Uskotko, että Jeesus tulee elinaikanamme takaisin?
Kommentit (70)
Eikä taivastakaan.
Ihminen itse luo ne olotilat itsellensä.
Menevät helvettin.
mitä hiivattia tapahtuu buddhalaisille, muslimeille, hinduille, pakanoille jne? Tätä kukaan uskis ei ole mulle tyhjentävästi selvittänyt.
Tähänkään ei kukaan uskovainen anna koskaan vastausta. Eli miksi kristinusko olisi yhtään parempi/oikeampi kuin joku muu uskonto?
uskon että kaikki uskovat uskovat samaa jumalaa, kukin omalla tavallaan. Jos jeesus olisi ollut olemassa miksi hänen isänsä olisi niin ilkeä että laittaisi helvettiin ihmiset, jotka uskoisivat jeesukseen jos vain olisivat kuulleet jeesuksesta?
tämän maailman ja ihmiset. Jumala antoi ohjeeksi, että meidän tulee palvoa vain Jumalaa eikä ketään muuta jumalaa ts. epäjumalaa. No sitähän näissä muissa uskonnoissa tehdään. Palvotaan epäjumalia ja lepytellään niitä. Se on kauhistus Jumalalle, joka on ainoa oikea Jumala.
Vähän kyllä käy sääliks noita pakanaparkoja mutta menkööt helvettiin! Mitäs ovat niin tolloja.
tämän maailman ja ihmiset. Jumala antoi ohjeeksi, että meidän tulee palvoa vain Jumalaa eikä ketään muuta jumalaa ts. epäjumalaa. No sitähän näissä muissa uskonnoissa tehdään. Palvotaan epäjumalia ja lepytellään niitä. Se on kauhistus Jumalalle, joka on ainoa oikea Jumala.
mutta ei se raamattu ole totta kuin uskoville kristityille. Ei sen vuoksi mikään muu uskonto voi olla huonompi, ettei lueta/uskota raamattuun.
en minään jumalan poikana. Eikä se tule takaisin.
Menevät helvettin.
mitä hiivattia tapahtuu buddhalaisille, muslimeille, hinduille, pakanoille jne? Tätä kukaan uskis ei ole mulle tyhjentävästi selvittänyt.
Tähänkään ei kukaan uskovainen anna koskaan vastausta. Eli miksi kristinusko olisi yhtään parempi/oikeampi kuin joku muu uskonto?
En siihen, että kaikki ns. vääräuskoiset joutuvat automaattisesti helvettiin.
Menevät helvettin.
En siihen, että kaikki ns. vääräuskoiset joutuvat automaattisesti helvettiin.
Kristitty uskoo, että on yksi ainoa Jumala, joka on sanonut, että taivaaseen on vain yksi tie. Silloin kaikki muut uskonnot, olivat ne sitten kuinka hyviä tahansa, ovat vääriä. Vaikka mietiskelisit koko elämäsi ja tekisit hyviä tekoja, mitä se hyödyttäisi, sillä taivaaseen ei pääse hyvillä teoilla.
kysymyshän on loppujen lopuksi uskosta. Uskotko sinä, että on olemassa vain yksi Jumala, joka on sinutkin luonut?
Muslimit uskovat Allahiin ja heidän mielestään kristityt ovat vääräuskoisia.
Tämä on asia, josta kannattaa ottaa selvää. sillä jos taivas ja helvetti ovat totta, olisi harmillista todeta helvetissä, että olis sittenkin pitänyt ottaa tästä asiasta selvää.
ja jotkut muut onkin älynneet palvoa oikeaa jumalaa? Yhtälaillahan nekin uskoo jumaliinsa...?
Kristitty uskoo, että on yksi ainoa Jumala, joka on sanonut, että taivaaseen on vain yksi tie. Silloin kaikki muut uskonnot, olivat ne sitten kuinka hyviä tahansa, ovat vääriä. Vaikka mietiskelisit koko elämäsi ja tekisit hyviä tekoja, mitä se hyödyttäisi, sillä taivaaseen ei pääse hyvillä teoilla.
kysymyshän on loppujen lopuksi uskosta. Uskotko sinä, että on olemassa vain yksi Jumala, joka on sinutkin luonut?
Muslimit uskovat Allahiin ja heidän mielestään kristityt ovat vääräuskoisia.
Tämä on asia, josta kannattaa ottaa selvää. sillä jos taivas ja helvetti ovat totta, olisi harmillista todeta helvetissä, että olis sittenkin pitänyt ottaa tästä asiasta selvää.
Siispä kristitty voi olla väärässä ihan yhtä lailla kuin kuka tahansa muukin. Mitä, jos "oikeaan" jumalaan uskookin vain joku pari hassua tyyppiä jossain periferiassa ja ovat hiljaa uskostaan. Kaikki muu on vain massahysteriaa ja (pakolla) käännyttämisen ja aivopesun tulosta.
"Jos joku tahtoo tehdä hänen tahtonsa, tulee hän tuntemaan, onko tämä oppi Jumalasta, vai puhunko minä omiani"
Jumalan kanssa voi löytää henkilökohtaisen suhteen. Ei tarvii epäillä, onko olemassa vai ei.
Haastan teidät mukaan etsimään Jumalaa.
pitää tosiaan vähän tsekkailla noita jumaluuksia. Kiitos!
32 on hyvä ja alkaa tutkimaan asiaa. Onnea etsintään.
t. 32
Jumala yksin tietää. Minä olen valmis.
Vai mistä tässä oli kyse? Menkää täältä pois levittämästä uskonnollista propagandaa jollekin omalle sivustollenne.
Toivon, että tulisi kyllä. En kestä tätä nykyajan yhteiskuntaa, materianpalvontaa, hengettömyyttä ja ihmisten ylenpalttista valvontaa, kylmyyttä, kliinisyyttä, kilpailua, epäinhimmillisyyttä jne. Niin pinnallista kaikki.
kuolleista ja elää. Hän on tulossa takaisin noutamaan omansa.