Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapahtui tänään ABC:llä.

Vierailija
13.03.2011 |

Olin pojan kanssa kahdestaan ABC:llä sunnuntai-lounaalla. Huomioni kiinnittyi lukuisiin lihaviin naisiin, jotka surutta popsivat hamppareita tai pitsaa. Yksi jättimamma (vauva kaukalossa) veteli jättidonitsia ja energiajuomaa. Siis ihan oikeasti, jos on valmiiksi jo 40kg ylipainoinen, miksei voi siirtyä vähän terveellisempään ruokavalioon. Ja sitten sanotaan ettei lihavuus ole itseaiheutettua?!?

Ja juu, ABC ruoka oli muutenkin pahaa, enkä eksy sinne toiste sunnuntai-lounaalle. :(

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten tämä on sinun asiasi?

Vierailija
2/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedellyt epäterveellistä ruokaa ja lihottanut itseään, miksi sen olis just tänään pitänyt ryhtyä dieetille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä olet varmaan n 50 kiloinen ja kaunis.

Älä sure muitten asioita.

Olisit senkin ajan keskittynyt syömään poikasi kanssa olisit voinut vaikka ihan positiivisesti jutella poikasi kanssa, etkä vahdata mitä muut syö ja kuinka paljon!!

Vierailija
4/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monen laihdutuksen jälkeen, ei enää jaksa välittää..ainakaan mä en jaksa enää.

Saat seuraavalla kerralla tulla sanomaan vaikka päin naamaa siellä ABC:lla, ei vaikutusta.

Ja totta kai itseaiheutettua, mutta syitä sinäkään et tiedä syömiseeni.

Vierailija
5/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikka, kaunis, täydellinen ja nätti satuitkin menemään juuri tänään ABC;lle syömään porkkanan ja vettä!

Vierailija
6/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai muistit pojallesikin selittää tätä juttua, että varmasti oppii että miltä naisen kuuluu näyttää..

Eli samalta kuin sinä!

Mitä ihmettä sinä vahtaat muiden syömisiä??

Onko itsetuntosi noin huono, että sitä pönkittää noin epätoivoisesti toisten ihmisten kautta! Törkeää..

Vierailija
7/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikka, kaunis, täydellinen ja nätti satuitkin menemään juuri tänään ABC;lle syömään porkkanan ja vettä!

Ja söin salsabroileria paahdetuilla juureksilla (paljon porkkanoita:))

Alkup.

Vierailija
8/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 130 kg

Vierailija
9/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai muistit pojallesikin selittää tätä juttua, että varmasti oppii että miltä naisen kuuluu näyttää..

Eli samalta kuin sinä!

Onko itsetuntosi noin huono, että sitä pönkittää noin epätoivoisesti toisten ihmisten kautta! Törkeää..

En ihan tajua miten havaintoni liittyy itsetuntooni. Totuus on, että lukuisat lihavat naiset söivät ABC:llä tänään epäterveelisesti. Oli itsetuntoni sitten hyvä tai huono :P

Vierailija
10/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hampurilaista, pitsaa tms vetävä lihava ihminen on jotenkin äärimmäisen vastenmielinen näky.

Vierailija
11/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli samalta kuin sinä!

En ihan tajua miten havaintoni liittyy itsetuntooni. Totuus on, että lukuisat lihavat naiset söivät ABC:llä tänään epäterveelisesti. Oli itsetuntoni sitten hyvä tai huono :P

Ja miten se sinun elämääsi vaikutti? Tuliko hyvä mieli, kun söit terveellistä ja olet hoikka?

Miten sinulle kuuluu mitä muut söivät?

Mitä jos joku kirjoittaa tänne kohta siitä kireän näköisestä luuviulusta, jonka poika oli yksinäisen näköinen kun äiti tuijotti vaan tuhteja tätejä?

Vierailija
12/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siitä pitää tehdä aloitus av:lle?

Vai oliko sulle jotenkin yllätys että ihmiset syövät epäterveellistä ruokaa?

Eli samalta kuin sinä!

Vierailija
13/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tietää ettei ABC:ltä saa mitään paahdettuja juureksia!

olet oikeassa, vaikuttivat enemmän keitetyiltä kuin paahdetuilta.

Alkup.

Vierailija
14/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siinä on harmittavan paljon aina porkkanaa, näin karpille.

Vierailija
15/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä koskaan huomiota siihen, mitä kukakin syö ja minkä verran. Minulle on se ja sama, paljonko ihmiset painavat. En edes huomaa sitä, jos joku on laihduttanut kilotolkulla. Jos joku itse mainitsee asiasta, kommentoin hyvin neutraalisti.

En tiedä, odottavatko ihmiset laihduttuaan jotain hehkuttamista, mutta ei sen väliä. Heidän asiansahan se on.

Oma ruokavalioni on terveellinen ja olen liikunnallinen. En siltikään tuputa omia mallejani toisille. Aikuiset ovat itse vastuussa syömisistään.

Jos menen ruokailemaan ravintolaan, riittää, kun nautin oman annokseni ja seura on mukavaa. Keskustelun aiheisiin ei kuulu toisten nauttimat ravinteet. Laitan mielelläni ruokaa ja leivon ja olen kiitollinen, kun vierailleni kelpaa kaikki tarjottavat. Yhtään en kuuntele sellaista, että syödessä aletaan arpoa kalorimääriä tai paljonko pitää liikkua aterian jälkeen. Minun tarjoiluistani ei kukaan pääse lihomaan, vaikka käytän voita ja kermaa raaka-aineina.

Vierailija
16/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hampurilaista, pitsaa tms vetävä lihava ihminen on jotenkin äärimmäisen vastenmielinen näky.

On se ihme juttu että ne läskit kehtaa syödä yhtään mitään julkisesti!

Kyllä nyt joku järki pitäis niilläkin olla! Siinähän voi mennä porkkanaa syövältä laiheliinilta ruokahalu, kun naapuripöydässä ei olekaan toinen porkkananpopsija.

Järkyttäväksi mennyt tämä maailma!

Ja abc:lla jos tämä vielä tapahtunut, niin olen kyllä tosi pettynyt.. Sehän onkin tyypillinen terveysravintola!

Vierailija
17/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mikrolämmitettyjä. T: entinen ABC:n täti

Vierailija
18/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonkin hiilihydraatteja?

kysyy tietämätön

Vierailija
19/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lihaville vois laittaa erillisen ruokailutilan, emme olisi enää ruokahalun pilaajina tai esteettisenä haittana

Vierailija
20/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisit nähnyt vain laihoja ihmisiä syömässä niitä tuhteja aterioita. Yleensä lihavuus johtuu nimittäin juuri sellaisten aterioiden syönnistä liian usein.

MUTTA mua pidetään laihana/normaalikokoisena ja kyllä minäkin JOSKUS käyn syömässä puolikkaan pitsan tai pienen hamppariaterian. Et voi tietää sitäkään, jos joku näistä lihavista söisi muuten jo terveellisesti mutta oli tänään palkitsemassa itseään pitkästä aikaa roskaruoalla. Että ei kannata tehdä kovin pitkälle meneviä päätelmiä mistään.

Kyllä itsekin kiinnitän tälläisiin asioihin huomiota. Sitä kyllä pidän jännänä ettet ollenkaan havainnut läskejä MIEHIÄ vastaavia annoksia vetämässä, heitä nimittäin on vielä paljon enemmän omien havaintojeni mukaan ollut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi