Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapahtui tänään ABC:llä.

Vierailija
13.03.2011 |

Olin pojan kanssa kahdestaan ABC:llä sunnuntai-lounaalla. Huomioni kiinnittyi lukuisiin lihaviin naisiin, jotka surutta popsivat hamppareita tai pitsaa. Yksi jättimamma (vauva kaukalossa) veteli jättidonitsia ja energiajuomaa. Siis ihan oikeasti, jos on valmiiksi jo 40kg ylipainoinen, miksei voi siirtyä vähän terveellisempään ruokavalioon. Ja sitten sanotaan ettei lihavuus ole itseaiheutettua?!?

Ja juu, ABC ruoka oli muutenkin pahaa, enkä eksy sinne toiste sunnuntai-lounaalle. :(

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat viettämässä harvinaista herkkupäivää tai juhlistamassa jotain.

Ja kyllä vaan se kuuluu minullekin, jos joku omilla elämäntavoillaan aiheuttaa itselleen sairauksia, joita sitten yhteiskunnan varoilla hoidetaan.

Jos sinä joskus sairastut, niin toivon että muistat tämän silloin! Laiha ei välttämättä ole sen terveempi kuin lihavakaan. Vaikka on laihana pysynyt niin ei ne elämäntavat ole aina hyviä. Onhan moni alkoholistikin laiha vaikka maksa vetelee viimeisiä!

Eiköhän kannattaisi keskittyä ihan niihin omiin asioihin..

Vierailija
62/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat viettämässä harvinaista herkkupäivää tai juhlistamassa jotain.

Ja kyllä vaan se kuuluu minullekin, jos joku omilla elämäntavoillaan aiheuttaa itselleen sairauksia, joita sitten yhteiskunnan varoilla hoidetaan.

kuin sinä. Myös ne lihavat käyvät töissä ja maksavat veroja. Se on kuule niin, että niillä sun maksamillasi veroilla saadaan ehkä juuri ja juuri maksettua sinun ja perheesi verovaroilla kustannetut palvelut, todennäköisesti ne eivät aina edes riitä. Ei niistä sun veroista enää riitä lihaville.

Mua aina naurattaa nää "minä maksan veroja joten kaikki maailman asiat kuuluu mulle ja mulla on oikeus" tyypit. Ei kuulu eikä ole oikus, sorry nyt vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin, on huoltoasemia, on liikennemyymälöitä ja on ravintoloita.

Ja sitten on ihmisiä, jotka valitsevat jonkun näistä kun lähtevät viikonloppuna perheineen ruokailemaan. Juhlapyhistä puhumattakaan...

Olen onnellinen että minä ja lapseni emme kuulu siihen ryhmään, joka valitsee huoltiksen tai liikennemyymälän...

Mutta kukin toki tyylillään.

Eihän ABC todellakaan ole mikään huoltoasema. Se, että sieltä saa bensaa, ei tee siitä huoltoasemaa. ABC on liikennemyymälä, eli siellä on kauppa, ravintola ja bensis. Mutta ei se kyllä huoltsikka ole, ne on sit ihan erikseen.

Aargh!! Se on joo liikennemyymälä, jonka tarkoitus on palvella matkustajia. Tarjota bensaa, kauppapalveluita ja ruokaa jotta ihmiset jaksaa jatkaa matkaa. Ei se mikään ravintola ole mihin ihmiset menee oikeasti syömään hyvää ruokaa!

ABC:llä töissä olevana tiedän tasan tarkkaan, että sinne tulee paljon ihmisiä ihan oikeasti ravintolaan syömään hyvää ruokaa. Tule vaikka katsomaan jonain juhlapyhänä, ravintola on tupaten täynnä juhlalounaalla olevia ihmisiä, ja paljon tulee vielä kiitosta hyvästä ruoasta. Ihmisillä kun on hyvin erilaiset vaatimukset ja makumieltymykset.

Vierailija
64/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko siis että laihat maksaa ainoastaan veroja ja läskit vaan sairastaa, eikä työskentele, eikä näin maksa veroja?

Kun seuraavan kerran käyn jossain tk:ssa tulen sitten tänne tekemään siitä raportin!

Vierailija
65/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaa kiinnostaa ja etenkin hoikat arvioivat liikapainoisten olemusta ja syömistä. Törmäsin tähän aiheeseen joku viikko sitten eka kertaa, kun siskoni alkoi suureen ääneen puhua, kuinka inhoaa läskejä. Sanoin, että jokainen kantaa omat kilonsa ja ei ole ihmisyyden tärkein asia minulle. Olen hoikka, siskoni myös. Kerroin, että minulla on kaiken kokoisia ystäviä, liikakilojensakin kanssa kauniita, onnellisia, elämästä nauttivia naisia.

Toisaalta, siskoni vahtii itse kaikkea syömistään, anorektikosta ei paljon puutu. Hänellä on ongelmia ihmissuhteissaan, suhteessa ruokaan ja asennevaivaa muutenkin. Siinä mielessä kommenttinsa jollain tasolla ymmärtää. Ihminen on sairas, elämästä puuttuu sisältö ja ilot- Silloin niitä ei näköjään suo toisillekaan. Ahdistuu, kun joku vaikkapa nauttii hyvästä ruuasta.

Vierailija
66/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhhuh, onneksi oon tosi laiha ja lisäksi silti lihaksikas ja hyväkuntonen.

Muutenhan voisit huomata, että olenkin oikeasti ykköstyypin diabeetikko, joka muuten tulee yhteiskunnalle hemmetin kalliiksi!

Mut jatka vaan läskien syyttelyä, nehän tosiaan ihan syö sun rahat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi