Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos hankkisit vpunaisen tai pinkin vaatteen miehellesi, isällesi, pojallesi tai apellesi, niin

Vierailija
14.03.2011 |

mitä he vastaisivat? Pitäisivätkö he esim. pinkkiä paitaa vai onko se heistä akkamainen?

Meillä mies ei pukisi pinkkiä päälleen, vaikka maksettaisiin. Apelta löytyy yksi hailakan vaaleanpunainen kauluspaita eli hänelle kyllä kelpaa. Omalta pojalta (ikää 6kk) löytyy paljon vaaleanpunaisia ja pinkkejä bodyjä; siskon vanhoja nääs.

Oma isäni on kuollut, mutta tuskinpa hän olisi mitään punaista laittanut päälleen.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä ja appiukko ovat kuolleet, mutta appiukollakin kyllä oli vaalaenpunainen kaluluspaita.

Vierailija
2/56 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii hienosti! Isäni on parrakas herra, jonka tummassa laineikkaassa tukassa ja parrassa on jo paljonkin harmaata. Muut värit tuon paidan kanssa sitten tietysti neutraaleja tai hyvin murrettuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei minulla ole miestä, isää, poikaa eikä appea.

En ikinä ostaisi miessukulaisilleni vaaleanpunaisia tai pinkkejä vaatteita. Pienelle pojalle voisin pukea siskonsa vanhoja vaaleanpunaisia vaatteita.

Vierailija
4/56 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä 50v, mies 35v, poika 1v käyttäisivät ja käyttävätkin kaikki vaaleanpunaisia ja punaisia vaatteita. Olen niitä ostanut ja ovat itsekin ostaneet. Ei siinä ole mitään ongelmaa. Vaaleanpunainen kauluspaita on ihan kiva piristys puvun kanssa, esimerkiksi.

Vierailija
5/56 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauluspaita menis ehkä, ei kyl mielellään. T-paita (varsinkin 1-värinen) ei.

Vierailija
6/56 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee mun lempiväri! Ja pitäisi todellakin. Pojalla onki. Mm pinkki Star wars paita jne.

Vierailija
7/56 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleanpunainen - pinkki -liila sävyistä paitaa:) Upeita hänen päällään, ukolla on itsetunto kohdallaan:D

Vierailija
8/56 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapauksessa suostuisi pukemaan päälleen, tuskin appiukkokaan. Isällä saattaisi mennä joku kauluspaita. 3v poikani sen sijaan rakastaa kaikkea punaista ja pinkkiä, siitä tulisi varmaan lempivaate.

Vierailija
9/56 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten yksi vaaleanpunainen kauluspaita ja yksi pinkki teepaita. Olin itse kauppareissuilla mukana, kun hän nuo osti. Ei edes tullut mieleen, että nuo värit eivät sopisi miehelle ylipäätään. Mieheni on pitkä ja tumma, hänellä on nopea parrankasvu (iltapäivällä jo sänkeä) ja mielestäni vaaleanpunainen ja pinkki vaan korostavat hänen miehekkyyttään.

Itse en käyttäisi vaaleanpunaista tai pinkkiä vaatetta. En koe muuttuvani miehekkääksi, kun pukeudun mustaan ja tummaan siniseen.

Vierailija
10/56 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä oli meidän häissäkin vaaleanpunainen paita. Jotenkin lähtökohtaisesti en varmaan olisi huolinut miestä, jolla ei ole pokkaa pukeutua vaaleanpunaiseen vaikkei tämä mikään miehenvalintakriteeri ollutkaan. Omalla nelivuotiaalla pojallani on aina ollut kaikki värit käytössä ja hän pitää kaikista väreistä. Hän on itse valinnut itselleen vaaleanpunaiset ainotossut ja lilat kuomat muun muassa kun on saanut valita reinokaupassa ja kuomaostoksilla.

Isälläni ei taida olla mitään vaaleanpunaista eikä varmaan kovin innostunut sen pukemisesta päälleen eikä appenikaan. Toisaalta voisivat yllättääkin ja pitääkin yllättäviä värejä, eivät kritisoi ainakaan nuorilla miehillä vaaleanpunaista.

Vierailija
11/56 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v poikani lempiväri on pinkki eli olisi iloinen uusista pinkin värisistä vaatteista. myöskään mieheni ei ole mikään huonolla itsetunnolla varustettu hiiri, joten pinkki ei olisi poissuljettu, vaikkei lempiväri olekaan.

että oma 10-vuotias tyttäreni käyttää mieluiten mustaa. Pinkki ja vaaleanpunainen ovat ehdoton ei. Luulen, että sukupuoliväristereotypiat ovat muuttuneet sitten 1980-90-lukujen, joilla suuri osa palstalaisista on värioppinsa oppineet.

Vierailija
12/56 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinkaan tokaluokkalainen poika.

Vierailija
13/56 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on 2 vaaleanpunaista kauluspaitaa, vaaleanpunaisia boksereita myös.

isäni ei pitäisi.

appi kuollut.

Omat pojat.. hmm. 11v:llä pinkki kännykkä, itse valitsi

13v pinkki skeitti, itse valitsi

9v ei ehkä pinkkiä pitäis. nuo isommat vois pitääkin, kun merkki ois oikea.

Vierailija
14/56 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/56 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käyttäisivät vaaleanpunaista, jos paita muuten olisi heidän makuunsa.

Vierailija
16/56 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälläni ja miehelläni on vaaleanpunaisia kauluspaitoja pari. Eivät niitä kovin usein käytä.

5v pojallani on jotain pinkkejä vaatteita tai asusteita, mutta ei nykyään enää kovin paljon. Pienempänä hän usein valitsi itse pinkin vaatteen kaupassa jos sai vaikuttaa asiaan, mutta nyt on alkanut tulla nuo "tyttöjen ja poikien värit" päiväkodin kautta ja pinkin määrä on sitä myöten huvennut.

Vierailija
17/56 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan katsoa miehen kaapista, tässä saldo

- 43 pukupaidasta 1/3 vaaleanpunaisen, lilan tai punaisen sävyisiä (yksivärisiä, raidallisia, ruudullisia)

- 10 pike paitaa vaaleanpunaista, lohenpunaista, oranssia, punaista, lilan eri sävyjä

- 2 oranssia ja 1 lila neule

- 2 punaiset farkut

Loput on sitten sinisen ja valkoisen eri sävyjä ja kuoseja

On muuten tosi hyvän näköistä kun maskuliinisella miehellä on mittaa lähes 2m ja massaa 100kg;) Mun mielestä on ihanaa kun mies osaaa ja haluaa pukeutua hyvin!! Ihailemme aina Italiassa käydessä vanhoja ukkoja joilla on esim punaiset farkut ja joku kiva paita+neule - hyvältä näyttää 80v:nn päälläkin!!

Vierailija
18/56 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttää usein pinkkiäkauluspaitaa jonka on ihan itse ostanut, pojalle en osta pinkkiä koska en itse siedä kyseistä väriä ja lapsi on vielä niin pieni ettei sillä ole mielipidettä vaatteistaan.

Tytärtäkään en koskaan pukenut pinkkiin ennenkuin se osasi itse vaatia. 

Vierailija
19/56 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vaaleanpunaista panisi päälleen. Pojat 12 ja 10 käyttää pinkkiä tehosteena, kännykkä, pipo, tennarit, jäkismailan erkkari tms löytyy kirkkaan pinkkinä. Mutta paita ei kelpaisi, olisi liian tyttömäinen.

Vierailija
20/56 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin miesystäväni kaapista pari hailakkaan vaaleanpunaista kauluspaitaa ja jotenkin yllätyin, koska mies on niin "äijämäinen". Hän on eteläeurooppalainen ja tummahko, ja näyttää kyllä hyvältä missä värissä vaan. Ja ihan yhtä ihanan maskuliininen ja miehekäs myös siinä vaaleanpunaisessa. ;) Ei kyllä taida kuulua ihan suosikkipaitoihin kun harvoin päällä näkee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan