Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen meedio/selvännäkiä,,vastaan kysymyksiinne..

Vierailija
17.03.2011 |

siis kysy pois..

Kommentit (99)

Vierailija
22/99 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies yli 10 vuotta vanhempi, voiko siitä tulla mitään?

osuu samoille radoille loput ovat teistä itsestänne kiinni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeesus ja muut en usko moiseen humpuukiin..

varoitan sinua. älä leiki pahan kanssa. Turvaa Jumalaan.

olet lähdössä...

Hyvä yritys... töihin huomenna...?

Vierailija
24/99 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelun ja töiden lisäksi. mitään jännittävää?

Vierailija
25/99 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mitään sairautta ei vielä todettu mutta selviääkö rakenne poikkeavuuden syy/aiheuttaja? kolmatta ei vielä yritetty, kuopus alle 1v, hankalaa oli sekin saada aluille...sillä kyselin että kannattaako edes kolmosta haaveilla!

en tiedä selvineekö tuo syy/aiheuttaja,mutta jotain onnea elämäänne on tulossa!!!

Vierailija
26/99 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelun ja töiden lisäksi. mitään jännittävää?

otat rennosti ja käy ystäviesi kanssa ulkonakin tai tee jotain tavallisesta poikkeavaa heti viikonloppuna!!

Vierailija
27/99 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis vielä suunnitteilla muutamaan vuoteen ainakaan, jos koskaan.

Vierailija
28/99 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskuudessanne ei saa olla ketään, joka panee poikansa tai tyttärensä kulkemaan tulen läpi, ei myöskään ketään taikojen tekijää, enteiden tai ennusmerkkien selittäjää, noitaa, loitsujen lukijaa, henkienmanaajaa, tietäjää eikä ketään, joka kysyy neuvoa kuolleilta.

Jokainen, joka sellaista harjoittaa, on iljetys Herralle, ja juuri näiden iljettävien tapojen vuoksi Herra, teidän Jumalanne, hävittää ne kansat teidän tieltänne.

Vierailija
29/99 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihan aikaansaannokset ovat selvästi nähtävissä. Niitä ovat siveettömyys, saastaisuus, irstaus, epäjumalien palveleminen, noituus, vihamielisyys, riidat, kiihkoilu, kiukku, juonittelu, eripuraisuus, lahkolaisuus, kateus, juomingit, remuaminen ja muu sellainen. Varoitan teitä, kuten olen jo ennenkin varoittanut: ne, jotka syyllistyvät tällaiseen, eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa.

Vierailija
30/99 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pelkurit, luopiot ja iljetysten kumartajat, murhamiehet ja irstailijat, noidat, epäjumalien palvelijat ja kaikki valheen orjat saavat tämän palkan: he joutuvat tuliseen järveen rikinkatkuisten lieskojen keskelle. Tämä on toinen kuolema."

Vierailija
31/99 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihan aikaansaannokset ovat selvästi nähtävissä. Niitä ovat siveettömyys, saastaisuus, irstaus, epäjumalien palveleminen, noituus, vihamielisyys, riidat, kiihkoilu, kiukku, juonittelu, eripuraisuus, lahkolaisuus, kateus, juomingit, remuaminen ja muu sellainen. Varoitan teitä, kuten olen jo ennenkin varoittanut: ne, jotka syyllistyvät tällaiseen, eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa.

olet siis varmaan lukenut raamatun,,, mutta oletko lukenut kenties muita kirjoja??

Vierailija
32/99 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pelkurit, luopiot ja iljetysten kumartajat, murhamiehet ja irstailijat, noidat, epäjumalien palvelijat ja kaikki valheen orjat saavat tämän palkan: he joutuvat tuliseen järveen rikinkatkuisten lieskojen keskelle. Tämä on toinen kuolema."

se on sinun oppisi enkä rupea sitä tuomitsemaa,, se joka toisen uskontoa yrittää horjuttaa on itse epävakaa oman minänsä kanssa,,kaikilla on oikeus uskoa mihin tahtoo eikä sinunkaan jumalasi sitä tuomitse

Vierailija
33/99 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis vielä suunnitteilla muutamaan vuoteen ainakaan, jos koskaan.

jos onni sinua suosii näiden tähtien alla niin kaksi on vastaukseni,muuten yksi

Vierailija
34/99 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella, mitä minä sanon. Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä. Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden.

Vierailija
35/99 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella, mitä minä sanon. Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä. Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden.

raamattu kainaloon ja unten maille!!

Vierailija
36/99 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.

Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!

Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

Vierailija
37/99 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu. Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin! Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

uskoo ken tahtoo sillä, teillä, anteeksi, sinulla, ei ole tuota valtaa jota kirjotat

Vierailija
38/99 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä en minäkään tuomitse niitä jotka ovat selkäpäin minuun tai mitään uskontoa,, ehkä olisi paras lopettaa tuo sun saarnasi vaikka nettipapiksi olet ryhtynytkin..!!

Vierailija
39/99 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko minullekin kertoa,

1. palaammeko miehen kanssa yhteen, koska, millä tavoin, mitä tekisin...? (tilanne vähän auki)

2. saanko toista lasta koskaan? Yritystä ollut pitkään, no juuri nyt se ei ole ajankohtaista, mutta hedelmällisiä vuosiakaan ei enää montaa liene jäljellä... :(

Kiitos ja toiveikasta torstaita! :)

N33

Vierailija
40/99 |
17.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä epätoivoisena kyselen että onko miehelläni puuhia selkäni takana vai olenko vain liian mustasukkainen ja vainoharhainen?

Entä saanko ikinä opiskeluni päätökseen?

Kiitos jos vastaat!