Uskotko, että Jeesus tulee elinaikanamme takaisin?
Kommentit (70)
Miksi helvetissä joku 2000 vuotta sitten elänyt hihhuli heräisi henkiin? Joskus todella ihmettelen ihmisten sekopäisyyttä.
Okei, sä et usko Jumalaan. Mutta mitä iloa saat siitä, että kirjoitat noin räävittömästi jostain, jonka tiedät monelle ihmiselle tärkeäksi asiaksi? Ihan vain ajattelematonta. :(
Ja ei kolahtanut omaan nilkkaan, olen itse uskossani epävarma, mutta ihmisyyttä ja hyviä tapoja kohtaan tunnen kuitenkin arvostusta.
eli kehottaisin teitä uskosta osattomia todella miettimään omia puheitanne.
Kyllä, itse uskon että Jeesus tulee pian takaisin. Maailmallinen meno on jo todella kamalaa ja epäraamatullista :( Mutta jokainen lisäminuutti on mahdollisuus jonkun vielä tulla uskoon nyt loppuaikoina.
Toivon, että tulisi kyllä. En kestä tätä nykyajan yhteiskuntaa, materianpalvontaa, hengettömyyttä ja ihmisten ylenpalttista valvontaa, kylmyyttä, kliinisyyttä, kilpailua, epäinhimmillisyyttä jne. Niin pinnallista kaikki.
No miksi et sitten lakkaa elämästä noin?
eli kehottaisin teitä uskosta osattomia todella miettimään omia puheitanne.
Kyllä, itse uskon että Jeesus tulee pian takaisin. Maailmallinen meno on jo todella kamalaa ja epäraamatullista :( Mutta jokainen lisäminuutti on mahdollisuus jonkun vielä tulla uskoon nyt loppuaikoina.
Minä kehottaisin teitä uskovaisia hankkimaan vähän nöyryyttä tuossa ylimielisyydessänne. Opetelkaa kunnioittamaan muita ihmisiä ja eläkää kuten opetatte.
me juuri kunnioitamme muita ihmisiä,oli hän sitten herra tai narri,tittelillä ei ole väliä.vain sillä että uskooko sydämessään JEESUKSEN Herrakseen.Kyllä usko on luja luottams siihen mitä ei näe ja ojentautuminen sen mukaan mitä toivoo.Odotan että kerran saan olla mukana ylöstempauksessa=)
uskovat ei ole ylimielisiä me juuri kunnioitamme muita ihmisiä,oli hän sitten herra tai narri,tittelillä ei ole väliä.vain sillä että uskooko sydämessään JEESUKSEN Herrakseen.Kyllä usko on luja luottams siihen mitä ei näe ja ojentautuminen sen mukaan mitä toivoo.Odotan että kerran saan olla mukana ylöstempauksessa=)
nimenomaan ovat ylimielisiä! Esim hindut paljon suvaitsevaisempia: "Hindujen keskuudessa vallitsee vahva yhteisymmärrys, jonka mukaan kaikki uskonnot ovat oikeita polkuja ja johtavat lopulta kohti yhtä ja samaa Jumalaa tai alkulähdettä." [wikipedia]
uskovat ei ole ylimielisiä me juuri kunnioitamme muita ihmisiä,oli hän sitten herra tai narri,tittelillä ei ole väliä.vain sillä että uskooko sydämessään JEESUKSEN Herrakseen.Kyllä usko on luja luottams siihen mitä ei näe ja ojentautuminen sen mukaan mitä toivoo.Odotan että kerran saan olla mukana ylöstempauksessa=)
nimenomaan ovat ylimielisiä! Esim hindut paljon suvaitsevaisempia: "Hindujen keskuudessa vallitsee vahva yhteisymmärrys, jonka mukaan kaikki uskonnot ovat oikeita polkuja ja johtavat lopulta kohti yhtä ja samaa Jumalaa tai alkulähdettä." [wikipedia]
Sitä omaa uskoa tuputetaan joka käänteessä ja musitetaan toivotella kaikkim uut helvettiin. Sylettää. Itseään hurskaana pitävät ihmiset ovat ensimmäisenä muita tuomitsemassa.
mutta en osaa sanoa tuleeko elinaikanani koska vain Isä tietää sen eli Jumala.
Kuitenkin tulee joskus ja Raamattu on totta sillä tämä maailma ja me täällä olemme jo sellainen ihme, että oikein vapisee Luojan edessä.
Kun kuvittelee, että siis tämäkin on saanut jostain alkunsa. Maapallon alku on valtava ihme ja siksi tämän Luojan ei ole vaikea luoda uutta.
Miksi helvetissä joku 2000 vuotta sitten elänyt hihhuli heräisi henkiin? Joskus todella ihmettelen ihmisten sekopäisyyttä.
Okei, sä et usko Jumalaan. Mutta mitä iloa saat siitä, että kirjoitat noin räävittömästi jostain, jonka tiedät monelle ihmiselle tärkeäksi asiaksi? Ihan vain ajattelematonta. :(
Ja ei kolahtanut omaan nilkkaan, olen itse uskossani epävarma, mutta ihmisyyttä ja hyviä tapoja kohtaan tunnen kuitenkin arvostusta.
se jumala sitten aikoinaan rankaisee, älä siitä huoli.
Ja jos antaa anteeksi, ei kuulu silloinkaan sinulle.
ota selvää asioista ennenkuin kirjotat jotain wikipedia tietoa tänne.hindut eivät tod ole suvaitsevaisia,kristittyjen vainot ovat järkyttävä tosiasia mm.INTIASSA tällä hetkellä .Jos haluat tietää asiasta enemmän lue STEFANUS-VIESTIÄ,se on vainottujen tän päivän kristittyjen tietopaketti.Sitten voit kirjoittaa tänne.tuskin tunnet ketään joka on joutunut pakenemaan uskonsa tähden henkensä edestä??
Mikä teitä tässä maailmassa niin pelottaa, että teidän pitää siellä jeesuksen helmoissa piileksiä? Miksi ei voi itse pohtia asioita ja ottaa vastuuta itsestään? Miksi pitää aina kipaista sen jeesuksen selän taakse?
Kuule siksi koska elämäni olisi ollut maanpäällistä helvettiä jos en olisi tullut uskoon, mutta kun sain synnit anteeksi ja tulin uskoon niin olen sen jälkeen saanut:
vaimon,
lapset,
työpaikan,
hyvän toimeentulon,
oman asunnon,
terveyden
Elämälläni on nyt tarkoitus. Miksi olisi pitänyt elää helvetillistä elämää kun voi elää ja hymyillä joka hetki?
ota selvää asioista ennenkuin kirjotat jotain wikipedia tietoa tänne.hindut eivät tod ole suvaitsevaisia,kristittyjen vainot ovat järkyttävä tosiasia mm.INTIASSA tällä hetkellä .Jos haluat tietää asiasta enemmän lue STEFANUS-VIESTIÄ,se on vainottujen tän päivän kristittyjen tietopaketti.Sitten voit kirjoittaa tänne.tuskin tunnet ketään joka on joutunut pakenemaan uskonsa tähden henkensä edestä??
joka uskonnossa ääriryhmänsä, mikä ei sinällään kuulu uskoon vaan ihmisiin ja heidän valintoihinsa.
ottakaa selvää mitä uskovat joutuvat kokemaan!miksi täällä kirjoittavat ihmiset jotka ei tiedä asioista mitään?ei osata kieliä,ei olla käyty ku Teneriffalla ryyppäämäs ja vapaa-aika kuluu av.lla toisia tölvien!JEESUS ELÄÄ=)
En usko Jeesuksen olleen oikeasti olemassa ensimmäistäkään kertaa. Ihme satuihin uskotte, aikuiset ihmiset.
Ai niin, uskon kyllä että Joulupukki tulee taas ens joulunakin. Se sentään käy joka vuosi!
Jeesuksen / häneen uskovan pilkkaaminen on merkki lopunajasta.
koskaan minnekään lähtenytkään, muualla kuin eräässä fiktiivisessä teoksessa.
Se mitä ei ole, mitä ei ole ollut, se mikä ei ole mennyt, ei voi palata.
Uskotko, että Jeesus tulee elinaikanamme takaisin?
jos Tsiisus oli alien, jonka käynnistä maapallolla tarinat raamattu-nimisessä opuksessa kertovat.
Ja nämä Jumalan pilkkaajat täällä vain vahvistavat uskoani. Ahdistus heillä on näemmä kova, vaikka itse sitä eivät tajua / myönnäkään.
Elää Intiassa, on nainen. Hänellä on suuri joukko seuraajia.
Mikä teitä tässä maailmassa niin pelottaa, että teidän pitää siellä jeesuksen helmoissa piileksiä? Miksi ei voi itse pohtia asioita ja ottaa vastuuta itsestään? Miksi pitää aina kipaista sen jeesuksen selän taakse?