on harrastanut esiaviollista seksiä ja sortunut suuseksiin. Pöyristyttävää, tiedän.

Eli tämä oli 11cm miehen provo? Olisihan se pitänyt arvata.

ap

Vierailija
130/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytetään nyt kukkahattutätejä ja kerrotaan, että minä nuorena opettajana bongasin kuppilasta työpaikkani reksin, eli siis pomoni, pojan. Tajusin pojan henkilöllisyyden jossain vaiheessa iltaa, mutta kerroin kuka olen vasta seuraavana aamuna. Poika oli sentään parikymppinen, joten ihan kehdonryöstöön en syyllistynyt vaikka itse olinkin viitisen vuotta häntä vanhempi.

Oli hauska yö, mutta vähän maanantaiaamuna reksin kohdatessani mietin, että voi kun tietäisit missä poikasi oli viikonloppuna :)

Vierailija
131/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on kyllä ollut olemassa jo silloin, se on selvä. En tiennyt lapsesta, kun meillä oli miehen kanssa "yhteinen harrastus". Emme pahemmin puhuneet taustoistamme.

ap

säälin sua.todella säälin.olet väärällä alalla,moraalisi on nolla.Säälin sua.kuten kirjoitit niin hyvää seksiä ei ole tarpeeksi...tiedätkö kuinka moni pieni oppilas tälläkin hetkellä kärsii siitä,että niin monet vanhemmat juoksevat sen muka paremman seksin perässä...ongelmat näkyvät suoraan luokkahuoneessa..t.eräs sinuun pettynyt

kuinka nyt niin puolustetaan apta joka on ollut viemässä lapselta isää. Yleensä täällä tuomitaan sellaiset. Seuraukset ovat kaksinkertaiset jos kyseessä on oma isä ja oma opettaja.

Vierailija
132/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kullannupun opettajan tulee olla neitsykäinen, muuta elämää ei saa olla kuin av-mammojen kersat.

On taas luotu mielikuvat eri ammateissa työskentelevistä. Ajatelkaas sairaanhoitajallakin voi olla hoito tai useitakin työnsä ulkpuolella, kavahtakaa!!

Vierailija
133/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kullannupun opettajan tulee olla neitsykäinen, muuta elämää ei saa olla kuin av-mammojen kersat. On taas luotu mielikuvat eri ammateissa työskentelevistä. Ajatelkaas sairaanhoitajallakin voi olla hoito tai useitakin työnsä ulkpuolella, kavahtakaa!!

Ei kenen tahansa kanssa.Kiva sille lapselle jos saa tietää. Jos vaikka vanhemmille tulee asiasta riitaa ja lapsi kuulee.

Vierailija
134/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytetään nyt kukkahattutätejä ja kerrotaan, että minä nuorena opettajana bongasin kuppilasta työpaikkani reksin, eli siis pomoni, pojan. Tajusin pojan henkilöllisyyden jossain vaiheessa iltaa, mutta kerroin kuka olen vasta seuraavana aamuna. Poika oli sentään parikymppinen, joten ihan kehdonryöstöön en syyllistynyt vaikka itse olinkin viitisen vuotta häntä vanhempi. Oli hauska yö, mutta vähän maanantaiaamuna reksin kohdatessani mietin, että voi kun tietäisit missä poikasi oli viikonloppuna :)

pojan kanssa. Poika oli entinen oppilaani ja meillä koululla sijaisena. Mutta se jäi haaveeksi. Sinulla kävi parempi onni :) Juttu taisi levitä ystäväni kautta tuon pojan äidin korviin, mikä ei ollut kiva asia. Sain epäileviä katseita.

ap

Vierailija
135/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetan jo toista vuotta erästä oppilasta, yli kaksi vielä jäljellä. Isänsä kanssa on ollut värinää alusta asti ja nykyään törmätään aina lenkkipolulla.:) Tavoite on, että kesään mennessä pääsisi kokeilemaan. Naimisissa on kuten minäkin.

Kuka tätä työtä jaksaa, jos ei ole omia juttuja siinä sivussa?

Ja kukaan teistä arvon mammat ei voi tälle yhtään mitään...

t: ope, puutteessa

Vierailija
136/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

Vierailija
137/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla olisi jotain "hoitoja".

Siis ei helv...! Herää todellisuuteen moralisti!

Vierailija
138/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

Vierailija
139/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla olisi jotain "hoitoja".

Siis ei helv...! Herää todellisuuteen moralisti!

varattu mies, isä, ja ehkäisystäkään ei ilmeisesti ole huolehdittu. Opettaja ehkä levittämässä tauteja ja pamahtamassa paksuksi perheenisille ei kuulosta kovin hyvältä. Vai haluaisitteko itse olla sen oppilaan äiti? Oletteko miettineet sitä näkökulmaa?

Vierailija
140/196 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään opettaja ei ole ilmestynyt ketjuun paheksumaan ap:n käytöstä. Mistä se kertoo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän