Te jotka aiotte äänestää kokoomusta: miksi? Mitä hyvää
kokoomus on nykyhallituksessa saanut aikaan? Mitä hyviä arvoja kokoomus kannattaa?
Ihmettelen vain...
Kommentit (18)
muuta kuin että jokaisen on tehtävä jotain elantonsa eteen, takauupalkat ja muut vittuun, palstalla notkumalla ei saa leipää pöytään ?
koska kokoomus on yrittäjän asialla. Ilman yrittäjiä ei meillä ole työpaikkoja. Kaikki eivät voi työllistyä valtiolle.
Halusin äänestää persuja vastaan, eikä se onnistu pieniä puolueita äänestämällä.
Toisekseen kokoomuksen talouslinjaukset ovat konkreettisempia kuin demarien. Demarit eivät oikeastaan missään vaiheessa ole tarjonneet uskottavaa vaihtoehtoa, vaan koko ajan on kuulunut samaa räksyttävää oppositiojankutusta.
Keskusta taas... ei ole vaihtoehto.
Kokoomusta äänestämällä tämä sama jatkuu eli lapsiperheet sen kuin köyhtyy joten miesti hetki
Emme ole köyhtyneet kuluvalla hallituskaudella enkä usko, että köyhdymme tulevallakaan.
Kyllä ihmisen pitää saada vaurastua kovalla työnteolla, vastuun kantamisella ja yrittämisellä ilman, että sosiaalipummit on huutamassa, miten väärin on, että jollain on rahaa enemmän kuin itsellä.
Halusin äänestää persuja vastaan, eikä se onnistu pieniä puolueita äänestämällä.
Toisekseen kokoomuksen talouslinjaukset ovat konkreettisempia kuin demarien. Demarit eivät oikeastaan missään vaiheessa ole tarjonneet uskottavaa vaihtoehtoa, vaan koko ajan on kuulunut samaa räksyttävää oppositiojankutusta.
Keskusta taas... ei ole vaihtoehto.
Kokoomus on hoitanut asiat niin hyvin, etten minä huomannut tätä viimeistä lamaa mitenkään käytännön elämässäni. Euroopan maat toisensa jälkeen ovat konkurssin partaalla, mutta Suomella menee hyvin.
Jos persut pääsevät valtaan ja saavat Suomen talouden kuralle, niin toivon todella, että Suomea autetaan pahimman yli, kuten Suomi on nyt muita maita auttanut.
että viime eduskuntavaalien aikaan olin sinkku ja ostamassa omaa asuntoa n. 1600€:n kuukausituloillani. Nyt olen jäämässä hoitovapaalle esikoiseni kanssa ja miehen tulot ovat n. 2400€. Rikkaita emme siis ole, mutta arvomme ovat kokoomuslaisia.
Kokoomus on hoitanut asiat niin hyvin, etten minä huomannut tätä viimeistä lamaa mitenkään käytännön elämässäni. Euroopan maat toisensa jälkeen ovat konkurssin partaalla, mutta Suomella menee hyvin.
Jos persut pääsevät valtaan ja saavat Suomen talouden kuralle, niin toivon todella, että Suomea autetaan pahimman yli, kuten Suomi on nyt muita maita auttanut.
Kokoomusta koska olen hyvätuloinen yrittäjä.
Kokoomus on hoitanut asiat niin hyvin, etten minä huomannut tätä viimeistä lamaa mitenkään käytännön elämässäni. Euroopan maat toisensa jälkeen ovat konkurssin partaalla, mutta Suomella menee hyvin. Jos persut pääsevät valtaan ja saavat Suomen talouden kuralle, niin toivon todella, että Suomea autetaan pahimman yli, kuten Suomi on nyt muita maita auttanut.
Valtion velka 78mrd €. Ja rahaa syydetään ympäri Eurooppaa. Ja Kokoomuksen ajama kulutusverojen kasvu on ajanut perheemme konkurssin partaalle. Paskemminvointivaltio.
koska kokoomus on yrittäjän asialla
Ei ole pienyrittäjän asialla; alv-korotus tuntuisi juuri pienyrittäjien alv-tilityksissä, jotka nyt jo ovat iso menoerä ja lasku pienen yrittäjän pussissa.
Myöskään kuluvan hallituskauden muutos liittyen aluepolitiikkaan ja uusien yritysten perustamiseen keskusta-alueiden ulkopuolelle ei auta pienyrittäjiä tai aloittelevia yrittäjiä, sillä keskusta-alueella tunnetusti myös kulut ovat paljon kovemmat, eikä uuden yritystoiminnan myötä saada keskusta-alueen laitamille uutta eloa ja vetoa.
Ilman yrittäjiä ei meillä ole työpaikkoja. Kaikki eivät voi työllistyä valtiolle.
Tässä olet kyllä ihan oikeassa - siksi yritystoiminnan aloittamista pitäisi helpottaa, ei hankaloittaa.
jos on joko sikarikas tai omistaa suuryrityksen. Näiden etujahan nämä isänmaan petturit ajaa.
Ei ole pienyrittäjän asialla; alv-korotus tuntuisi juuri pienyrittäjien alv-tilityksissä, jotka nyt jo ovat iso menoerä ja lasku pienen yrittäjän pussissa.
Ei yrittäjä ALV:tä maksa vaan kuluttaja. Yrittäjänä on aivan sama, onko ALV 10 % vai 30 %, etenkin jos tekee bisnestä muiden yrittäjien kanssa eikä kuluttajien kanssa suoraan.
Tehkää nyt parannus ja äänestäkää persuja. Pääsette sentään nauramaan ja vihdoinkin tapahtuu naurettavia asioita. Ei enää samaa tylsää politiikkaa vaan kohuja ja paljastuksia. Jännittäviä sivukäänteitä.
Kokoomus on ainoa puolue joka tulee kysymykseen.
Persujen pakkoruotsikannasta olen kyllä ehdottomasti samaa mieltä.
Kokoomus on ainoa puolue joka tulee kysymykseen.
Persujen pakkoruotsikannasta olen kyllä ehdottomasti samaa mieltä.
Kokoomus voittaa ilman minun ääntäni. Ja muut häviää vaikka antaisin ääneni.
Onpas suuri summa se kynppi. Kyllä teidät ostetaan halvalla :D
sillähän saa vaikka mitä
Mitä jos äänetäisitte jotain konkreettisesti tehokkaampaa kuten persuja. Ne muuttaa tän maan paremmaksi paikaksi elää. Soom wheer im to te reinbou aii laav nauu
Kokoomusta äänestämällä tämä sama jatkuu eli lapsiperheet sen kuin köyhtyy joten miesti hetki