Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumankauta mua nyppii toi jatkuva Abc:n mollaaminen

Vierailija
13.03.2011 |

En väitä että itsekään siellä kovin usein kävisin mutta miten voi olla vaikea ymmärtää että kaikilla paikkakunnilla ei ole suurta valikoimaa ravintoloita jos haluaa mennä valmiiseen pöytään? Tai autoa jolla lähteä toisella paikkakunnalle syömään.

Abc:n ruoka on ihan hyvää perusruokaa, käyn siellä joskus lounaalla tai Hesestä hakemassa jotain.

Mikä ihme saa ihmisen mollaamaan Abc:tä? Luuletteko olevanne jotenkin parempia ihmisiä?

Ja ei, se EI ole huoltoasema. Ruokaravintola siinä missä moni muukin.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vanha ketju....

Vierailija
62/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko olevanne jotenkin parempia ihmisiä?

Kyllä. Oliko muuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abc:llä on siistit vessa, siksi siellä tulee pysähdyttyä. Jossain pienemmällä huoltikalla on noloa käydä vessassa, aina sellainen olo että pitäis ostaa jotain. Enemmän sais olla niitä miehittämättömiä taukopaikkoja vessoineen, jossa syödä eväät.

Vierailija
64/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä se ruoka on pahaa. Koskaan en ole syönyt hyvää annosta. Esim. lohikeitosta meni maha sekaisin

Vierailija
65/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Abc:llä on siistit vessa, siksi siellä tulee pysähdyttyä. Jossain pienemmällä huoltikalla on noloa käydä vessassa, aina sellainen olo että pitäis ostaa jotain. Enemmän sais olla niitä miehittämättömiä taukopaikkoja vessoineen, jossa syödä eväät.

Vilkkailla Abseilla on kyllä aina epäsiistit wc:t ja kaikki käsipyyhkeet lopussa. :)

Vierailija
66/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hamppariannokset. Olen käynyt todella monessa tienvarsiravintolassa syömässä ja voin todeta että ABC:lla on paremmat ruuat kuin näissä pienissä "idyllisissä" ravintoloissa.

Minä olen reissannut autolla ympäri Suomen vuodesta 1990 ja sitä ennen faijan kyydillä. Täytyy sanoa, että en minä muista kovin paljoa tuollaisia "pieniä idyllisiä ruokapaikkoja" noilta ajoilta ennen ABC-ketjua. Lähinnä muistan nuhjuisia kuppiloita, joista sai kuivan sämpylän tai parhaassa tapauksessa makkaraperunat.

Ja sinä siellä, ennen kuin lähdet länkyttämään vastaan, voitko luetella vaikka kymmenen tuollaista pientä idyllistä ruokapaikkaa, jotka nyt sitten ovat Suomen maanteiden varsilta kadonneet ABC: n tultua? Veikkaan, että voi olla aika vaikea tehtävä, joten siirry suoraan kohtaan alapeukku.

Minun nähdäkseni ABC on menestynyt juuri siksi, että Suomen maanteiden varsilla ei kovinkaan tiheästi ollut muuta kuin Esson baareja ja maitolaitureita. Markkinarako oli siis täydellinen. Ne harvat oikeasti hyvät paikat ovat säilyneet, kuten nyt vaikka Vaskikello. Useimmat muut "idylliset paikat" ovat nostalgisia muistoja häivähdyksellä lauantaimakkarasämpylää ja saatanan pahaa kahvia.

Vierailija
67/67 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a. Miehen tulospalkkioista päätellen aika monikin kuitenkin käy siellä abc:llä safkaamassa...

Nauran matkalla pankkiin.

T. Abc-kokin vaimo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi