Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut pitkään kotiäitinä, nyt jo työelämässä

Vierailija
16.03.2011 |

ja olen huomannut tällä palstalla miten eräille ns uraäideille tuntuu se kotona lastensa kanssa viihtyvä kotiäiti olevan kuin punainen vaate. Häntä sitten yritetään kaikein keinoin mollata vain sitä omaa "huonon äidin" egoa pönkittääkseen. Kotiäitiys nyt vaan on asia johon toiset kykenee ja toiset ei ja se on hyväksyttävä! Me kaikki tiedämme että alle 3v lapsen paras paikka on kotona mutta kyllä ne kasvaa siellä hoidossakin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosiaan se, että vie muut lapset hoitoon kun vauva syntyy ja äiti on sen kanssa kotona, on musta kaikille väärä vaihtoehto.

Päiväkodin sijaan on olemassa kerhoja joissa isommat voivat leikkiä, eivätkä tällöin vie hoitopaikkaa joltain sitä tarvitsevalta.

Toki erityislapset,jotka tarvitsevat jotain jota kotona ei voi saada, on asia erikseen.

Vierailija
22/23 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ap:lle työssäkäyvä äiti se punainen vaate, mutta heitähän saakin näköjään mollata miten vaan ja mistä syystä vaan. Kaikki kun ei taloudellisesti pysty vuosiksi kotiin jäämään enkä todellakaan koe itseäni uraäidiksi, ihan tavalliseksi työssäkäyväksi äidiksi vaan. Omat lapset olen onnistunut pitämään kotona 3 v ikään asti ja siinäkin koen olevani onnekas. Tiedän varsin hyvin että kaikille se ei ole mahdollista. ja tuo "kykenee" olemaan kotiäit, leppoisinta aikaa koko elämässäni! Naurattaa jopa nuo marttyyrinurinat 24/7 työstä! Älä sinäkään ap siis sorru arvostelemaan töihin lähteneitä äitejä tai ota sitten nöyrästi vastaan arvostelu kotiäitiydestä. Kyllä tässä kotiäitys vuosina on monesti säälinyt täysin kotihoidettuja lapsia, joiden äidin mielenkiinto on aivan muualla kuin lapsissa. Lisää kuitenkin tehdään ettei äidin tarvitse töihin lähteä, se jos mikä on säälittävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa "loisia" kotona muutaman vuoden ja ottaa rennosti. Kun on töissä, sitä odottaa niitä lomiaan kuin kuuta nousevaa. Nyt sitä on piiiitkällä lomalla.

Tämä on lapsen etu, mutta se on myös minun oma etu.

Sen verran puolustan noita hoitoon vieviä, että lapsen hoito on kokonaisvaltaista puuhaa ja hoitomuoto on vain yksi asiaan vaikuttava asia. Esimerkiksi avioerot ovat lapsille paljon vahingollisempia ja olisi mielenkiintoista lukea täältä, kun eronneita haukuttaisiin.