Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ripsien pidennys --- rasittaako se ripsiä???

Vierailija
13.03.2011 |

oisko kellää tietoa siitä, miten pidennys vaikuttaa omien ripsien kuntoon, irtoaako omat ripset sitä mukaa kun irtoripsetkin irtoaa???

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta ei mulla ne pidennykset kauaa pysynytkään.. Ihan vaan pari viikkoa.

En suosittele, kun ei niistä paljoa iloa ole.

Mutta ei ne tosiaan omia ripsiä rasittanut mitenkään.

Suosittelen vaan ripsien kestovärjäystä. siitäkin on enemmän iloa kuin noista pidennyksistä.

Vierailija
2/70 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mulla pysyi viimeiset ripset yli kuukauden mutta silloin vain muutama risu ristissä silmillä. en halunnut laittaa lisää koska oli kammottavaa kun ei voinut nukkua mahallaan, silimien, kasvojen pesu oli tosi hankalaa, silmiä ärsytti se liima.

kun ekoripsi lähti niin se vei mun omia risiä mukana. lopputulos kuukauden jälkeen noin puolet lyhyemmät kuin alkuperäiset mun omat ripset + osa puuttui kokonaan. kasvaahan ne ajan kanssa takaisin mut ei kiitos enää.

sitten välillä ne ripset tökötti suoraan mun silmään jolloin joutuu niitä järjestelemään.

olipa koettelemus, laitan mieluummin meikkiä joka päivä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin nehän laitetaan puolivälissä kasvua olevaan ripseen yksitellen kiinni. Ja ideana on se, että kun ripsi normaalistikin tippuu niin irtoaa sitten pidennyksen kanssa. Ripset ovat lyhytikäisiä, korkeintaan 3 kk.

Vierailija
4/70 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minullekin sanottiiin terveisin se jok aei enää laittaisi niitä.

ne ripsipidennykset olivat liimaantuneet moniin omiin ripisiini, eli kuin 1 irtosi niin roikkui niissä muissa omissa ripsissä ja tökki silmääni, oli pakko irrottaa sitten pinseteillä-monia omia ripsiä irtosi per 1 tekoripsi.

siis kokeile vaan, ei siitä lopullista tuhoa tule. jotkut saavat todella voimakkaita oireita siitä liimasta. eli jos sinulla on piilarit ym niin mieti tarkkaan. kaveri joitui irrottamaan ne melkein heti laiton jälkeen koska silmät olivat tulipunaiset tomaatit

Vierailija
5/70 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein laitettuina ja pidettyinä Xtreme Lashes® –ripset voivat kestää jopa kaksi kuukautta. 2-5 viikon välein lisätään uusiin kasvaneisiin ripsiin ripsijatkeet.

• Ripsien kasvuaika on normaalisti 60-90 päivää, jonka jälkeen ne tippuvat pois ja uudet ripset kasvavat tilalle.

• Koska Xtreme Lashes® –ripsienpidennykset liitetään ainoastaan omaan ripseesi kiinni, Xtreme –ripset tippuvat pois yksittäin omien ripsiesi kasvukauden päättyessä.

• Joka hetki silmissä on ripsiä, jotka ovat eri kasvuvaiheessa. Ripsiä tippuu pois niiden kasvukauden päättyessä joka päivä samoin kuin uusia ripsiä kasvaa.

• Suosittelemme käyntiä ripsistylistisi luona 2-4 viikon välein, jolloin täytetään kohdat, joista ripsiä on näkyvästi pudonnut ja uusia, riittävän pitkiä ripsiä on kasvanut, joihin pidennykset voidaan liittää.

Itsellä on ollut ripsien pidennykset kahteen otteeseen. Oikein laitettuna ne kestävät kauemmin kuin 2 viikkoa, eivätkä pahemmin rasita omaia ripsiä. Minulla on myös ollut huono laittaja, joka laittoi ihan liikaa liimaa ja omat ripset menivät pilalle.

Se on optinen harja, että omat ripset ovat lyhyet pidennysten jälkeen.. kyllä omat 5 milliset varmaan näyttää aika tyngiltä 13mm jälkeen...

Toki ne voivat vähän tuntua hennoilta aluksi, etenkin jos ne ovat väärin laitetut.

Vierailija
6/70 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidennykset siinä mukana!

Ja ripset on kasvava luonnonvara kuten hiuksetkin!

Totta on se että koska osa pidennyksistä liimautuu useampaan ripseen voi välillä lähteä useampi ripsi kerralla sen takia, mutta pääsääntöisesti omat ripset irtoaa kasvukautensa mukaan ja pidennykset siinä mukana.

Itse koin myös aluksi kasvojen pesun hankalaksi mutta siihen on jo tottunut. Mahallanikin nukun joka yö!

Aion huollattaa, on siinä mielessä niin helppo ja kiva kun ei tarvitse aamulla mitään tehdä että näyttää joltain ja silmät erottuu edukseen :)

Vierailija
7/70 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko allergisuutta liimalle jotenkin testata ensin?

Vierailija
8/70 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi testata allergisuutta,käy paikassa missä niitä tehdään ja tekijä laittaa liima tipan esim.korvan taakse.

Vierailija
9/70 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi extreme lashes on mainos. kyllä se silti vaan rasitaa silmiä ja omia ripsiä mut jos silti haluaa ne niin onhan ne todella näyttävät sen pariviikkoa. jos putsaat silmät erittäin varovasti öljyttömällä meikinpoistoaineella, rasvaa ei saa mennä ripsien lähelle sillä sitten ne iroavat nopeammin.

ja kyllä kaikilla mun tutuilla n 10 on ottanut, on omat ripset käsittelyn jälkeen olleet todella lyhyet että ei ihan ole vaan tuo optinen harha. tottakai jos silmät kestää voi mennä laittamaan aina uudestaan niitä ripsiä.

kosmetologi-kampaaja tuttu sanoi juuri että täytyy kasvattaa ja kuntouttaa omia ripsiään kun menivät niin huonoon kuntoon pitkäaikaisessa käytössä, etteivät kestäneet enää pidennysten laittoa, aikoo sitten taas laittaa kesäksi nuo pidennykset

Vierailija
10/70 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin iho

Vierailija
11/70 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut pidennykset pari kertaa. Molemmilla kerroilla lähti parissa viikossa pois, vaikka hoidin ohjeiden mukaan. Ostin jopa pidennyksille tarkoitetun harjan, ripsivärin ja meikinpoistoaineen. Olin todella pettynyt. Kerta maksoi muistaakseni n. 50e. en ole ihan varma maksoiko huoltokin saman verran. On vuosi aikaa.

Omat ripset ei kärsinyt tästä kalliissta, turhasta investoinnista.

Vierailija
12/70 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolto ensiviikolla.

Ja ihan ok näköiset vielä toisessa silmässä joutuu vähän kikkailemaan välillä, mutta muuten pysyy hyvin.

Mulla ei ole Xtreme lashes- merkkiset vaan Glam lashes:it.

Ekan kerran maksoi 90e, huolto 40e.

T. Se joka nukkuu mahallaan ja tottui siihen kasvojen pesuunkin

Vierailija
13/70 |
13.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen Tampereen alueella Glam Lashes ripsipidennyksiä asiakkaiden kotona jo vuoden kokemuksella. Hintaani sisältyvät aina kotihoito-ohjeet,ripsiharja ja kulmien muotoilu.Minulla on uusille asiakkaille tarjous mikä on voimassa huhtikuun loppuun saakka,uudet ripset 80e.

Laita viestiä sähköpostiini jos kiinnostuit :)

ripsettampere@gmail.com

t.koulutettu ripsiteknikko

Vierailija
14/70 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tytöt, ripsipidennys on turvallista vain ja ainoastaan hyvin koulutetulla laittajalla! Kannattaa aina ottaa selvää laittajan ammattitaidosta jo ennen ajan varaamista. Myös puskaradiosta voi olla apua. Kosmetologin tutkinto ei aina välttämättä sisältää kunnon ripsipidennyskoulutusta, eikä ripsipidennyskoulutus toisaalta edellyttää kosmetologin koulutusta.

Hyvä ripsiteknikko tutkii aina asiakkaan omat ripset ennen laittamista ja päättää turvallisen pituuden, paksuuden ja kaarevuuden parhaan lopputuloksen saavuttamiseksi. Oikein laitettuna pidennykset pysyvät omissa ripsissä niin kauan kunnes omat ripset tippuu pois. 3-4 viikon välein laitetaan uusia kuituja tippuneiden tilalle. Jos pidennykset häiritsevät, on jotain mennyt väärin (liian paksu kuitu, liian pitkät tai liian lähelle luomia liimatut ripset). Jokainen kuitu saa olla kiinni vain yhdessä ripsessä, älä missään nimessä hyväksy liimaklönttejä!

Täällä hetkellä jokainen voi tehdä ripsipidennyksiä e-baysta tilatuilla tuotteilla ja youtube-koulutuksella, mutta sinun terveytesi on sinun vastuulla. Kysy vaikka tyytyväisiltä työkavereilta missä ne käyvät ja etsi turvallinen laittaja. Hyvillä laittajilla on usein paljon asiakkaita ja listat täynnä, mutta mieluummin pari viikkoa jonotusta kuin terveysriski. :)

Vierailija
15/70 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis minulta lähtivät suunnilleen KAIKKI omat ripset!

Siinä sitten kasvattelin niitä. En jaksanut reklamoida. Ajattelin, että onpa edullista 80 e Hgin ydinkeskustassa (Aikatalo). No - en menee enää sinne.

Tekoripset pysyivät kauniina pitkään (vahvasti liimattu) - varmaan koko kesä ja heinäkuun. Mutta sitten alkoi sulkasato ja olin ripsetön nainen, ennen kuin omat kasvoivat takaisin.

Vierailija
16/70 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi paljon omia ripsiä. Tilasin sitten jenkeistä Revitalash- hoitoseerumia, ja sehän tepsii. Nyt minulla on tosi pitkät ja tuuheat ripset, kiitos tuon Revitalashin. Tuubi on tosi riittoisa. Omani on kestänyt melkein vuoden, kun en käytä sitä alarpisiin ollenkaan. Suosittelen!

http://www.drugstore.com/revitalash-eyelash-conditioner/qxp310037?catid…

Vierailija
17/70 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia taukoja olet pitänyt? Minulla ollut toukukuusta lähtien ja ongelmitta on kaikki mennyt, mutta taukoa kai on syytä pitää...?

Vierailija
18/70 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ripsien pidennykset nyt vuoden ja oon pitänyt vuoden aikana yhden reilun kuukauden tauon ripsistä. Sanoisin, että rasitus riippuu hyvin pitkälti siitä, minkä tyyppiset omat ripset ovat ja kuinka pitkät ja paksut ripsien pidennykset ovat. Eli jos omat ripset ovat kovin heiveröiset, kannattaa ottaa ohuemmat ja lyhyemmät ripsien pidennykset, koska tietenkin paksut ja pitkät pidennykset painavat enemmän. Ja jos sattuu niin käymään, että ripset ovat liian heikot pidennyksille ja niistä rasittuvat, ripset kasvavat ja uudistuvat 100% varmuudella. Tältä sivulta saat kivoja vinkkejä ja lisää tietoa yleensä ripsien pidennyksistä:

http://www.ripsienpidennys.net

Olen käyttänyt ripsien pidennysten ja luonnollisten ripsieni kanssa ripsen vahvistajaa merkiltään Neulash, ja suosittelenkin sitä lämpimästi. Itselläni on lyhyet, heiveröiset ripset, mutta en halua luopua ripsien pidennyksistä :) Neulash on ollut iso apu.

Vierailija
19/70 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli ripsienpidennykset noin puolen vuoden ajan, kunnes yllättäen huollon jälkeen toinen silmäni turposi ja oli punainen. Otin ripset pois öljyaineella joka liuotti ripset helposti pois. En malttanut kuitenkaan olla kokeilematta kestäisivätkö luomeni erilaista liimaa ja laitoin siis uudelleen ripset, pidin kuitenkin noin 2 kuukautta taukoa välissä. Ripsistä tuli taas samanlainen reaktio ja tällä kertaa molemmat silmät punaisena. Harmittaa niin paljon luopua näistä, sillä olen kokenut nämä helppona ja kauniina. Mietin kuitenkin, pitäisikö vielä kerran kokeilla allergisille sovellettua ripsiliimaa. Olisiko kellään minkäänlaista kokemusta allergia ripsiliimasta? Onko tullut edelleen allergista reaktiota? Onko kalliimpaa?

Vierailija
20/70 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutuilla on joillakin ja kaikki valittivat samaa, kivan näköiset, mutta vain vähän aikaa. Ja valitettavasti omat ripset harveni ja lyheni. Mä olin harkinnut, mutta en sitten ottanut, kun niin monella oli huonoja kokemuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä