Suomen kaamein kämppä eilen
olin tosi pettynyt kun eilen katoin Subilta tota kaameinta kämppää.
En ymmärrä miksi ne meni remppaamaan sellasten ihmisten taloa, jotka oli jo remontoineet ja sisustuneet olohuoneen ja keittiön hienoksi.
Olisivat varmasti osanneet myös itse remontoida sen alakerrankin ilman mitään ohjelmaa.
Ärsytti suunnaattomasti..:(
Kommentit (29)
että ihmisillä on varaa maksaa ne tavrat joita tilaa tulee. Inno ainakin toimi sillä periaatteeella että vain suunnittelijan työn sai ilmaiseksi, mutta matskut piti maksaa ite.
Miten kukaan naisihminen voi asua tuollaisessa läävässä?
jos on vilkas sosiaalinen elämä ja kaikenlaista kiirettä ja menoa niin paljon ettei ehdi paljon kotona ihmettelemään.
Oli kyllä räikeä vastakohtaisuus! Se nainen oli huoliteltu ja kaunis ja olohuone oli kamala varasto. Teuvon jälkeen se oli ihana huone!!
suhteen, mutta olisi tarvinnut stailausta siinä kuin huonekin. Tukka oli keltainen, kulmakarvat piirretty roikkumaan ja luomivärikään ei imarrellut...
Kummatkin olivat vähän tyylittömän oloisia. Mutta se oli varmaan osittain myös rahakysymys. Tekokuitunukkamatot ja varsinkin karvaiset lamput (eikö siinä sellainen ollut!) ovat äklöjä.
kyllä nätti nainen ollut. ja kaameita teinikännäys valokuvia näytti lolalle vaikka oli päälle kolmekymppinen.
En nähnyt sitä eilistä jaksoa alusta, mutta oliko siihen jokin järkevä syy miksi nainen halusi omia kuviaan seinät täyteen ja peili oli paras juttu? :D
Kuvat oli otettu kuvaamossa sen kissan kanssa, joka oli naiselle todella tärkeä. Ymmärtääkseni nainen halusi alunperin ehkä yhden kuvansa kissan kanssa seinälle, mutta Teuvo päättikin laittaa useamman.
"Kyllä meillä maalla on noita veljesiäkin jotka rakentaa yhteisen talon :D"
Miksi ne miehet asuivat yhdessä? Olivatko pari vai veljekset?
Ihan pariskunta.. Ainakin siinä ymmärryksessä olin, kun ei kai nyt veljekset tai kaverukset osta omakotitaloa yhdessä ja asu siellä yhdessä..
Mun mielestä sillä kaljulla tyypillä oli sormus vasemmassa nimettömässä. Miksi se asuis veljensä kanssa, jos olisi kihloissa/parisuhteessa jonkun muun kanssa? Toinen tyyppi piti koko ajan käsiä taskussa, niin en nähnyt, oliko hänellä sormusta.
Yritin kyllä tiirailla kovasti heidän käsiään, koska halusin tietää, ovatko pariskunta vai ei ja sormuksistahan sen monesti näkee. :D
Ja Lolahan kysyi tosiaan yhdessä vaiheessa että onko parisuhde ollut koetuksella (tms.) ja miehet vastasivat, että ero ei ole käynyt mielessä mutta murha on.
kyllä nätti nainen ollut. ja kaameita teinikännäys valokuvia näytti lolalle vaikka oli päälle kolmekymppinen.
En nähnyt sitä eilistä jaksoa alusta, mutta oliko siihen jokin järkevä syy miksi nainen halusi omia kuviaan seinät täyteen ja peili oli paras juttu? :D
viime jaksossa sen vanhan vaatekaapin tilalle uutta? minä en huomannut että niiden liukuovien takana olisi uuttaa vaatekomeroa ollut.
Ja minnehän meni pesukone? kai se olisi alunperinkin vessassa ollut, jos olisi sinne mahtunut.