Mies lähtee "työmatkalle" tallinnan risteilylle
Olen kuullut vähän huonoa niistä vaikka luotan mieheeni. Varmaan myös hormonit tekee temppunsa, harmittaa kun mies lähtee sinne, vaikka meillä on 4kk vauva eikä reissu ole pakollinen. Kokemuksia, millaista noilla tallinnan yölaivoilla on?
Kommentit (47)
laivalla nyt mitään huoria varmaan olekaan, ongelma kai tuolla on se, että ollaan purkissa kaukana kotoa ja tietää, että voi tehdä mitä vain jäämättä kiinni, mukana on miehiä, joista osa varmaan tekeekin mitä vain ja yllyttää muitakin tekemään, paikalla on paljon hemaisevia naisia pienissä hepeneissä ja alkoholia kuluu runsaasti, joka sumentaa järjen.
ensimmäinen kerta kun miehesi on lähdössä risteilylle??
Kun yksi tekee ensin tymyyksiä, äkkiäkös ne muutkin ukot tekevät samoin, "ettei jäisi pekkaa pahemmaksi".
Ollut itse naisena mukana Tallinnassa työmatkalla, jossa naispomo(!) kohotti varattuja miehiä menemään private showhun, jossa arvatenkin sai suihinoton... Ja niin eräs varattu mies menikin ja oli niin tyytyväinen, että...
Meillä firmassa jopa tehdään tätä firman piikkiin (uskomatonta, mutta totta, kuittiin merkutään vaan juomaa eikä suinkaan sitä mitä oikeasti tissibaarissa oli palveluna).
Muutenkin todella kosteita reissuja on ja koko ilta ryypätään firman piikkiin.
piparia ennen matkaa.
Eiköhän toi ole sama juttu kuin kaikessa. Jos ei tarvetta ja halua pettää, niin ei sitä tapahdu.
Kyllä kunnon kännäämisessäkin, paskan puhumisessa miesten kanssa ja panomiesPertsan flaksin ihmettelemisessä ja krapulan potemisessa tulee yhdelle risteilylle ohjelmaa.
Mutta jos major-parisuhdeongelmia, nalkuttava marttyyrivaimo ja seksielämä kuollut, niin täysin mahdollisuuksien rajoissa, että mies voisi sopivassa seurassa ja nousuhumalassa kokeilla vihreämpää laudunta.
kävi meillä kylässä.Hän on aina ollut fiksu ja mukava,mut tämän jälkeen hänen arvonsa nousi aina vaan.Kertoi että Tallinnan REISSUT käytetään juopotteluun ja huoraamiseen,kaksi viikkoa ennen reissua aviomiehet alkaa kytätä netistä paikallisten huorien kuvia ja varailee näitä.Kieltämättä aika järkkyä..sanoi että käsittämättömän lapsellista porukkaa!!YHDELLE TÄLLAISELLE REISSULLE OSALLISTUI JA SANOI ETTÄ NIIN PAHA OLO OLI ETTEI MITÄÄN RAJAA,KATELLA UKKOJA SIELLÄ JA SIT KUKKAPUSKAN KANS KOTIIN..Eli riippuu miehen luonteesta..onko hän lapsellinen pikkupoika vai AIKUINEN MIES??
Jep olen kanssa kuullut puhuttavan näistä reissuista tutuilta miehiltä..osa on kanssa ollut yrjö kurkussa, kun katselleet sitä touhua. Isäni taisi viimeksi kertoa heidän työpaikkareissustaan ja kuulemma oli viimeinen kerta, pahinta teki se, että osa miesten vaimoista on tuttuja jo lapsuusajoilta jne ja siinä ne miehet vaan muijia vonkaa hyttiin. Yhdellä taisi olla kotona vielä vasta 1kk ikäinen vauvakin. :(
Mutta Ap tietää varmaan miehensä parhaiten ja tuntee, ei kaikki miehet ole samanlaisia possuja :P
Mulla ainakin on 100 % luotto mieheen tuon pettämisasian suhteen. Tekee hyvää molemmille päästä välillä reissuun tai illanviettoon ilman perhettä, vaikka vauvan syntymän jälkeen etusijalla onkin lapsi ja perhe. Ihan jo se yksin nukkuminen ja aamiaisen syöminen buffetista on mukavaa.
Järjestä itsekin vaikka naisten saunailta kotipaikkakunallasi parin viikon päähän. Mies pääsee harjoittelemaan selviämistä vauvan kanssa ja sinä voit tarvittaessa käydä imettämässä ja olla ensi alkuun vain pari tuntia poissa.
Mies ei lähtis reissuun, mutta halut pettämiseen olis silti olemassa? Ajatteletko ihan tosissas, että sinun miehesi, jonka kanssa teit juuri lapsen, ei oliskaan luottamuksen arvoinen?
Tallinnan ja muiden Baltianmaiden kaupunkien "työreissujen" lisäksi olen kuullut myös "sukumatkoista" Karjalaan, joissa suvun miesporukalla käytetään jopa yhteisiä maksullisia naisia..ja kaikki perheellisiä ukkomiehiä. Järkyttävää.
sille miehelle kannattaa puhua asiasta etukäteen, ettei tule yllätyksenä se, että houkutus voikin käydä liian suureksi ja sitten ei osaa toimia järkevästi. Eiköhän kaikkiin pettäjiin ole luotettu sataprosenttisesti, miksi kukaan ehdoin tahdoin olisi miehen kanssa johon ei luota. Ei se luottamus tee toisesta luotettavaa.
Mistä sinne riittää muka hemaisevia naisia pienissä hepeneissä? Miksi ne pakkautuisi tallinnan risteilylle?
Mistä sinne riittää muka hemaisevia naisia pienissä hepeneissä? Miksi ne pakkautuisi tallinnan risteilylle?
opiskelijatyttöjä pienissä hepeneissä. Pakkautuvat risteilylle tietysti bilettämään avomielisesti.
työporukan kanssa ja ei sieltä vielä kukaan ole naista saanut, vaikka olisi halunnutkin. useampikin on yrittänyt, muttei naisia pahemmin kiinnosta joku yhden illan mies. Ihan turha pelko siis.
Varsinkaan vokottelemaan kännisiä ukkomiehiä? Vaikea uskoa..
on aika suosittuja nuorten ihmisten keskuudessa, siis tuollaiset ryyppyristeilyt. Ja nuoret naiset on hyvin kiinnostuneita vanhemmista miehistä, olipa nämä varattuja tai ei, ja varsinkin jos ovat varattuja. Tähän kun yhdistää alkoholin niin..
Jos et, et vaikka mies lähtisi kaverilleen saunomaan.
ole sama asia olla itsenäinen kuin haluta olla yksiavioisessa parisuhteessa. Jo fyysisen terveyden kannalta mua kyllä kiinnostais mitä mun mies tekee jossain aasiassa ja afrikassa. Ei nyt tyhmä pidä olla.
taivastelu ym. auttaa jotenkin asiaa suuntaan tai toiseen? Meilä luotto pelaa ja jos ei pelaisi niin en ymmärrä miksi oltaisiin edes yhdessä. Myös minä matkustan työn puolesta ja kavereiden kanssa ja eipä sielä ole tullut kaaduttua kenenkään alle.
jossa oli suurin osa miehiä. Kun laiva lähti satamasta, lähti puolelta jengistä mopo ihan kädestä.
Muutaman lähimmän ystävän sain vähän niinkun kädestä pideltyä kiinni, ettei lähde höyläämään kännissä jotain tuntematonta eukkoa.
Olihan se aikamoinen kokemus.
kuitenkin tavallaan vahinkona sellaista suunnitelematonta kännipanoa. Koska alkoholi oikeasti vaikuttaa suurissa määrissä niin, ettei kykene hallitsemaan tekojaan, vaikka selvin päin hallitsisikin. Useimmat miehet kun kuitenkin haluaisi harrastaa seksiä kauniiden vastaantulevien naisten kanssa, niin kännissä se syy olla harrastamatta saattaa unohtua, eli vaimo. Sen vuoksi kannattaa ottaa mies, joka ei juo paljoa alkoholia.
Kyllä se mies voi pettää ihan missä vaan jos haluaa pettää! Ei siihen tarvitse työmatkaa!