olen meedio/selvännäkiä,,vastaan kysymyksiinne..
Kommentit (99)
käytä mielikuvitustasi hankkiessa sitä ja kyseisen asian tyydyttämiseksi,,vastaus voi löytyä lähempäätä kuin luuletkaan
VOI HYVÄÄ PÄIVÄÄ!KUKA TÄLLASTA TOUHUU JA USKOO JA VIELÄ KYSYY ON AIVAN IDIOOTTI!KUKA SULLE NÄITÄ VASTAUKSIA KERTOO OI ENNUSTAJA?
käytä mielikuvitustasi hankkiessa sitä ja kyseisen asian tyydyttämiseksi,,vastaus voi löytyä lähempäätä kuin luuletkaan
VOI HYVÄÄ PÄIVÄÄ!KUKA TÄLLASTA TOUHUU JA USKOO JA VIELÄ KYSYY ON AIVAN IDIOOTTI!KUKA SULLE NÄITÄ VASTAUKSIA KERTOO OI ENNUSTAJA?
ei niitä ketään mulle kerro kun ihan itse päättelen korteista joita mulle jaataan
Yksi mies kyseessä. Mitä ihmettä tämä on vai pelkkää haavetta?
elämässäni on kaksi miestä (tumma 24v ja ristiverinen 26v), joista välitän ja pidän suuresti, tuleeko minulle ikinä mitään suurempaa kummankaan kanssa?
Pääsenkö opiskelemaan haluamaani alaa?
verskat...öööö....näen myös et ANTTILAS olis kaikki -25% joten hae sieltä...=) =)
toisen kanssa ehkä ja toisenkanssa pieni luottamuspula,,loppuelämän mies kumpikaan ei ole..
pääset opiskelemaan haluamaasi alaa,jos yrität ja tavoittelet sitä 100%sesti kaikki on mahdollista kunhan tavoitteessi pysyy kohtuuksissa
kannattaisi varmaan kysyä häneltä??
Pianhan se selviää tosin muutenkin :)
eroaa,, mutta se ei ole se syy
hänellä on omat syynsä,,keskustelkaa
ARVOISAT MAMMAT!OLEN USKOVAINEN IHANA NAINEN JA HEITTÄNYT TSOUKILLA TÄNNE KYSYMYKSIÄ!!JA EI,ANOPPINI EI VARASTA!JA YHTEENKÄÄN EI OLE VASTANNUT,ELI TÄMÄ TARKOITTAA SITÄ ETTÄ JEESUKSEN VERI ON VÄLISSÄ!SINÄ KYSYT VAINAJAHENGILTÄ JA SE ON KIELLETTY RAAMATUSSA!JOKAINEN SAASTUU JOKA KYSYY TÄLTÄ ENNUSTAJALTA!!VAROITAN TEITÄ!ENNEN USKOONTULOA HARRASTIN TÄLLAISTA PIMEYTTÄ JA SE OLI HUONO JUTTU!!!SIUNAUSTA JA HYVÄÄ KEVÄTTÄ KAIKILLE!
Hänen edessään me kaikki polvistumme eräänä päivänä. Hän on Vapahtaja ja Herra. Jeesus Kristus Nasaretilainen, Kuningasten Kuningas!
Seuraavana päivänä Johannes näki, että Jeesus oli tulossa hänen luokseen. Johannes sanoi: "Katsokaa: Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!
Joh. 1:29
Jeesus sanoi: "Minä olen elämän leipä. Joka tulee minun luokseni, ei koskaan ole nälissään, ja joka uskoo minuun, ei enää koskaan ole janoissaan.
Joh. 6:35
Jumala on yksi,
ja yksi on välittäjä Jumalan ja ihmisten välillä,
ihminen Kristus Jeesus.
Hän antoi itsensä lunnaiksi kaikkien puolesta, todistukseksi Jumalan tarkoituksesta, kun oikea aika oli tullut.
minä annan teille tulevaisuuden ja toivon!!!JEESUS ON HERRA!