Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ripsien pidennys --- rasittaako se ripsiä???

Vierailija
13.03.2011 |

oisko kellää tietoa siitä, miten pidennys vaikuttaa omien ripsien kuntoon, irtoaako omat ripset sitä mukaa kun irtoripsetkin irtoaa???

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele yhden tytön kokemus:

http://www.terveydentukipilarit.fi/radio-ohjelma/mediasali/

11.01.15
Osa 1/1 (22:57)

Vierailija
62/70 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidennykset enkä pois ottais. pari kertaa olen pitänyt taukoa. Ripset eivät kasva normaaliin pituuteensa kun pidennykset ovat kiinni. Eli kun ripset poistetaan ovat omat ripset tosi lyhyet. Kasvavat takaisin omaan mittaansa 2 viikossa. Muuten ei vaikuta. Irtoripsi irtoaa silloin kuin oma ripsi irtoaa. Ja omat ripsethän irtoaa siinä missä hiuksetkin. aina kasvaa uusi tilalle. Minulla huoltoväli on 3 - 4 viikkoa ja olen ollut tosi tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin nyt

a) menenkö enää koskaan vai

b) menenkö jonnekin muualle - kalliimpaan paikkaan.

Vierailija
64/70 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtosi kaikki ripset??Koska sulle laitettiin?Ei se hinta aina ratkaise vaan se tekijä ja missä kunnossa liima on.

Vierailija
65/70 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat ripset varmaan lähtivät häneltä sitten nopeammin (irtoripsien painon ansiosta tms) kuin mitä ne olisivat luonnostaan lähteneet. Kolmen uusimiskerran lopetti lystin ja sitten kasvatteli niitä nysiään taas oikeaan mittaansa.

Vierailija
66/70 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ajassa kaikki irtosivat? Soititko paikkaan, missä ne laitettiin? Ei se hinta tosiaan siihen pysyvyyteen vaikuta, vaan tekniikka asiakkaan omat ripset huomioiden ja liiman laatu. Ja huom. kaikille ripsiä harkitsiville vinkiksi! Varmista aina jo aikaa varatessasi, että korvaako paikka, jos ripset tippuvat ennnen aikojaan! Tai miten sitten menettelevät.

Vierailija
67/70 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo äskeinen oli tarkoitettu 18:toista siis!

Vierailija
68/70 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittäjänä jokin uusi mammojen Tupperware-villitys ?

Meidän mammapiireissä tuntuu joka toisella olevan päivän kestänyt ripsienlaittajan kurssi takanaan, y-tunnukset, ripsiyritys, virittelevät niitä kotonaan siis. En tiedä, miten hallaa tekee oikeille kosmetologeille ? Siis mun mielestä ripsienlaittamisessa pitää tietää jotain myös ihon laadusta jne. ?

En ole itse kosmetologi, enkä pysty itse hyperallergisena otattamaan mitään . Olen vain viimeisen vuoden aikana ihmeissäni seurannut touhua :) Meandi-yyjien lisäksi on näitä ripsimammoja yrittäjinä .

Vierailija
69/70 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele tämä

21.12.14

Osa 1/1 (25:25)

http://www.terveydentukipilarit.fi/radio-ohjelma/mediasali/

Vierailija
70/70 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällainen kokemus: käytin muutama vuosi sitten pidennyksiä yhtäjaksoisesti 1,5 vuoden ajan. Aluksi ripset pysyi n. 4 viikkoa mutta ajan kuluessa omat ripset alkoi lyhetä eikä niissä enää pysynyt pidennykset kuin reilun viikon. Pidin parin vuoden tauon ja omat ripset normalisoitui. Nyt sitten otin kolme viikkoa sitten ripsipidennykset ja ne on kestäneet älyttömän hyvin tähän saakka. Ehkä parin viikon päästä vois harkita uusintakäyntiä ripsilaittajalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän