Onko Lola Wallinkoski mielestäsi kaunis?
Luin tuosta Iltalehdestä jutun, jossa Lola haukkui nykymissit rumiksi. Omasta täydellisyydestään tuntui olevansa todella vakuuttunut.
Ehkä minulla on sitten erilaiset kauneuskäsitykset, mutta en ole koskaan ymmärtänyt hänen kauneuttaan. Mielestäni hän oli aikanaan ihan hyvännäköinen nainen, muttei millään tavalla erityisen kaunis. Tuollainen leveänenäinen Chikitita, samanlaisia rotunsa edustajia mahtuu 50 tusinaan. Mutta ehkä hän on sitten jotenkin todella erikoinen, kuten itse antoi asian ymmärtää...
Kommentit (81)
asuntomessuilla oli siellä jokin messuemäntä tai jotain ja oikein pari kertaa piti katsoa kun oli niin tavallisen tallaajan näköinen pynttäyksestä huolimatta.Tukkakin oli kuin musta harakanpesä. Ei ainakan minuun tehnyt kyllä vaikutusta ja voisin tässä heti tehdä pitkän listan suomalaisista misseistä, jotka todella olleet näyttäviä naisia. Lolalla on leveä nenä, pyöreä naama ja pienet silmät.
nätti kylläkin kuten moni mukin nainen. Ei vaan sovi mun kauneusihanteisiini hän pyöreine kasvoineen ja käkkärähiuksineen.
mutta viehätys häviää, kun avaa suunsa!
Mukiinmenevän näköinen, ei kaunis millään mittareilla, ainakaan enää. Jos vielä muistaa, millaisia vastustajia hänellä oli, niin ei kyllä ihmekään, että voitti kyseisenä vuonna.
Sievä on kuten niin moni muukin tavallinen nainen. En muuten tykkää yhtään hänen mustasta takkutukastaan. Mun kauneusihanteeseeni se vaan ei sovi. Muutenkaan en pidä mustaa tukkaa kovin kauniina.
olen nähnyt hänet ihan livenä monta kertaa eikä kyllä tehnyt vaikutusta kauneudellaan. Oli kyl aika tavis. Kasvot eivät ole minusta klassisen kauniit vaan liian pyöreät.
ja jos en tietäisi, en kyllä osaisi arvata että on missi.
Hyvin tavallisen näköinen perusmeikillä.
että uusimmalla missillä tosiaan hampaat ei todellakaan kauniit, joten ei tule pärjäämään miss universum-kisoissa!
Lola on mielestäni kaunis, ehkä nykyään missiksi liian pyöreä, mutta kasvoista kaunis... Itse en esim. Anne Pohtamoa pidä kauniina.
naama on kuin pienellä söpöllä nallekarhulla :) Mä muuten olen edelleen sitä mieltä että Anni oli ollu hyvä voittaja kisosissa tänä vuonna. Uusi missi ei tee säväystä...
Näin miehen näkökulmasta ensimmäisenä huomio kiinittyy tietysti Lolan uhkeisiin muotoihin, ja siinä kait sitä sitten jotenkin vaan jää se varsinainen kauneuden arviointi taka alalle. Kun kyseessä on noinkin uskomattoman kurvikas ja rehevä nainen, niin kyllähän se tietysti on niin henkeäsalpaava näky, että eipä siinä paljon muualle tahdo silloin katsella. Mitä taas tulee henkilön lausuntoihin omasta kauneudestaan suhteessa muiden ulkonäköön, niin on totta, että muiden (naisten) arvosteleminen himmentää armotta sitä omaa sisäistä kauneutta, ja tuota mahdollista arvostelijaa ei enää pidetäkään niin järin kauniina. Elikkä se sisäinen kauneus antaa hehkua myös omaan ulkokuoreen. Jos pääsis vaan jututtamaan tuota kyseistä Lolaa, niin silloinhan se selviäisi, että onko hänessä sitä ns. sisäistä kauneutta?
Nuorempana oli kaunis. Nyt tavis.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2011 klo 17:41"]Luin tuosta Iltalehdestä jutun, jossa Lola haukkui nykymissit rumiksi. Omasta täydellisyydestään tuntui olevansa todella vakuuttunut.
Ehkä minulla on sitten erilaiset kauneuskäsitykset, mutta en ole koskaan ymmärtänyt hänen kauneuttaan. Mielestäni hän oli aikanaan ihan hyvännäköinen nainen, muttei millään tavalla erityisen kaunis. Tuollainen leveänenäinen Chikitita, samanlaisia rotunsa edustajia mahtuu 50 tusinaan. Mutta ehkä hän on sitten jotenkin todella erikoinen, kuten itse antoi asian ymmärtää...
[/quote]
Lola on yksiselitteisen kaunis. Oli parikymppisenä, on nyt. Esim. Heidi Wilman (tms?) on esimerkki periaatteessa hyvännäköisestä naisesta, joka ei kuitenkaan ole klassisen kaunis vaan enemmänkin mukiinmenevä. Tämä oli miehen mielipide.
Ei! Eikä kyllä ihmisenäkään ole mikään kaunis! Käyttäytyminen ja muiden arvostelu on kyllä aika rankkaa. Kun tietää tämän ihmisen vuosien takaa ei pahemmin edes viiti törmätä tähän ihmiseen. Punnallinen vaikka lööpit muuta kirjoittelee. Pikku sielu
Väräyttää viisariani ja pahasti.
M
[quote author="Vierailija" time="15.03.2011 klo 17:49"]Pankaa paremmaksi ja haukkukaa sitten.
Minkä "rodun" muuten? Hänen äitinsähän on suomalainen, joilla on perinteisesti leveä nenä. Minusta Lolalla on kyllä poikkeuksellisen kapea nenä suomalaiseksi.
Ja Chicitita kirjoitetaan c:llä...
[/quote]
Ei sijoittunu toiseksi, vaan kolmanneksi.
en vaan koskaan ole tajunnut sitä hänen kauneuttaan. Minustakin hän on aivan tavallinen tummaihoinen nainen, iso takapuoli. leveä nenä ja käkkärä tukka. Sievä toki on kuten moni täysin tavis yleensä. Suuret luulot hällä kyllä aina ollu itsestään sen verran kärkeviä ja kaikkitietäviä kommentoi joka paikassa :D