Apua: 2 kk poikavauva pissasi vaipanvaihdon yhteydessä..
kun nostin peppua ylös ja olin laittamassa uutta vaippaa. Pissat lensivät kaaressa vauvan naaman päälle ja vähän meni jopa suuhun. :( Vauva pestiin huolella, mutta onko vaarassa kun meni vähän suuhunkin? Pitäisikö käydä lääkärissä? Vauva vaikuttaa olevan ihan hyvinvoiva.
Kommentit (11)
En voi uskoa, että olisit, mutta jos niin tosiaan on: sun vauva ei kuole tohon. Vauvat pissaa jo kohdussa jatkuvasti lapsiveteen ja nielee sitä. Jos lapsenpissaan kuolisi, maapallolla ei syntyisi ainuttakaan lasta. Rauhoitu.
Olin kyllä ihan tosissani, ehkä tuoreen äidin hysteriaa? Mutta kiitos vastauksista, hyvä tietää ettei hätää ole.
Ei millään pahalla ap, mutta naurattamaan alko.. =)
Nää on just niin hyviä. Soitetaan sitten yksityiselle että "mun täytyy saada aika mun vauvalle heti, kun se pissas suuhunsa" =D..
ihmettelen myös tätä kiroilua ja nimittelyä,no ,naiset on aika typeriä nykyään..aivan asiallisia juttuja,saat kuulla olevasi jakorasia ym.aivan älytöntä
Nää on just niin hyviä. Soitetaan sitten yksityiselle että "mun täytyy saada aika mun vauvalle heti, kun se pissas suuhunsa" =D..
A) Pissa on steriiliä
B) monet munkit juovat aamupissansa ja KAS ovat ihan hengissä monen vuoden jälkeenkin :D
Mun nyt 8 vee tyttöni on kauhistuttanut mut kertomalla, miten pienenä hörppi suoraan potasta pissaa. Ja on erittäin fiksu tyttö!