Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ripsien pidennys --- rasittaako se ripsiä???

Vierailija
13.03.2011 |

oisko kellää tietoa siitä, miten pidennys vaikuttaa omien ripsien kuntoon, irtoaako omat ripset sitä mukaa kun irtoripsetkin irtoaa???

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

thainainen liimas (Aikatalossa) niin stydillä kamalla, että ripset pysyi about 2 kk (josta 2 vkoa ulkomailla hiekkarannalla ja auringossa). lähtivät sitten aivan kaikki ripset. Tosin kasvoivat pikkuhiljaa takas.

Kauniit olivat - en tiedä, laitanko enää. En ainakaan siinä thaikkupaikassa stadin keskustassa.

Vierailija
22/70 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes sai todella pahan allergisen reaktion. Oli ilmeisesti vähitellen allergisoitunut liimalle.

Pikaliimaa silmiin.. kuulostaa todella terveelliseltä!

Minulle riittää ripsiväri :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidennyksen idea nimenomaan on se, että ne pysyvät niin kauan että oma ripsi tippuu pois. Ei niiden siis ole tarkoituskaan irrota omasta ripsestä.

thainainen liimas (Aikatalossa) niin stydillä kamalla, että ripset pysyi about 2 kk (josta 2 vkoa ulkomailla hiekkarannalla ja auringossa). lähtivät sitten aivan kaikki ripset. Tosin kasvoivat pikkuhiljaa takas.

Kauniit olivat - en tiedä, laitanko enää. En ainakaan siinä thaikkupaikassa stadin keskustassa.

Vierailija
24/70 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli 6 kk ihanat ripset, ja aika hyvin meni muuten paitsi että ripsiraja alkoi paikoin kutittaa ja punoittaa. Jätin nyt pidennykset pois ja yllätyksekseni omat ripseni eivät olleet kärsineet yhtään :)

Siskollani ei ole koskaan ollut pidennyksiä ja kun verrattiin ripsiä poiston jälkeen niin siskokin sanoi että on tuuheammat kuin hänellä. Itsekin siinä näin että normipituushan näissä ripsissä nyt on ja jos tuntuu lyhyemmältä kuin ennen niin kyllä se on sitä optista harhaa!

Harmi vaan tuo luomien ärsytys -en ehkä uskalla kuitenkaan ottaa pidennyksiä hetkeen uudestaan...

Vierailija
25/70 |
24.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidennykset. 3 kk myöhemmin poistettiin pidennykset, ja omat ripset olivat vain 8 mm. Tämä selittyy sillä että tekoripsi lisää niin paljon oman ripsen painoa ettei se jaksa kasvaa pidemmäksi vaan putoaa pois sen ylimääräisen painon takia.

Vierailija
26/70 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tosi kauan, huoltoväli 3kk ja silmät näkyvät nyt kauniisti edukseen;-)

Vierailija
27/70 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omat ripset ovat kauniit ja pitkät, älkää pilatko niitä ripsipidennyksillä, vaan käyttäkää sitä ripsaria.. Itsellä on ollut pidennyksiä kesällä 2007, 2012 ja 2013. Pidennykset ovat aina pari ensimmäistä kuukautta kivat, sitten ripsienkunto alkaa heikkenemään ja pidennykset kestävät aina vaan vähemmän ja vähemmän aikaa kauniina. Kesän 2012 jälkeen pidin vuoden tauon ja yritin kasvattaa ripseni takaisin ja eihän ne vuodessa takaisin kasva. tänä kesänä menin naimisiin ja sorruin taas hankkimaan pidennykset. Parin huollon jälkeen ripset alkoi heikkenemään ja lopetin pidennyksien oton. Nyt ripset ovat niin lyhyet, että ripsivärilläkään näistä ei saa oikein mitään. En voi suositella, harmittaa kun menin pilaamaan omat ripset. Ehkä nämä ovat taas muutaman vuoden päästä ennallaan.

Vierailija
28/70 |
06.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole optinen harha. Hyvä liikkeessäni laitetaan ripsiä ja meillä laittaja on asiakkaille tosi rehellinen ja itse myös opettaja.
Koska eniten silmä vammoja tulee tällä hetkellä ripsipidennyksistä. Ei sitä saa kieltää.
ripset heikkenee siinä kuin rasitettu hiuskin.
ei ole kenenkään edunmukaista kieltää asioita.

Vierailija
29/70 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tarvitse olla kosmetologi tehdäkseen ripsiä :) Ja se ei ole mikään takuu laadusta eikä osaamisesta, että ripsienpidentäjä on kosmetologi. Ripsienpidennys vaatii tarkkuutta, oikeaa tekniikkaa, visuaalista silmää ja keskittymistä. Tiedän työssäni kosmetologeja, jotka tekevät ripsienpidennyksiä, koska se on kannattavaa ja kysyntää riittää.. Mutta lopputulos ei aina ole kovin kummoinen. Suosittelisin menemällä oikeasti ripsiteknikolle, joka on varta vasten ripsien laittoon kouluttautunut!

Vierailija
30/70 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kestää kolme viikkoa ihan hyvänä. mutta en mä näitä suosittele jos ei ole hieman kärsimään kauneuden eteen, meinaan se laitto ei ole mukavaa 3-4 tuntia makaat aivan hiljaa, ja just naaman peseminen on hankalaa...

esim kovassa myrskyssä jopa tuuli tarttuu ripsiin. oikeesti kerran pyöräilin pienellä tuulella ja tuntu et ripset kääntyy eikä näe eteen :)))

Vierailija
31/70 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei tarvi olla kosmetologi ripsientekijänä kuten ei tarvi kynsietekijänkään olla kosmetologi.

Itse olen käynyt 3 eri tekijällä,kaksi oli juuri kouluttautuneet ripsiteknikoksi ilman kosmetologin koulutusta.Jälki oli aika sekainen,ripset taipui jo parin päivän eri suuntiin ja viikon päästä laitosta oli jo kaljuja kohtia.Ripset olisi varmaan ollut muuten ihan hyviä mutta toi pysyvyys sai kokeilemaan kaverin kehaisemaa hoitolaa.

Menin sitten hoitolaan jossa kosmetologi.Tuloksena kauniit ripset,4vk huoloväli riittää.Käsittääkseni silmien mallilleni sopii tietynlainen kaarevuus ja pituus (luomet vähän roikkuvat kun ikääkin jo 42-v).Ilme muuttui pirteämmäksi ja kuulin kosmetologilta että työ ei ole vain sellaista että ripset liimataan ja thats it koska tähän vaikuttaa niin moni muukin asia ja mihin laitetaan pidemmät pituudet ja mihin lyhyemmät??!!Ero oli aika huikea mutta en tiedä sitten vaikuttaako tähän jo sitten kosmetologin "silmä" että osaa katsoa tietyt jutut jo kokemuksensa puolesta???Tämä kosmetologi missä käyn niin ainakin tekee meikkejä,kynsiä ja tietenkin näitä kasvo ja jalkahoitoja.

Vierailija
32/70 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, laittajia on jos monenmoista, ja varmasti kosmetologeissakin löytyy hyviä laittajia! Mutta se kosmetologin koulutus ei takaa, että silmää ja osaamista löytyy. Ripsien laittamiseen vaaditaan tietämystä, ja ei todella ole sama mitä paksuuksia ja pituuksia mihinkin kohtaan lykkii..Ne määräytyvät asiakkaan silmän, omien ripsien ja toiveiden mukaan.

Vierailija
33/70 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin pidennyksiä kolmen kuukauden ajan. Näyttivät tosi hyvältä, aamuisin ei tarvinnut tuhlata aikaa meikkaamiseen juurikaan. Huonona puolena taas se, että huoltoväli oli kolme viikkoa ja viimeisellä viikolla näyttivät jo melko harvoilta. Lisäksi huollon hinta on 50-70 euroa (riippuu kyllä paljon paikasta), joten aika kalliiksi tulee pidemmän päälle. Ripset eivät myöskään irtoile tasaisesti, vain paikoittain minulle tuli "kaljuja" paikkoja, näytti melko hölmöltä ajoittain. Ihon puhdistuskin oli hieman hankalaa, kun pitäisi pelkällä vedellä lirutella. Varmasti kyllä käyttäsin näitä jatkuvasti, jos olisi varaa.

Kun otin pois pidennykset hiljattain, omat ripset olivat todella huonon näköiset ja lyhyet. Ilmeisesti tässä pitää odotella, että kasvavat takaisin normaaliin mittaan.

Vierailija
34/70 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todella huono kokemus ripsien pidennyksestä. Silmässä haava, kävin lääkärillä, en tiedä mistä tuli...? Silmä punoitti ja aristi ja ilm. liima kirveli silmiä. Silmiä pestessä kirvelee yhä, nyt viikko laittamisesta, ja irtoaa jotain valkoista... mitä se onkaan, jotain kuitua...? En aio toista kertaa mennä ja nää saa irrota omia aikojaan pois.

Vierailija
35/70 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kieltämättä silmät on aika aneemisen näköiset ilman pidennyksiä. En kuitenkaan osaa vielä sanoa, kuinka omat ripset on kärsineet, lyhyet ja ohuet ne oli jo ennestäänkin.

Mulla oli pidennykset 4 kk, kävin huollattamassa niitä 3-4 viikon välein. Huolto maksoi jotain 50-60 euroa. Kärsin koko tuon ajan allergisesta nuhasta, en ensin osannut yhdistää sitä pidennyksiin. Loppujen lopuksi sain pahan allergisen reaktion huoltokerran jälkeen, toinen silmä turposi ja silmät kutisi aivan älyttömästi. Aivastutti jatkuvasti, nenä vuosi ja oli hengenahdistusta. Tuon silmän turpoamisen jälkeen osasin yhdistää oireet ripsiin ja kun soitin paikkaan jossa laitoin ripset, niin siellä sanottiin, ettei nuo oireen ihan tavattomia ole, joskin aika harvinaisia. Olen siis koko talven kärsinyt allergisesta nuhasta ripsien takia ja oireet pahenivat kokoajan.

Ripset oli tosi kauniit ja helpot ja harmittaa vietävästi. Nyt sitten kasvattelen ripsiä pois ja ylä ja alaluomeni ovat ihan koppurat ja kutisevat kokoajan. Ripset olisi saanut pois myös jollakin poistoaineella, mutta ripsien laittaja sanoi, että sekin voi aiheuttaa reaktion, että suosittelee ripsien poiskasvattamista, jos vain saan oireet hallintaan. Syön joka päivä antihistamiinia ja rasvailen luomia. Ei kivaa.

Kuulun kuitenkin todennäköisesti vähemmistöön tämän allergian kanssa. Yleensä en ole yhtään herkkä millekään kosmetiikalle ja akryylikynnetkin minulla on ollut yli 10 vuotta. Toivottavasti tämä ei laukaissut mitään suurempaa ongelmaa silmän alueen arkuuden suhteen.

Vierailija
36/70 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikka, teen ripsienpidennys kivenlahdessa.

uudet 40e ja huolto 30e

puh.0417524448

Vierailija
37/70 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tarvitse olla kosmetologi tehdäkseen ripsiä :) Ja se ei ole mikään takuu laadusta eikä osaamisesta, että ripsienpidentäjä on kosmetologi. Ripsienpidennys vaatii tarkkuutta, oikeaa tekniikkaa, visuaalista silmää ja keskittymistä. Tiedän työssäni kosmetologeja, jotka tekevät ripsienpidennyksiä, koska se on kannattavaa ja kysyntää riittää.. Mutta lopputulos ei aina ole kovin kummoinen. Suosittelisin menemällä oikeasti ripsiteknikolle, joka on varta vasten ripsien laittoon kouluttautunut!

Hassuin titteli ikinä. Voin kuvitella jonkun hoitolan, jonka seinässä roikkuu kehystetty plakaatti, jossa lukee "Unelma Säleikkö, diplomiripsiteknikko". :D

Tiedä sitten kuinka paljon vaikuttaa työn tekijä ja kuinka paljon käyetyt aineet, esim. liima, mutta ainakin itsellä kaikkien ripsijatkeiden irtoamisen jälkeen jäljellä oli kummassakin silmässä todella säälittävä sänki. Kesti kuukausia ennenkuin kasvoivat suht' normaaleiksi. Ei kiitos mulle enää Xtreme Lashes.

Vierailija
38/70 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huollatan ripsiäni 3-4 viikon välein.

Käytän kotitekiää jota pari ystävääni minulle ensin suositteli.

Ripsistäni olen maksanut vain 40e.

Käyn Tuusulassa ripsiäni ottamassa.

Vierailija
39/70 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista oli tullut lähes tyngät irtoripsien poiston yhteydessä. Oli aika ruma vaikutelma.

Vierailija
40/70 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippuu yksi kerrallaan, nmenomaan nuo merkkiripset. Ne on tosin kalliimmt kuin jotkin minkinkarvaripset, ja ne ovat paljon luonnollisemmat - kauniimmat.

Xtreme lashes kesti kuusi viikkoa, ammattitaioinen kosmetoloi löytyi Herttoniemestä. Kun muutimme Hgistä, ei löytynyt nää kuin minkkiripset, nekin ovat hyin pysyneet, joskus akko leikata lyhyemmäksi, kun kasvaa omat alla liianpitkiksi. (En halua näyttää halvalta hutsulta). Kosmetologt osaavat asiansa, ne kotona ripsiä rakentavat tekevät vain pimeitä lisäansioita ja aika harva osaa edes ohjata ripsityypin valinnassa, eikä hitä kiinnosakaan kuin še raha. Ensimmäinen asennus 45 e, huolto 40-60 e ja sillleen. Sojotukset ilmaisena bonuksena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi