Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ripsien pidennys --- rasittaako se ripsiä???

Vierailija
13.03.2011 |

oisko kellää tietoa siitä, miten pidennys vaikuttaa omien ripsien kuntoon, irtoaako omat ripset sitä mukaa kun irtoripsetkin irtoaa???

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin pidennykset vasta 6 viikkoa sitten.. Ensimmäiset pysyivät siis hyvänä sen 5 viikkoa, ja viikko sitten kävin huoltamassa. Ainakin 3 viikkoa mulla meni niin, ettei tarvinnut oikoa ripsiä mitenkään, olivat aina täydellisesti järjestyksessä :) Minulla tosin on älyttömän paljon omia ripsiä. Ripsiteknikolla kesti 4h laittaa mun ripset, kun normaalisti laittaa niitä 2-2,5h..

Vierailija
42/70 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole optinen harha, että omat ripset olisivat lyhyemmät tai huonokuntoisemmat sen jälkeen, kun niistä pidennyksistä pääsee eroon. Ja painotus sanalla pääsee.

Otin ennen ja jälkeen kuvat, joista voi puusilmäkin todeta, miten kovasti omat ripset kärsivät.

Onneksi ripset ovat kasvava luonnonvara, joten pysyvää haittaa ei jäänyt. Mutta sen kuutisen viikkoa sai kasvatella omia räpsyttimiä takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pidennykset muutaman kuukauden ja sain yhtäkkiä valtavan allergisen reaktion. Silmät turpos umpeen ja kutina oli ihan mahdoton. Todettiin allergia liimalle vaikka aikaisemmin en ollut allerginen millekkään. Omat ripset suoristui ja lyheni. viime kerrasta on jo vuosi eikä ripseni palautuneet. Tällä kokemuksella en ottaisi enää uudelleen vaikka todella kauniit ovatkin . 

Vierailija
44/70 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli kahden vuoden ajan ripsienpidennykset ja kävin noin 3-4 viikon välein huollattamassa. Kesällä rupesi ripset kyllästyttämään ja sille huoltorahalle olisi myös parempaakin käyttöä. Annoin pidennyksien kasvaa itse "ulos". Omat ripseni olivat puolet lyhyemmät ja harvemmat, kuin ennen pidennyksiä. Vaikka olisi kuinka hyvä ja ammattitaitoinen tekijä, niin kyllä ripset siinä "kärsivät". Minulla meni 3 kuukautta ja nyt vasta rupeaa omat ripseni näyttämään siltä mitä olivat ennen pidennyksiä.

En ripsienpidennyksiä suosittele kenellekään, ellet oikeasti jaksa käydä huollattamassa niistä 3 viikon välein, jotta pysyvät hyvännäköisinä. Omat ripset saavat kyllä kyytiä. Kauankohan omat ripset oikein kestävät sitä rasitusta, jos minulla oli kahdessa vuodessa jo puolet pituudesta ja tuuheudesta kadonneet...

Vierailija
45/70 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ripsipicennykset noin 6 kk, sen jälkeen meni 2 kk ennen kuin omat ripset alkoivat taas kunnolla näkymään, oli vähän "kaljut" silmät siinä välissä.

Enää en ottaisi, ei ole se hinnan arvoista. Vaikka olihan se kiva, ettei aamulla tarvinnut meikata silmiä töihin lähtiessä.

Vierailija
46/70 |
28.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sitten laittaa lisää ripsiä silmiin jos itsellä on "älyttömän paljon omia ripsiä". Voisin kuvitella, että näyttää hölmöltä silmä, joka on tuplatäynnä ripsiä.

Vierailija
47/70 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä pussiin! Ei se ripsienlaittaja rupea mitään analyysiä tekemään yksittäisestä ripsestä, että missähän kasvuvaiheessa tämä ripsi on. Jokaiseen yksittäiseen ripseen kiinnitetään keinotekoinen ripsi ja tässähän se ongelma onkin. Ripset voivat olla missä kasvunsa vaiheessa tahansa. Ripsen kasvukausi on noin 30-90 vrk, jonka jälkeen se irtoaa ja tilalle kasvaa uusi ripsi. Huonolla tuurilla iso osa ripsistä onkin juuri elinkaarensa loppupäässä, kun niihin kiinitetään pidennykset ja niin ne irtoavat nopeasti.

Mutta siis joo, kyllähän noi jatkot rasittaa omia ripsiä. Mulla oli omat aika lohduttomassa kunnossa, kun päätin luopua pidennyksistä kokonaan.[quote author="Vierailija" time="13.03.2011 klo 09:48"]

niin nehän laitetaan puolivälissä kasvua olevaan ripseen yksitellen kiinni. Ja ideana on se, että kun ripsi normaalistikin tippuu niin irtoaa sitten pidennyksen kanssa. Ripset ovat lyhytikäisiä, korkeintaan 3 kk.

[/quote]

Vierailija
48/70 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa mitää ku äiti laittaa niitä kaikille ku se tekee sitä työkseen :) ei irtoo

Vierailija
49/70 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli paha allerginen reaktio ripsiliimasta, luomet turposi ja tulehtui. Sain antibiottikuurinkin. En suosittele-kenenkään silmille ei tee hyvää olla vahva liiman kanssa kosketuksissa 24/4. Ja paikka missä kävin oli suosittu ja ammattitaitoinen paikka Helsingissä.

Vierailija
50/70 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte laitoin kanssa ja omat ripset on iha sika pitkät mutta tietenki sitä innostuu ku kaveritki laittaa nohh käytii sitte pistää oli ensimmäinen ja varmasti viimeinen kerta ku laitan mitään mu silmii teko / ripsen pidennyksii.silmäni turpos en nähny mtn about 2 tuntii oli iha kauheeta. En tienny miks mulle nii tapahtu sain vissii jonku allergisen reaktion ku kävin kysyy lääkäriltä. muttanii siinä minun stoorini ja kavereille ei sitte tapahtuu mittää :) tietenki mulle mutta hengissä sitä ollaa ja ripseni lyheni huomattavasti oon lopettanu ripsarinki käyttämise oon oppinu arvostaa vähä tätä luonnollista naamaani.ku kaikkea sitä sattuu nykypäivinä

Vierailija
51/70 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt eikä mitään ole käynyt ainakaan vielä itseasiassa tällähetkellä silmissäni on irtoripsiä :) and im still alive 15v tyttö

Vierailija
52/70 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2011 klo 10:52"]

Teen Tampereen alueella Glam Lashes ripsipidennyksiä asiakkaiden kotona jo vuoden kokemuksella. Hintaani sisältyvät aina kotihoito-ohjeet,ripsiharja ja kulmien muotoilu.Minulla on uusille asiakkaille tarjous mikä on voimassa huhtikuun loppuun saakka,uudet ripset 80e.
Laita viestiä sähköpostiini jos kiinnostuit :)

ripsettampere@gmail.com

t.koulutettu ripsiteknikko

[/quote]

Älä siis esimerkiksi mainosta tai markkinoi.

Vierailija
53/70 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2011 klo 09:27"]

Ripsiä tunnutaan kyselevän, ja löysin tämän ketjun ihan sattumalta, joten laitanpa minäkin tänne tietoja. Olen koulutettu ripsiteknikko, ja teen ripsienpidennyksiä silkkiripsillä pääkaupunkiseudulla omassa tai asiakkaan kotona vuoden kokemuksella. Uudet ripset 60e, huollot huoltovälistä riipumatta 30e. Kulmien värjäys ja siistiminen ripsien yhteydessä 7e. En tee pimeänä! Viestiä voit laittaa ripsistyle@gmail.com

[/quote]

Oletko lukenut keskustelualueen säännöt? Mainostaminen ja markkinointi kielletty?

Vierailija
54/70 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

täh?? Nimenomaan se ripsienlaittaja tsekkaa ripsi kerrallaan, mihin jatkoja laitetaan. Pisimpiin, kohta putoaviin ei tietenkään laiteta eikä niihin ihan lyhyimpiin vastasyntyneisiin. Näin mulla on aina tehty, ja kahdella laittajalla olen käynyt.

[quote author="Vierailija" time="29.03.2013 klo 15:09"]

Höpsistä pussiin! Ei se ripsienlaittaja rupea mitään analyysiä tekemään yksittäisestä ripsestä, että missähän kasvuvaiheessa tämä ripsi on. Jokaiseen yksittäiseen ripseen kiinnitetään keinotekoinen ripsi ja tässähän se ongelma onkin. Ripset voivat olla missä kasvunsa vaiheessa tahansa. Ripsen kasvukausi on noin 30-90 vrk, jonka jälkeen se irtoaa ja tilalle kasvaa uusi ripsi. Huonolla tuurilla iso osa ripsistä onkin juuri elinkaarensa loppupäässä, kun niihin kiinitetään pidennykset ja niin ne irtoavat nopeasti.

Mutta siis joo, kyllähän noi jatkot rasittaa omia ripsiä. Mulla oli omat aika lohduttomassa kunnossa, kun päätin luopua pidennyksistä kokonaan.[quote author="Vierailija" time="13.03.2011 klo 09:48"]

niin nehän laitetaan puolivälissä kasvua olevaan ripseen yksitellen kiinni. Ja ideana on se, että kun ripsi normaalistikin tippuu niin irtoaa sitten pidennyksen kanssa. Ripset ovat lyhytikäisiä, korkeintaan 3 kk.

[/quote]

Tää on aina muuten sama narina, että omat ripset olivat poiston jälkeen lyhyemmät ja yhyy, ei kiitos mulle enää. MIKSI IHMEESSÄ te sitten alunperin otitte ne? Mulla on surkeat omat ripset, mutta nyt viimeiset 2,5 vuotta olen nauttinut upeista pidennyksistä. En mä ainakaan aio niitä pois ottaa?? Huolloissa käyn kolmen tai joskus neljän viikon välein. Ja vaivatta pysyvät upeina tuon välin. Pari kertaa olen pitänyt taukoa noin kuukauden, ikäänkuin ajatuksena se, että saavat olla ripset ilman kemikaaleja hetken. Silloin ne on poistettu ripsentekijällä, ei tulisi mieleenikään kasvatella niitä pikkuhiljaa pois. tauon jälkeen on ollut sitten mukava saada taas pidennykset, olo on kuin missillä. Mulla on tosi hyvät laittajat, laittavat sopivan määrän ja sopivan pituisia, ei näytä tönköiltä vaan luonnollisilta. Mulla tosiaan omat on sen verran lyhyet, ettei voi megapitkiä laittaa, ei näyttäisi hyvältä ja pysyvyydessäkin varmaan olisi ongelmia.

Vierailija
55/70 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen  melkein 60-vuotias vaalea tyyppi ja minulla on usein ollut ripsipidennykset. Ne pysyvät erittäin hyvinä 3 viikkoa, sen jälkeen on tippunut tasaisesti muutama ripsi. Harvempinakin ne ovat olleet vielä ihan siedettävät.  Kerran kannattaa huoltaa ja sitten joko poistattaa tai kuten minä, annoin olla ja laittelin jo vähän ripsiväriä täytteeksi. Omat ripset ovat pidentyneet, koska ei ole ollut jokailtaista ripsivärin pois hinkkaamista.

Vierailija
56/70 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun kaksi kaveria kävivät samana päivänä, samalla tekijällä ottamassa ripset ja ne tehtiin ihan samoilla tuotteilla. Toisella oli hyvännäköiset ja kesti noin 3 vkoa, ja toisella ne rupesivat irtoamaan jo ensimmäisellä viikolla ja olivat alusta lähtien jotenkin suttuisen näköiset ja hän oli tosi pettynyt. Riippuu ilmeisesti paljon.... kaikesta.

Vierailija
57/70 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoitin melkein vuosi sitten tekstin jossa kerroin millaiset on hyvät ripsienpidennykset. Nyt kuluttajat tietävät mitä vaatia tekijöiltä ja jos tässä tulee mitään uutta ripsitaitureille niin hyvä. Ripsien pidennykset on oikeesti aika pirun hyvä juttu.. Ainut ongelma vain on löytää huolelliset tekijät. Ripsien tekeminen on ajatuksen tasolla todella yksinkertaista mutta käytännössä todella vaikeata aluksi. Hyväksi tekijäksi tullaan ainoastaan tarkkuuden ja harjoituksen kautta. Tässä linkki tekstiini http://mslifeline.blogspot.fi/2013/02/saisinko-esitella-pinnallisen-puoleni.html

terveisin Jenni :)

Vierailija
58/70 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa ollut pidennys. Ensi kesänä pidin pari kk. Toisena vuonna puoli vuotta. Kävin huollossa säännöllisesti. Ai miten ihanaa. Katse oli niiin kaunis. Mutta katso, kun sitten puolen vuoden kuluttua päätin jättää ripset, omat ripset kasvoivat kyllä takaisin, mutta lyhyinä. Paaaljon lyhempinä, kuin omani olivat aikoinaan. Eli kyllä kärsivät. Ripset siis ovat ja pysyvät nyt pari milliä lyhyempiniä kuin ennen tokaa keikkaa. Kyllä vatuttaa :(

Vierailija
59/70 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinkuin ripsiräpsyjä näkyisi vähemmän ja hyvä niin.

Vierailija
60/70 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmia ja pysyy hyvin, kuukauden välein huolto mutta näyttää silti hyviltä koko ajan. Kuulemma omat ripsetkin OK. Kai se riippuu paljon laittajan ammattitaidosta ja miten hoitaa ripsiä. Tykkään ja on helpottanut elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi