Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh, just tunnistin yhden avauksen tekijän.

Vierailija
19.01.2011 |

Ja mitä sitte? No ei yhtään mitään, kunhan kirjoitin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jotain anonyymien anonyymejä juttuja!

Ihmisiä on kyllä hei sen verran paljon ja monilla ihmisillä on varmasti kyllä yllättävänkin samanlaisia asioita niissä elämissään. Joten kai se sitten saattaa, milloin mikäkin, kuulostaa tutulta. MUKA! Ja vielä sekin, että epäilemättä ihmiset yleensä muuttelevat niitä juttujaan mikäli kirjoittavat jonnekin nettihuuhaapalstoille, eli se siitä varmasta tunnistettavuudesta. Muuttuukin juttu kirjoittajineen ihan toiseksi, ja sitten joku av-mamma sanoo itserakkaana että tunnistin, MUKA!

Jotenkin ihan sori nyt vaan todella hullua tuollainen. Kannattaiskohan vähän avartaa näkemystään, ottaa vaikka vähän järkeäkin mukaan.

Vierailija
2/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ihan oikeastikin tunnistanut yhen kaverin täällä. :) Niin muka. Tarkistinpa vielä kaveriltakin että oliko hän ja möynsi et oli. Ihan kirjotustyylistä ja aiheesta tunnistin. ;) Ei onneks ollut kovin vakava aihe. :P

että niiin MUKA!

Ihmisiä on kyllä hei sen verran paljon ja monilla ihmisillä on varmasti kyllä yllättävänkin samanlaisia asioita niissä elämissään. Joten kai se sitten saattaa, milloin mikäkin, kuulostaa tutulta. MUKA! Ja vielä sekin, että epäilemättä ihmiset yleensä muuttelevat niitä juttujaan mikäli kirjoittavat jonnekin nettihuuhaapalstoille, eli se siitä varmasta tunnistettavuudesta. Muuttuukin juttu kirjoittajineen ihan toiseksi, ja sitten joku av-mamma sanoo itserakkaana että tunnistin, MUKA!

Jotenkin ihan sori nyt vaan todella hullua tuollainen. Kannattaiskohan vähän avartaa näkemystään, ottaa vaikka vähän järkeäkin mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap jutussa oli MUKA? Ei missään, ihan sun oma juttus.

Tietysti voi tunnistaa tyyppejä.

Vierailija
4/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vielä joku vastais siihen mun aloitukseen :-(

Vierailija
5/15 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen useasti lukenut täältä aloituksia/ kommentteja mitkä voisivat täsmätä minuun. Oma ikä, lasten iät tms. ovat täsmänneet täysin.

Vierailija
6/15 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voinu olla mun kirjoittama, mutta en ole niitä kirjoittanut. eli olet voinut luulla jonkun muun kirjoittamaa juttua mun kirjoittamaksi... HEH itselles;)

Vierailija
7/15 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka asuu samalla pienellä(!) paikkakunnalla kuin minäkin ja hänellä on kutakuinkin samanlaista taustaa. Esim. siskoillamme on samanlaiset ammatit ym.

Meitä voisi luulla joskus samaksi henkilöksi joidenkin juttujen perustella, tosin hänen kommenttinsa ovat usein radikaalimpia kuin minun.

Ja tää on ihan totta!

Vierailija
8/15 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muunnan joitakin epäolennaisia seikkoja just siksi ettei tunnistettaisi ketään, tulis vaan se jutun juoni esille.

Vierailija
9/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin et tunnistettiinko mut...

Vierailija
10/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vai muuten vaan köyhä elämä, kun piti moinen tyhjä avaus tehdä?

Vierailija
11/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä sitte? No ei yhtään mitään, kunhan kirjoitin.

Vierailija
12/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen ystävän. Onneksi ei sanonut mitään koska luulo olikin väärä.

Vierailija
13/15 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, että heidät on kehdattu tunnistaa :-D. Tulee samalla vahvistettua tunnistus oikeaan osuneeksi, ei niin että se olisi epäselvä ollutkaan.

-ei ap

Vierailija
14/15 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sen IKEAn ilmaisen asiakkaille tarjotun lastenhoidon ikärajoista valittaneen voi tunnistaa!

Miksi meidän Pertti 35v ei voi olla siellä hoidossa, kun minä menen katsomaan verhoja ja sohvatyynyjä...

Vierailija
15/15 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopisi tuttujeni mielestä minun aloittamakseni. Koska se en ollut minä, niin voin epäillä, että se olikin joku tutuistani, joka halusi esittää minua.

Tekään ette voi tietää, että kuka oikeasti aloittaa mitäkin. Ja todennäköisesti samoilla ajatuksilla ja taustoilla täällä kirjoittelee useampikin eli ei välttämättä edes se tuttunne.

On tietenkin ärsyttävää, kun tulee tunne, että joku luulee, että se olin minä, mutta yleensä kun kirjoitan, niin en kyllä kirjoita omana itsenäni. Ihan niinkuin sinäkään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi