Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista mitoitusta reimatecit ovat?

Vierailija
14.03.2011 |

Hukkuisiko 96cm lapsi 104cm haalariin? Nyt käytössä 98cm vaatteet, mutta huutiksessa olisi myynnissä tästä läheltä tuo kokoa isompi haalari.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika isoja ne on, mutta kyllä mä varmaan tuon ostaisin jos olisi aikomus samaa syksyllä käyttää.



Reimateceissä on se huomioitava, että selkämitta on pitkä ja raajamitat suhteessa vähän lyhyempiä.

Vierailija
2/5 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

reimateaceissä on raajat ihan suhteettoman pitkät. Siis hihat ja lahkeet. Meillä ainakin alkaa hihat olemaan sopivat, kun puku jää haaramitaltaan pieneksi.



Suosimme siis Remuja ja Ticettejä (näissä siis selkämitta pidempi ja raajat lyhyemmät).



Riippuu siis ihan lapsen mittasuhteista koko haalarin sopivuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

95-101cm pitkälle. Sitten taas 104cm haalari oli käytössä 101-107cm pitkällä. Babymallinen on pienempi.



Sanoisin siis että lapsesi hukkuu nyt 104cm haalarin, mutta olisiko se ehkä syksyllä sopiva?

Vierailija
4/5 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä sellainen, että voisi nyt keväällä käyttää myös isosisko (jolla nyt 104 käytössä). Mutta nuoremmalle on kuitenkin haalari hankittava. Poika on enemmän mallia pitkä selkä, lyhyet raajat.



ap

Vierailija
5/5 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä kuopus tulee käyttämään kevään isoveljen vanhaa 86 cm baby- mallista Reimatec- haalaria. Alle mahtuu myös villahaalari eli on reilua mitoitusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan