Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törmäilin parkkiksella :(

Vierailija
17.03.2011 |

Peruutin vahingossa toisen auton takapuskuriin. Katsoin, että toiseen autoon jäi vain vähän maalia puskurin päälle ja poistuin. Lähtee kait vahalla tms? Minulla ei ollut mukana kännyä, paperia, ei kynää. Lisäksi vauva 3vkoa itki kovasti istuimessaan, joten oli kiire pois. Omassa autossakin vain maali pois sentin matkalta takaa.

Nuhdelkaa nyt, kun harmittaa jo silti sekä itsen, että toisen puolesta :(

Mitä itse olisit tehnyt?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruutin viime keväänä niin hiljaisella vauhdilla kuin mahdollista peruuttaessa toisen auton puskuriin. Toisen auton puskuriin jäi maalia ja 3-4 cm naarmu, ihan kuin olisi kevyesti avaimella vetänyt. Otin rekisterinumeron perusteella omistajan selville. Sovittiin korjaus. Kyseessä oli uuden uutukainen Golf. Puskurin korjaus tuli maksamaan 850€ ja se meni liikennevakuutuksesta josta meni bonukset. Omaa puskuria jossa huomattavasti isommat naarmut ei korjattu vaikka auto vasta kolme vuotias. Kyllä harmitti mutta en olisi voinut kuvitellakaan häipyväni paikalta.

Vierailija
22/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kaveri otti pakenevan auton rekkarin ylös, soitti ja kysyi vastapuolen rekkarin perusteella omistajan. Soitti sille.

Hoitivat sitten asian keskenään ja kaverilleni tuli postissa 10 x leffaliput!

Jos joku mulle tekis karkurit ja jäis kiinni, niin taatusti löytyis korjattava klommo tms. rehellisellä ilmoittautumisella pääsis tod.näk. vähemmällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes huomaamaan sitä maalinaarmua :D

Vierailija
24/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi harmittaa niin jokin maali minkä saa helposti pois? herrajumala jos asia noin iso niin ei kannata kyllä paljon autolla ihmisten ilmoilla liikkua. Eri asia jos jokin menee rikki ja kaipaa korjausta mutta jokin maali minkä saa raaputtamalla pois :D

Kyllä siinä' vahinkotilanteessa molempien silmät olisivat hyvä olla mukana. Aiheuttaja TIETENKIN vähättelee "juu, vaan maalia mun autosta" -fiilingillä.

Vierailija
25/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaan maalia jäi puskuriin, niin ihan samalla tavalla olisin tossa tilanteessa tehnyt.

Kyllä se lähtee siitä puskurista pois pesulla ja vahalla, eikä ole mikään mahdoton homma :)

Älä ole harmissasi, kyllä niitä vahinkoja käy kaikille ja ei tuossa edes mitään vahinkoa sattunut :)

Vierailija
26/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään tiedä koska kaikki naarmut on minun autoon tullut.. Eikä edes haittaa niin paljoa tollaset itteäni.

Ainahan se auto kuluu käytössä :)

Vierailija
27/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maali tosiaan lähtee helposti pois joten ei mitään hätää ap. En muuten hetkeäkään usko että palsta mammulikaan alkais ottaa rekkaria ylös ja soitella perään jonkin puskurissa olevan maalin takia :D

Vierailija
28/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään tiedä koska kaikki naarmut on minun autoon tullut.. Eikä edes haittaa niin paljoa tollaset itteäni.

Ainahan se auto kuluu käytössä :)

"Pelkkä maalinaarmu" saattaa paljastua pahemmaksi kuin miltä se äkkiä katsottuna näyttää.

Mutta teistä on näköjään ok turmella toisten omaisuutta.

Kyllä on maailma itsekkäitä ihmisiä pullollaan.

Vierailija
29/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä ei pääse yli eikä ympäri ja mikäli aikoo autoaan parkkiksilla pitää tulee siihen noita jälkiä ennemmin tai myöhemmin. Eikä niitä ees huomaa ellei aja syynäämään :D ellei osaa itse sitä puhdistaa on kai sitten toinen vaihtoehto vaihtaa se puskuri mikä kyllä olis älyttömyyden huippu!

Vierailija
30/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruutin vahingossa toisen auton takapuskuriin. Katsoin, että toiseen autoon jäi vain vähän maalia puskurin päälle ja poistuin. Lähtee kait vahalla tms? Minulla ei ollut mukana kännyä, paperia, ei kynää. Lisäksi vauva 3vkoa itki kovasti istuimessaan, joten oli kiire pois. Omassa autossakin vain maali pois sentin matkalta takaa.

Nuhdelkaa nyt, kun harmittaa jo silti sekä itsen, että toisen puolesta :(

Mitä itse olisit tehnyt?

Oletko aivan varma että maalin alle ei tullut mitään naarmua?

Minusta ei ollut ollenkaan ok lähteä paikalta pois.

Vierailija
31/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä ihan oikein.

Kysymys: millaisella ihmisellä ei ole autossaan edes paperin palaa ja kynää??

Kännykkääkin yleensä kannetaan joka paikassa ihan tarpeettomasti, mutta kas, nyt olikin jäänyt kotiin..

Menisit ap muualle satuilemaan!

Vierailija
32/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä ei pääse yli eikä ympäri ja mikäli aikoo autoaan parkkiksilla pitää tulee siihen noita jälkiä ennemmin tai myöhemmin. Eikä niitä ees huomaa ellei aja syynäämään :D ellei osaa itse sitä puhdistaa on kai sitten toinen vaihtoehto vaihtaa se puskuri mikä kyllä olis älyttömyyden huippu!

Olen edelleen sitä mieltä ettei ap voinut pelkällä katsomisella tietää oliko maalipinta rikkoutunut. Muutenkin tälläisissä kolhimistapauksissa olisi hyvien tapojen mukaista yhdessä auton omistajan kassa katsoa vaurio.

Vierailija
33/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä ihan oikein.

Kysymys: millaisella ihmisellä ei ole autossaan edes paperin palaa ja kynää??

Kännykkääkin yleensä kannetaan joka paikassa ihan tarpeettomasti, mutta kas, nyt olikin jäänyt kotiin..

Menisit ap muualle satuilemaan!

rekkarin ylös ja auton omistaja on tällä hetkellä tekemässä poliisille ilmoitusta ja kohta ap:n känny soi :)

Vierailija
34/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikollahan täällä käytiin liikennekeskustelua suojatietä ennen pysähtymisestä ja selvisi minullekin av-palstan oma liikennesääntö: ei kannata pysähtyä kaksikaistaisella kadulla (jossa nimenomaan PITÄÄ pysähtyä!).

Eli helvetisti ääliömammoja taitaa liikenteessä olla, ap ei ole poikkeus.

Vierailija
35/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten eiköhän perästä kuulu.

Vierailija
36/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on ap:n keissi :)

Vierailija
37/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muuten olla tarkkana maksaako laskun omasta pussista vai liikennevakuutuksesta. Bonusten menetys normaaleilla 0-30% bonuksilla maksaa 1400-1500€.

Vierailija
38/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule niin ajatelleeksikaan: Nykyisin on jo paljon valvontakameroita parkkipaikoilla, että ei kannata lähtee "salassa" hipsimään, ties vaikka löydetään valvontakameran filmistä, sillä siitähän ne tapahtumat sitten tarkistetaan monesti, jos "kolhittu" osapuoli tajuaa sitä vaatia....

Vierailija
39/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
40/54 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jotkut jaksaa jostain naarmusta autossa kohkata niin hirveästi. Ja älytöntä tuhlausta vaihtaa puskuri jonkun maalikuluman vuoksi. No siksihän rakennetaan taas uusi ydivoimala...