Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapahtui tänään ABC:llä.

Vierailija
13.03.2011 |

Olin pojan kanssa kahdestaan ABC:llä sunnuntai-lounaalla. Huomioni kiinnittyi lukuisiin lihaviin naisiin, jotka surutta popsivat hamppareita tai pitsaa. Yksi jättimamma (vauva kaukalossa) veteli jättidonitsia ja energiajuomaa. Siis ihan oikeasti, jos on valmiiksi jo 40kg ylipainoinen, miksei voi siirtyä vähän terveellisempään ruokavalioon. Ja sitten sanotaan ettei lihavuus ole itseaiheutettua?!?

Ja juu, ABC ruoka oli muutenkin pahaa, enkä eksy sinne toiste sunnuntai-lounaalle. :(

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja läskien ihmisten inhottavuudesta, mä itse inhoan eniten itseäni, läski läski minä

Vierailija
42/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en koskaan menisi ABC:lle viikonloppulounaalle.

Sehän on huoltoasema! Ymmärrän kyllä, jos joku pysähtyy sinne arkisin nopealle lounaalle esim. työmatkallaan, mutta että varta vasten viikonloppuna huoltikselle syömään?

Kai se on mennyt sinne ihan varta vasten niitä lihavia tarkkailemaan.. Ei kai tota muuten voi ymmärtää! Kyllähän sen nyt testaamattakin tietää ettei siellä hyvää ja terveellistä ruokaa ole.

Saa sitä ruokaa mikrossakin sulatettua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en koskaan menisi ABC:lle viikonloppulounaalle.

Sehän on huoltoasema! Ymmärrän kyllä, jos joku pysähtyy sinne arkisin nopealle lounaalle esim. työmatkallaan, mutta että varta vasten viikonloppuna huoltikselle syömään?

Eihän ABC todellakaan ole mikään huoltoasema. Se, että sieltä saa bensaa, ei tee siitä huoltoasemaa. ABC on liikennemyymälä, eli siellä on kauppa, ravintola ja bensis. Mutta ei se kyllä huoltsikka ole, ne on sit ihan erikseen.

Vierailija
44/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mikä ap:n havainnoinnissa oli niin loukkaavaa? Totuushan on että suurimmalla osasta ylipainoisista lihavuus on itseaiheutettua ja sen mukana tulee paljon sairauksia,jotka käyvät yhteiskunnalle kalliiksi. Rehellisesti sanoen kyllä mäkin mielessä mietin usein nähdessäni tosi lihavan, donitsia ja hampparia vetävän, naisen TAI MIEHEN, että eikö tollekkin jo hälytyskellojen pitäisi soida.

Kyllähän ne kellot soi, mutta ne on helppo vaientaa herkkuaterian äärellä :-).

Vierailija
45/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä ihan aidosti surettaa se ap:n poika tässä!

Ihan varmana tollanen mamma selittää pojallekin noita faktojaan. Siinä meillä sitten yksi koulukiusaaja lisää, kun ei osata antaa ihmisten olla rauhassa edes syömässä.

No ei tollanen ap:n kaltainen ihminen kyllä kauhean hyvää ja sivistynyttä kuvaa itsestään anna. Kyllä olis sekin aika kannattanut tosiaan käyttää pojan kanssa opetteluun, eikä opettaa pojalle miten niitä läskejä syömäreitä tuijotetaan ja arvostellaan.

Vierailija
46/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma kuva.Ja sinä olet varmaan n 50 kiloinen ja kaunis.

Älä sure muitten asioita.

Olisit senkin ajan keskittynyt syömään poikasi kanssa olisit voinut vaikka ihan positiivisesti jutella poikasi kanssa, etkä vahdata mitä muut syö ja kuinka paljon!!

toisten vikojen vahtiminen on pienissieluisuutta eli pieni ruumis pieni sielu.

Vierailija
47/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ABC todellakaan ole mikään huoltoasema. Se, että sieltä saa bensaa, ei tee siitä huoltoasemaa. ABC on liikennemyymälä, eli siellä on kauppa, ravintola ja bensis. Mutta ei se kyllä huoltsikka ole, ne on sit ihan erikseen.

Aargh!! Se on joo liikennemyymälä, jonka tarkoitus on palvella matkustajia. Tarjota bensaa, kauppapalveluita ja ruokaa jotta ihmiset jaksaa jatkaa matkaa. Ei se mikään ravintola ole mihin ihmiset menee oikeasti syömään hyvää ruokaa!

Vierailija
48/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaako ihmiset noin paljon toisten ruokalautasia syömässä ollessaan?

Mä muistan että meillä ala-asteella tuijoteltiin toisten syömisiä, mutta ei mua ainakaan ole vuosiin kiinnostanut mitä toiset syö ravintolassa tai muuten.

Mä ainakin menen ravintolaan nauttimaan ruuasta ja yleensä seurasta.. siis omassa pöydässä istuvien ihmisten seurasta.

En mä olis uskonut että kukaan toisten syömisiä menee ravintolaan tuijottamaan!!

Vierailija
49/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aargh!! Se on joo liikennemyymälä, jonka tarkoitus on palvella matkustajia. Tarjota bensaa, kauppapalveluita ja ruokaa jotta ihmiset jaksaa jatkaa matkaa. Ei se mikään ravintola ole mihin ihmiset menee oikeasti syömään hyvää ruokaa!

ABC:llä töissä olevana tiedän tasan tarkkaan, että sinne tulee paljon ihmisiä ihan oikeasti ravintolaan syömään hyvää ruokaa. Tule vaikka katsomaan jonain juhlapyhänä, ravintola on tupaten täynnä juhlalounaalla olevia ihmisiä, ja paljon tulee vielä kiitosta hyvästä ruoasta. Ihmisillä kun on hyvin erilaiset vaatimukset ja makumieltymykset.

Vierailija
50/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä, jotka eivät tee ympäristöstään mitään huomioita, ilman, että se on jotain "kauheeta kyyläämistä". Vaikka mulla on kolme alle kouluikäistä lasta, pystyn sen lisäksi, että hoidan heille ruuat pöytään ja suihin ja syön itsekin, niin silti pystyn hyvin tekemään yleisiä huomioita ympäristöstä, kuten että viereisessä pöydässä on roskaruokaa vetävä lihava perhe. Mutta ehkä se onkin hoikkuuteni salaisuus:) Kaikki keskittyminen ei mene syömiseen - ehkä joku tosi lihava, joka ei näe eikä kuule mitään ympärillään, mättää sitä ruokaa tuplasatsin ympäristöään noteeraavaan ihmiseen verrattuna.

Vierailija
51/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

piuhat on lyhyemmät kuin toisilla. Jotkut näkevät lähellä istuvan ihmisen ruokalautasen sisällön noin sekunnissa, toisten ilmeisesti täytyy tuijottaa sitä suu ammollaan minuutti, ennen kuin tajuavat, mitä mättöä siinä on.

Vierailija
52/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä a) toisten ihmisten kyttäämisetä ja b) ABC:llä syömistä (ellei ole nälkään kuolemassa tai joku aseella uhaten pakota)

Mutta kukin tavallaan toki ;)

Vierailija
53/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syömässä ehkä kerran kuukaudessa tai kahdessa. Ja silloin kun syön en todellakaan ajattele ruuan sisältämiä kaloreita vaan otan sitä mitä mieli tekee ja niin paljon kuin jaksan. En myöskään ajattele mitä naapuripöydässä syödään, kuin ehkä vilkaisen kateellisena, että tuokin annos olisi näyttänyt noin hyvälle, olisiko pitänyt ottaa sittenkin sitä...

t 35v bmi 20

Vierailija
54/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä, jotka eivät tee ympäristöstään mitään huomioita, ilman, että se on jotain "kauheeta kyyläämistä". Vaikka mulla on kolme alle kouluikäistä lasta, pystyn sen lisäksi, että hoidan heille ruuat pöytään ja suihin ja syön itsekin, niin silti pystyn hyvin tekemään yleisiä huomioita ympäristöstä, kuten että viereisessä pöydässä on roskaruokaa vetävä lihava perhe. Mutta ehkä se onkin hoikkuuteni salaisuus:) Kaikki keskittyminen ei mene syömiseen - ehkä joku tosi lihava, joka ei näe eikä kuule mitään ympärillään, mättää sitä ruokaa tuplasatsin ympäristöään noteeraavaan ihmiseen verrattuna.

Minä en kiinnitä muihin ihmisiin huomiota kaupassa, ravintolassa, kuapungilla tai yleensä missään. Siksi en esim. koskaan bongaa julkkiksiakaan, ellei seurassani oleva henkilö erikseen huomauta. Katsos kun ihmiset ovat erilaisia.

Vierailija
55/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat viettämässä harvinaista herkkupäivää tai juhlistamassa jotain.

Ja kyllä vaan se kuuluu minullekin, jos joku omilla elämäntavoillaan aiheuttaa itselleen sairauksia, joita sitten yhteiskunnan varoilla hoidetaan.

Vierailija
56/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta ihan normaalilta.

Vierailija
57/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

i

Minä en kiinnitä muihin ihmisiin huomiota kaupassa, ravintolassa, kuapungilla tai yleensä missään. Siksi en esim. koskaan bongaa julkkiksiakaan, ellei seurassani oleva henkilö erikseen huomauta. Katsos kun ihmiset ovat erilaisia.

Vierailija
58/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syömässä ehkä kerran kuukaudessa tai kahdessa. Ja silloin kun syön en todellakaan ajattele ruuan sisältämiä kaloreita vaan otan sitä mitä mieli tekee ja niin paljon kuin jaksan. En myöskään ajattele mitä naapuripöydässä syödään, kuin ehkä vilkaisen kateellisena, että tuokin annos olisi näyttänyt noin hyvälle, olisiko pitänyt ottaa sittenkin sitä...

t 35v bmi 20

En todellakaan arvioiden tuijota muiden ruokailua, vaan nautin omasta annoksestani ja siitä ilosta että olen päässyt ulos syömään.

Enkä rupea tämän ketjun ansiostakaan miettimään että mitä muut minusta ja syömisistäni ajattelevat!

Vierailija
59/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

i

Huomaan sään. Kaupungilla kävellessä katson vain minne olen menossa, näyteikkuinoita ja sne sellaista. Katselen kaupassa niitä ostettavia tuotteita. Ravintolassa kiinnitän huomiota seuralaiseeni. Tai jos olen yksin, luen samalla. En ole hirveän kiinnostunut tuntemattomista ihmisistä.

Kylläpä teidän on vaikea ymmärtää, toisenlaisia ihmisiä kuin itse olette :)

Vierailija
60/66 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutten mä jaksa keskityyä siihen naapuripöydän läskiin minuuttia kauempaa. Saatikka että viitsin siitä kirjoittaa palstalle tohkeissani. Jotenkin se että joku läski jossain abc:n ravintolassa vetää hampparia ei ole minulle niin suuri asia että se täyttäisi ajatukseni vielä kotona. Mulla on elämässä parempaakin tekemistä kuin päivitellä jonkun tuntemattoman lihavan hampparin syömistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme