Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähtee "työmatkalle" tallinnan risteilylle

Vierailija
17.03.2011 |

Olen kuullut vähän huonoa niistä vaikka luotan mieheeni. Varmaan myös hormonit tekee temppunsa, harmittaa kun mies lähtee sinne, vaikka meillä on 4kk vauva eikä reissu ole pakollinen. Kokemuksia, millaista noilla tallinnan yölaivoilla on?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelee oman ukkonsa niin houkuttelevaksi, että maailman seksikkäimmät ja kiimaisimmat naiset kyyläävät niitä Tallinnan risteilyllä ja raahaavat oitis hyttiin jyystämään! Mikään muu ei ole mahdollista eikä risteilyillä voi muuta tapahtua.

Vierailija
42/47 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työmatkoja ja on kiertänyt niin Afrikan kuin Aasian ja en todellakaan, hetken vertaa viitsi miettiä mitä siellä tekee tai on tekemättä. Pettää voi vaikka kauppareissulla, jos siihen on halua. Koittakaas vähän itsenäistyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työmatkoja ja on kiertänyt niin Afrikan kuin Aasian ja en todellakaan, hetken vertaa viitsi miettiä mitä siellä tekee tai on tekemättä. Pettää voi vaikka kauppareissulla, jos siihen on halua. Koittakaas vähän itsenäistyä.

VAAN SIITÄ ETTÄ TOISET MIEHET OVAT JÄÄNEET LAPSIKSI EIVÄTKÄ KASVANEET AIKUISIKSI.JOS SINULLA ON HYVÄ MIES,OLE KIITOLLINEN!KAIKIL EI OLE!

Vierailija
44/47 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole sama asia olla itsenäinen kuin haluta olla yksiavioisessa parisuhteessa. Jo fyysisen terveyden kannalta mua kyllä kiinnostais mitä mun mies tekee jossain aasiassa ja afrikassa. Ei nyt tyhmä pidä olla.

Vierailija
45/47 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hitsi kun oli 4 hengen hytit - vähän huonot mahkut touhuta ilmeisesti... Oli ainakin silloin ihastunut työkaveriinsa :-(

Vierailija
46/47 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olisi ensimmäinen langennut..MUTTA,et voi tietää sitä etukäteen,voit vain toivoa parasta

Vierailija
47/47 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole sama asia olla itsenäinen kuin haluta olla yksiavioisessa parisuhteessa. Jo fyysisen terveyden kannalta mua kyllä kiinnostais mitä mun mies tekee jossain aasiassa ja afrikassa. Ei nyt tyhmä pidä olla.

Kun ei kukaan oikeasti käy missään muuta kuin paneskelemassa.

Todellakaan ei pitäisi tyhmä olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi