Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törmäilin parkkiksella :(

Vierailija
17.03.2011 |

Peruutin vahingossa toisen auton takapuskuriin. Katsoin, että toiseen autoon jäi vain vähän maalia puskurin päälle ja poistuin. Lähtee kait vahalla tms? Minulla ei ollut mukana kännyä, paperia, ei kynää. Lisäksi vauva 3vkoa itki kovasti istuimessaan, joten oli kiire pois. Omassa autossakin vain maali pois sentin matkalta takaa.

Nuhdelkaa nyt, kun harmittaa jo silti sekä itsen, että toisen puolesta :(

Mitä itse olisit tehnyt?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen nyt muistaa... eikö sinulla ollut kännykkää? Siinä on muistia ja kamera!

eikö teillä ole autossakaan kynää tms.

nim. aina vähintään 5-6 kynää laukussa

Vierailija
42/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jotkut jaksaa jostain naarmusta autossa kohkata niin hirveästi. Ja älytöntä tuhlausta vaihtaa puskuri jonkun maalikuluman vuoksi. No siksihän rakennetaan taas uusi ydivoimala...

Ja kyllä minua ainakin vituttaisi, jos joku ap:n kaltainen ääliö autooni tekisi naarmunkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkisilla. Sinä et sitä päätä, harmittaako vastapuolta naarmu maalissa.

Vierailija
44/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jotkut jaksaa jostain naarmusta autossa kohkata niin hirveästi. Ja älytöntä tuhlausta vaihtaa puskuri jonkun maalikuluman vuoksi. No siksihän rakennetaan taas uusi ydivoimala...

Niin, että miten nää kaksi asiaa liittyvät yhteen...?? Puskurin vaihto ja ydinvoimala???

Vierailija
45/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen normaalimuistilla varustettu henkilö voi pitää rekisterinumeron mielessään, vaikkei sitten olisi kynää/paperia/kännykkää.

Ja on yksi paskan hailee, kuinka paljon pentusi kiljuu - se ei ole mikään puolustus "kiireelle".

Taisi ap:lla oikeasti olla kiire vain siksi, että pelkäsi omistajan ehtivän paikalle.

Vierailija
46/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hiomisella, maalilla ja oikomisella pärjää. Naarmu alkaa äkkiä ruostua, tiesitkö sen? Sitä paitsi ekös se ole jokaisen oma asia mitkä elämässä harmittaa? Sua ei harmita auton naarmut, mua taas harmittaa. Toisaalta on varmasti olemassa joku asia mikä harmittaa sua mutta ei mua. Silloinko sinä saat harmitella? Mutta toistepäin ei?

Vierailija
47/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä perusteella, että takapenkillä on itkevä vauva + ei oo kynää, ei paperia, ei kännykkää ja kiire kotiin - saa vapaasti naarmutella autoja ja poistua paikalta ilmoittamatta.... Tällä perusteellahan siis kaikki tuossa em. tilanteessa ovat vanhemmat sais livistää paikalta eikä joutua vastuuseen - hohhoijaa. Nuo on niin tekosyitä kaikki....

Vierailija
48/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesithän sinä sen, että lähes 100%:sti autoissa on muovipuskuri? Joka ei siis ruostu mihinkään pienestä eikä suurestakaan naarmusta.

Vierailija
49/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vai olisiko sittenkin niin että se sama teollisuus joka käyttää ydinvoimaa, valmistaa ne uudet puskurit. Joka pitää vaihtaa kun siinä on naarmu, hui kauhistus!

Mutta joo, kokonaisuuksien hallinta ja asioiden yhdisteleminen on monille vaikeaa, varsinkin tällä palstalla :)

Vierailija
50/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis, älä aja autoa enää.

Ai että rrrrrrakastan liioittelua ja näitä draama-kuningatar -tyylisiä viestin lopetuksia.

Vierailija
51/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toisen auton tölväiseminen on asia, josta pitää vahinkoa kärsineen auton omistajalle ilmoittaa. Pieneltä näyttävä vahinko saattaakin olla yllättävän iso, eikä kukaan halua maalinaarmuja/kolhuja omaan autoonsa. Lisäksi kolhijan/ kolhitun auton omistajan näkemys vahingon laadusta saattaa vaihdella, ja vanhingoitetun auton omsitajalla on oikeus se pienikin naamu vahingoittajan piikkiin korjauttaa.

Vielä pahemman tilanteesta tekee se, että ap on harkiten lähtenyt tilanteesta pois. Itse toivon, että vahingoitetun auton omistaja tekee asiasta rikosilmoituksen, se on hänen oikeutensa, ja ap joutuisi törttöilyistään vastaamaan.

Aina olisi voinut vaikkapa heti soittaa omaan vakuutusyhtiöön ja tehdä vahinkoilmoituksen, silloin ei edes tarvitse tietää itse kenen vahinkoa kärisnyt auto on.

Vierailija
52/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muuten olla tarkkana maksaako laskun omasta pussista vai liikennevakuutuksesta. Bonusten menetys normaaleilla 0-30% bonuksilla maksaa 1400-1500€.

Eli kannattaa tosiaan laskea kannattaako maksaa itse korjaus ja säästää bonukset - riippuu varmaan vakuutusyhtiöstä paljonko bonusten menetys tarkoittaa rahassa. Meillä onnistui kaksi vuotta sitten tapahtuneen vahingon korvaaminen jälkikäteen, kun ei aikaisemmin ollut vastaavaa tapahtunut niin ei edes tajuttu, että korjauskulut olisi voinut maksaa itse ja säästää bonukset. Onneksi on hyvä vakuutusyhtiö ja asia saatiin vielä jälkikäteen hoidettua.

Vierailija
53/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vai olisiko sittenkin niin että se sama teollisuus joka käyttää ydinvoimaa, valmistaa ne uudet puskurit. Joka pitää vaihtaa kun siinä on naarmu, hui kauhistus! Mutta joo, kokonaisuuksien hallinta ja asioiden yhdisteleminen on monille vaikeaa, varsinkin tällä palstalla :)

hallitsetko itse sen vertaa kokonaisuuksia, että ymmärrät, millä voimalla sinunkin tietokoneesi käy, hella toimii ja pyykkikone pyörii. Jos olet ydinvoimaa vastaan niin sammutahan omat toosasi ekana ja puutu vasta sitten puskurien korjaamiseen. Niin, autoahan et tietenkään myöskään aja.

Vierailija
54/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaadi suurtakaan pusua puskuriin, kun puskurin kannakkeet murtuvat/kääntyvät ja auton maalipintaan jää hiushalkeamia. Mitään jälkeä ei jää puskuriin ja sitten vuoden parin kuluttua alkaa ruoste kukkia hiuksen hienoissa maalin murtumiskohdissa.

Nimimerkillä tämäkin koettu