Mies lähtee "työmatkalle" tallinnan risteilylle
Olen kuullut vähän huonoa niistä vaikka luotan mieheeni. Varmaan myös hormonit tekee temppunsa, harmittaa kun mies lähtee sinne, vaikka meillä on 4kk vauva eikä reissu ole pakollinen. Kokemuksia, millaista noilla tallinnan yölaivoilla on?
Kommentit (47)
ma asun tallinnassa ja ukko lahti just illanviettoon. menikohan se se oikeesti huoriin? Oon sita mielta, etta sokeesti ei pida luottaa, mutta jos jokaista miehen menoa murehtii, niin saa vahintaan vatsahaavan ja tarpeetonta stressia. Puhukaa asiasta jos haluat jakaa huolesi aiheesta. Lisaksi, mun tyoporukoissa ei oo kummemmin holmoilty, ehka se on yleisempaa siina vaiheessa kun ollaan aviossa ja arki painaa paalle?
sitä vierasta mieli välillä!!!
Mitäs pahaa siinä on jos käy panemassa, kunhan ei tuo tautia.
Maailmassa paljon enemmän muita paheita kuin vieraan kanssa seksin harrastaminen, vai mitä pelkäät?
menis tommoselle laivalle eikä kuuntelis mun vastusteluja, niin ottaisin eron ja yksinhuoltajuuden!
Mä en ala kattomaan mtn yksinäisiä matkoja tai firman risteilyjä. Mies tiesi sen jo ennen kuin mentiin naimisiin, että ei mtn risteilyjä ilman mua eikä mtn baarireissuja eikä toisten naisten tapailuja ja sen kielsin jo suhteen alussa(siis ne toiset naiset). Sen hän tietää, että jokaisen asian minkä hänelle olen painottanut, on hän ottanut sen tosissaan. En itsekään tapaile miespuolisia kavereitani kahden kesken, vaan mies aina mukana. Sen olen painottanut hänelle, että jos haluat tapailla muita naisia joko olet sinkkuna tai mä tulen mukaan.
Kavereitaan hän näkee harvoin, koska olen itse yrittäjä, mutta hoidan yli 60 % töistä kotona, joten neämme kuitenkin usein.hän hoitaa lapsia sen aikaa, kun olen töissä. Toki hänellä on omakin elämä, jolloin hän käy yksin tai kaverin kanssa harrastamassa urheilua. Itsekään en ehdi nähdä kavereita, mutta toisinaan kyläilemme tuttavapariskuntien kesken.
Luotan häneen, eikä ollut helppoa aloittaa suhdettakaan aikoinaan, koska takana kipeä ero(rajansa kuitenkin luottamuksellakin), ja hän todennut joskus aikaisemmin, että jos olisi nainut umpisuomalaisen akan, olisi varmaan ollut helpompi sortua epävakaaseen avioliittoon. Olen itse kaksikielinen.
Että näin naiset hyvät, ja kuten tuossa joku aikaisemmin totesikin, niin hyvä jos mies valitsee perheen eikä viinan litkimisen
Jos haluttaisi vaan pitää kokousta se tehtäisiin kotitoimistossa.
Mutta tapana on että ryypätään ja mennään sänkyyn kenen kanssa sattuu.
kuin vaan voit kuvitella... Toivotaan todella, että miehes ei lankea.
Voin jo kuvitella mitä vastauksia saat... turhaan lietsot itsellesi epäluottamusta mieheesi. Jos luotat, niin luotat.
Oma mieheni on laivalla töissä ja 12 viikkoa putkeen poissa. Turha sitä on märehtiä, mitä siellä tapahtuu.
joka vuosi ton Tallinna-reissun "työmatkana". Perillä on joku luento, muuten juopotellaan... Mut en ole ollut huolissani...
Työporukan kanssa. Aika harvoin kukaan on eksynyt vieraaseen sänkyyn.
luento ja loppu aika on ilmeisesti alkoholilla läträämistä. Laivalle lähtee pelkästään miehiä mieheni työpaikalta, miesvaltainen työpaikka kun on. ap
varsinkin yökerhossa kun kävin vilkaisemassa. Melko epätoivoisia (ja kännisiä) vonkaajia oli riittämiin. Oletan, että fiksummat (mikäli heitä laivalla oli) olivat hyteissään nukkumassa :-)
Jatkossa menen itse lahden yli vain pikalaivoilla jos Tallinnaan suuntaan, kerta yölaivalla riitti.
ammattikuntani järjestön "opintomatkalle" Viroon parin viikon päästä ja tarkoitus on pitää hauskaa. Ei mitään muuta
luento ja loppu aika on ilmeisesti alkoholilla läträämistä. Laivalle lähtee pelkästään miehiä mieheni työpaikalta, miesvaltainen työpaikka kun on. ap
tuollaisessa ympäristössä on paljon vaikeampi hillitä itseään, mutta jos miehelläsi ei ole alkoholiongelmaa (tietyn juomamäärän ylittyessä ei kykene ajattelemaan järkevästi ja voi tehdä jotain tyhmää, mitä ei selvinpäin ikinä tekisi) ja hän ei ole pettämiseen taipuvainen niin ja omaa hyvän itsehillinnän niin hän voi olla yksi niistä jotka ei käy vieraissa.
kävi meillä kylässä.Hän on aina ollut fiksu ja mukava,mut tämän jälkeen hänen arvonsa nousi aina vaan.Kertoi että Tallinnan REISSUT käytetään juopotteluun ja huoraamiseen,kaksi viikkoa ennen reissua aviomiehet alkaa kytätä netistä paikallisten huorien kuvia ja varailee näitä.Kieltämättä aika järkkyä..sanoi että käsittämättömän lapsellista porukkaa!!YHDELLE TÄLLAISELLE REISSULLE OSALLISTUI JA SANOI ETTÄ NIIN PAHA OLO OLI ETTEI MITÄÄN RAJAA,KATELLA UKKOJA SIELLÄ JA SIT KUKKAPUSKAN KANS KOTIIN..Eli riippuu miehen luonteesta..onko hän lapsellinen pikkupoika vai AIKUINEN MIES??
halus olla perheen kanssa,viinan läträys ei ole meiän juttu!
Vain sinä itse tunnet miehesi. Onko hän ihan onnessaan sinusta ja vauvasta? Ehkä hänkin haluaa välillä päästä vain rentoutumaan ukkoporukalla, jotta jaksaa olla teidän kanssa.
En todellakaan usko että noin tuoreen perheen isä on lähdössä mihinkään huoriin, hohhoijaa!!
Itse olin alussa hyvin epäluuloinen firman pikkujouluristeilyistä, mutta ajan myötä huomasin että huoleni oli ihan turha. Tekstailtiin miehen kanssa (hän ihan vapaasta tahdostaan) ja soitettiin hyvänyönpuhelut. Lisäksi tuliaisiksi saa herkkuja ;)
halus olla perheen kanssa,viinan läträys ei ole meiän juttu!
T:Nenna
Ei siellä tarvi nuoria muijia vikitellä.Ne tulee itse itseään tarjoamaan.
Kun ei vedä itseään liian känniin,niin aina saa.
Hyvä piristys parisuhteelle,varsinkin,jos kotona ei saa tarpeeksi.
Usein olen käynyt ja en ole kertaankaan nähnyt miestä,joka olis hyvästä tarjouksesta kieltäytynyt.
Sama pätee joka toiseen muijaan.
Ei kai täällä ole niin hölmöjä muijia,että luulevat,että hänen ukkonsa olisi se ainoa,joka ei vierasta pane.