Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tokaluokalla testejä?

Vierailija
27.02.2011 |

Onko tokalla luokalla jotain koko maan kattavia testejä?



Siis mitataanko lapsia jotenkin, että ovatko "kypsiä" siirtymään kolmannelle?



Kuulin tutulta, että heidän lapsensa koulussa oli tällaisia tehty. Oman lapseni koulusta en ole kuullut pihaustakaan mistään testeistä tai tuloksista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mittaavat siis matikan ja äidinkielen taitoja muihin saman ikäisiin verrattuna, ovat vapaaehtoisia, mutta monissa kouluissa eritysopettaja nämä teettää

Vierailija
2/2 |
27.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme