Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi tuntuu paljon paremmalta ilman karvoja! En vain ole

Vierailija
14.03.2011 |

keksinyt hyvää tapaa pitää liiat (tai kaikki)karvat poissa. Sheivaus ja voiteet tekevät sängen. Kerran epiloin, mikä sattui hitsisti ja kesti kauan. Oliskohan se Blitz Blank -voide tehokas? Mitä sä käytät?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(joka sinulla toivottavasti on) hiukan enemmän. Kun sinä ja miehesi olette yksi liha, himoitsette toisianne, myös henkisellä tasolla, ei siitä vaiheessa ole mitään merkitystä onko karvoja vai ei. Kun ajattelet "seksi tuntuu paljon paremmalta ilman karvoja", et ole oikein sisäistänyt sitä, mitä seksin pitäisi olla. Sen pitäisi olla sitä, että mies ja nainen ovat yhtä, ei niin että sinä haet siitä itsellesi jotain erillisiä fiiliksiä. Kun unohdat itsesi ja keskityt mieheesi, veikkaan että alkaa sinullakin tuntumaan tavalla jota et voinut uskoakaan..

Vierailija
2/15 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman karvoja. Mielikuvilla ei ole mitään tekemistä tässä asiassa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän seksiä harrasteta siksi, että se tuntuu hyvältä. Ja tottakai ap saa ajatella myös itseään eikä vain miestään!

(joka sinulla toivottavasti on) hiukan enemmän. Kun sinä ja miehesi olette yksi liha, himoitsette toisianne, myös henkisellä tasolla, ei siitä vaiheessa ole mitään merkitystä onko karvoja vai ei. Kun ajattelet "seksi tuntuu paljon paremmalta ilman karvoja", et ole oikein sisäistänyt sitä, mitä seksin pitäisi olla. Sen pitäisi olla sitä, että mies ja nainen ovat yhtä, ei niin että sinä haet siitä itsellesi jotain erillisiä fiiliksiä. Kun unohdat itsesi ja keskityt mieheesi, veikkaan että alkaa sinullakin tuntumaan tavalla jota et voinut uskoakaan..

Vierailija
4/15 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helv, mitä tekstiä!

Eiköhän seksiä harrasteta siksi, että se tuntuu hyvältä. Ja tottakai ap saa ajatella myös itseään eikä vain miestään!

Vierailija
5/15 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman karvoja. Mielikuvilla ei ole mitään tekemistä tässä asiassa. ap

ei ulkoisilla seikoilla ole enää mitään merkitystä. Silloin tunne vie eteenpäin eikä tarvitse enää ajatella mitään.

Vierailija
6/15 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman karvoja. Mielikuvilla ei ole mitään tekemistä tässä asiassa. ap

ei ulkoisilla seikoilla ole enää mitään merkitystä. Silloin tunne vie eteenpäin eikä tarvitse enää ajatella mitään.

Vierailija
7/15 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteet vie eteenpäin ,mutta alapäässä nirhaa ja kiskoo kun häpykarvat ajautuvat emättimen sisälle ja häiritsevät yhdyntää.

Vierailija
8/15 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mieheni ajaa karvani pois ja tekee sen vielä oikein mielellään. Minä makaan lattialla ja mieheni keskittyneesti paneutuu asiaan :) Ensin olin kovasti vastaan ajatusta, mutta suostuin sitten muutaman vuoden pyyntöjen jälkeen. Ja enpä todellakaan olisi uskonut ennen ekaa ajelua, että siitä tulisi tapa josta en halua pois. Ja seksi on ollut aina ihan loistavaa. Tässä ei ole siitä kysymys. En ole mitenkään karvakammoinen (ajelen harvoin kainoloni ja kerran vuodessa sääreni, vaikka karvan kasvuni on ehkä tavallista voimakkaampaa) mutta silti nykyään tuntuu siltä että on kivempaa kun tussu ei ole karhea.

Vierailija
9/15 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on persevaltio. kuolkaa kaikki Suomeen liittyvä.

Vierailija
10/15 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ajelee karvani

Meillä mieheni ajaa karvani pois ja tekee sen vielä oikein mielellään. Minä makaan lattialla ja mieheni keskittyneesti paneutuu asiaan :)

Toi kuulostaa kyllä niin kivalle, että mä taidan ehdottaa tota tosissaan mun miehelle kanssa!

Itsekin joskus sheivaan pimppini mutta useimmiten mies ajelee häpykarvoitukseni ikäänkuin esileikkinä ja molemmat tykkäävät tästä sheivailusessiosta. Suosittelen!

Vierailija
11/15 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei tulisi mieleenkään enää se puska jalkovälissä, Ainakin 100x parempi kun ei ole karvan-karvaa(:

Vierailija
12/15 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mieheni ajaa karvani pois ja tekee sen vielä oikein mielellään. Minä makaan lattialla ja mieheni keskittyneesti paneutuu asiaan :) Ensin olin kovasti vastaan ajatusta, mutta suostuin sitten muutaman vuoden pyyntöjen jälkeen. Ja enpä todellakaan olisi uskonut ennen ekaa ajelua, että siitä tulisi tapa josta en halua pois. Ja seksi on ollut aina ihan loistavaa. Tässä ei ole siitä kysymys. En ole mitenkään karvakammoinen (ajelen harvoin kainoloni ja kerran vuodessa sääreni, vaikka karvan kasvuni on ehkä tavallista voimakkaampaa) mutta silti nykyään tuntuu siltä että on kivempaa kun tussu ei ole karhea.

Siis häh????? miksi sä et aja niitä itse?

Vierailija
13/15 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuulostaa kyllä niin kivalle, että mä taidan ehdottaa tota tosissaan mun miehelle kanssa!

Vierailija
14/15 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä en ole täysposliini ollut, mutta ei mulla klitassa eikä emättimessä karvoja kasva. Joten en ymmärrä mitä eroa siinä kosketuksessa voisi olla.

Sheivatun sängen kanssa seksi on todellakin kamalaa, muttei karvojen kanssa.

Vierailija
15/15 |
14.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitsi mitä skeidaa!!!

Míelikuvat nimenomaan on suuri osa seksiä.

Teillä vissiin saunan jälkeen pimeessä peiton alla.

*Huoh*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi