Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, että Jeesus tulee elinaikanamme takaisin?

Vierailija
17.03.2011 |

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies,

lapset,

työpaikka,

hyvä toimeentulo,

oma asunto,

terveys.

Ja silloin talloin hymyilyttaakin. Mulla on tuttavapiirissa ateisteja, agnostikkoja, kristittyja ja muslimeja ja aika suurella osalla tasta populasta nayttaa olevan hyva elama. Sen voi saavuttaa monella tavalla.

Vierailija
2/70 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota oilisin voinut verrata enkeliin tai Jeesukseen.

Kuinks siis voisin erottaa sen ainoan OIKEAN? Kero mulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvä ihminen ei ole sellainen, jolla menee hyvin, vaan sellainen, joka kohtelee toisia kuin Jeesus vailla mitään itsekkyyttä.

Miksi te ateistit keskitytte vain tähän elämään, kun olette nykyisissä vanhenevissa ja mätänevissä vartaloissanne sen sijaan, että keskittyisitte sieluunne, joka on pelastettavissa uskon kautta?

Mutta onhan se tosi, että suurin osa ei usko, eikä heille mitään voi. Jumala kutsuu usein heitä, jotka eivät ole materian sumentavia ja saastuttamia vaan herkkiä, hyviä ihmisiä,jotka epäitsekkyytensä takia ovat ehkä heikommassa asemassa kuin he, jotka pitävät itseään parempina, koska heillä on sitä tätä ja tota.

Mutta Jeesus rakastaakin juuri heitä, jotka häntä tarvitsevat eniten, ei suinkaan heitä, joille riittää heidän oma itsensä ja maailman materia.

Vierailija
4/70 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole ihan tavallinen mies, joten tulee varmaan monta kertaa mun elämän aikana..

Vierailija
5/70 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman meno on kuitenkin ihan Raamatun vastaista ollut muutaman vuosikymmenen ja Raamatun ennustukset näyttävät käyvän toteen, kuten profetiat muiltakin, joten on hyvin mahdollista.

Minulle se olisi ilosanoma, sillä olen Jeesuksessa Kristuksessa, vaikkakaan en käy seurakunnassa ollenkaan.

Vierailija
6/70 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin tämä eräs paksu satukirja väittää niin kuollu mikä kuollu, ei se ennää henkiin herrää.

Vierailija
7/70 |
18.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme tiedä tarkkaa hetkeä, mutta Jeesus kehoitti olemaan aina valmiina. Maailmanmeno on mennyt todella vaikeaksi. On ihan mahdollista, että Jeesus tulee elinaikanani takaisin. Haluan kyllä olla valmiina koko ajan, sillä uskon, että joskus hän joka tapauksessa tulee.

Raamattua ei kannata kuitata satukirjana. Jos Raamattua tutkii avoimin mielin, ymmärtää, että se on Jumalan Sanaa. Siinä on suurempaa viisautta, rakkautta ja totuutta kuin ihminen voisi keksaista. Raamatun sanan voi myös koetella elämässä. Jeesus itse vakuutti eläessään maan päällä, että jos joku uskoo häneen, tulee hän tuntemaan, onko tämä oppi Jumalasta vai puhuuko hän omiaan. Jumala itse seisoo sanansa takana. Siksi ihminen voi vakuuttua, että Raamattu ei ole satua vaan todellista Jumalan sanaa. Onhan se aika helppoa kuitata, että Raamattu on vain satua, kun siinä on sellaisia asioita, jotka ovat ihmeitä. Mutta onhan sekin aikamoinen ihme, että ylipäänsä elämme täällä. Jumala on ihmeiden Jumala.

Vierailija
8/70 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaisin mistä?

Tarkennettuna hänen olevan Jumalan poika ja ainut tie ulos synneistä.

Vierailija
9/70 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin tämä eräs paksu satukirja väittää niin kuollu mikä kuollu, ei se ennää henkiin herrää.

Vierailija
10/70 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirkolliskokoushan keskiajalla päätti vasta äänestyksen jälkeen että Jeesus on jumalan poika.

Että hihhuli huu vaan teille the Big J:n odottajille... Voi hiukan kestää!

Vierailija
11/70 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko, että tulee KOSKAAN takaisin (jos on oikea historiallinen henkilö ollutkaan).

Vierailija
12/70 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luojanne edessä, niin paksua pilkaa heti kirjoitetaan, pyytäkää anteeksi sanojanne.

Vierailija
13/70 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, joka maailman valitsee, materian ja ulkoisen kultaisuuden ei voi mitenkään edes ymmärtää...joten antaa olla, mutta teillekin on annettu mahdollisuus valita toisin.

Vierailija
14/70 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luojanne edessä, niin paksua pilkaa heti kirjoitetaan, pyytäkää anteeksi sanojanne.

pitäisi pyytää anteeksi, jos ei satu uskomaan? Keneltä?

Vierailija
15/70 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus tulee takaisin.

Vierailija
16/70 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kai sille mitään voi

Vierailija
17/70 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten se jeesus voi olla jumalan poika kun sehän on marian ja joosefin lapsi??? Vastatkaas tähän.

Ja ei, en usko jumalaan sellaisenaan niinkuin raamattu sen esittää, enkä usko raamattuunkaan, satukirja se on.

Vierailija
18/70 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä joku 2000 vuotta sitten elänyt hihhuli heräisi henkiin? Joskus todella ihmettelen ihmisten sekopäisyyttä.

Vierailija
19/70 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hiivattia tapahtuu buddhalaisille, muslimeille, hinduille, pakanoille jne? Tätä kukaan uskis ei ole mulle tyhjentävästi selvittänyt.

Vierailija
20/70 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINUN luojastasi tässä on kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi