Naiset! Hankkikaa oikeasti kunnolliset rintaliivit!
Jotka tukevat joka tilanteessa. Raskaana ollessa uudet liivit, kun rinnat kasvavat. Imetyksen ajaksi oikeanlaiset ja myös imetyksen lopettamisen jälkeen tarkista liivien istuvuus. Rinnat muuttuvat vuosien saatossa ja oikeasti ei ne samat nukkaiset liivit voi olla vuosia sopivat.
Mutta jos teistä on ok käyttää samoja liivejä, kun nuoruusvuosina, niin käyttäköä. Mutta älkää valittako, kun mummoina omistatte napaan asti roikkuvat ja olan yli heitettävät roikkutissit.
Ei mulla muuta.
Kommentit (35)
FREYA LIGERIE!!!!!!!hinta n.50 e puolet MarieJo/Primadonnasta,lisäksi tosi seksikkäitä t.tätirintsikoihin kyllästynyt 75 g =)ps,Stokkalta ja Sokokselta JAliiviliikkeistä...ja kun löydät oikean koon,tilaat netistä ja säästät!täydellinen istuvuus!!
FREYA LIGERIE!!!!!!!hinta n.50 e puolet MarieJo/Primadonnasta,lisäksi tosi seksikkäitä t.tätirintsikoihin kyllästynyt 75 g =)ps,Stokkalta ja Sokokselta JAliiviliikkeistä...ja kun löydät oikean koon,tilaat netistä ja säästät!täydellinen istuvuus!!
2 kuukautta. että kiva:) nyt ne on tällaiset roikkuvat patalaput forever, ja ikää mulla 25. Niin ja aina olen käyttänyt hyviä liivejä, että kai ne on ne geenit tässä tapauksessa ...
Sisko sai heti ekan raskauden jälkeen patalaput.
Mulla auttoi hieman vanha konsti eli lihoin imetyksen jälkeen. Ja kun myöhemmin laihdutin takaisin omiin mittoihin, rintoihin jäi kuitenkin rasvaa. Toinen raskaus sitten roikutti oikein kunnolla ) : Saan hyvillä liiveillä tisut näyttämään kuintenkin oklta - vaatteet päällä.
T. tissipari 75E ja F
Kunnollisia ja hyvää hintaluokkaa olevia liivejä löytyy Lumingeriesta (www.lumingerie.fi). Hinnat pyörii 40 euron molemmin puolin ja kokoja on ihan hirveen paljo (D-M kuppeja, 60-130 cm). Toimituskulutki 0 euroa eikä palautus maksa mitään, niin voi hyvillä mielin tilata ja kokeilla kotona.
huonoa mainosta vaan puodille kun yrittää keskustelupalstoilla mainostaa... (ja vinkkinä, että kannattaa katsoa kuinka vanhaa ketjua nostaa...)
Nyt hankin tukevat liivit jotta selkä ei rasittuisi niin hirveesti..siihen keskityn nyt niin ihmettelen sitten mummona uudestaan et kui nää nyt näin rupsahti... ;D
/75D
Mulla oli ainakin jo 17-vuotiaana hirveet riipparit eikä ole siitä yhtään pahentuneet/parantuneet, oon käyttäny sitten millasia liivejä tahansa. Nyt on 2 lasta imetetty ja rumat tissit mulla on - ei siitä mihinkään pääse - mutta tuskin nää tän paremmat olis vaikka olisin uhrannut satoja euroja liiveihin.
Sitäpaitsi kun kuppikoko on iso niin välttämättä ei liiviliikkeestäkään löydy hyviä. Mulle on ainakin myyty monta kertaa "ei oota" liiviliikkeessä eikä oikeen tee mieli enää edes mennä sinne nöyryytettäväksi. Palvelu on kyllä hyvää, mutta kyllähän se vähän nöyryyttävältä tuntuu kun sanotaan ettei löydy mitään tuommoisille rinnoille.. ja vaikka tuo lause yritetään sanoa kuinka hienovaraisesti ja kauniisti, niin kurjalta tuntuu. kuppikoko 70 e.
Onhan tässäkin ketjussa moni kertonut löytäneensä isommillekin rinnoille istuvat ja tukevat liivit. Nettikaupoista voi ostaa sovitettavaksi. Kotona on kiva sovitella eikä kukaan nöyryytä. Kannattaa tilata useita erilaisia ja palauttaa väärän malliset ja kokoiset.
Voin sitten katsella ja vedellä vähän ilmaveivejä pöydän alla.
t. Terassi-Teuvo.
Kyllä löytyy Sokokselta tai www.annella.fi hyviä liivejä ainakin minulle 70HH. Primadonnat on ihan liian kalliit, Changet taas todella huonolaatuiset. Siis mulle aina Freya ja Panache!
Entäs ootteko lukeneet uusimpia väitteitä - ei oo nyt linkkiä heittää kehiin kun en jaksa etsiä - siitä, että rintaliivittömyys itse asiassa pitää rinnat kiinteämpinä? Kudos joutuu rasituksen kautta töihin eikä totu luottamaan ulkoiseen tukeen.
Mulla on erittäin kiinteä c-kuppi. Inhoan liivejä, en ole käyttänyt niitä ikinä. Jos paita on tiukka, käytän narutoppia, aluspaitaa tms.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 21:33"]
Entäs ootteko lukeneet uusimpia väitteitä - ei oo nyt linkkiä heittää kehiin kun en jaksa etsiä - siitä, että rintaliivittömyys itse asiassa pitää rinnat kiinteämpinä? Kudos joutuu rasituksen kautta töihin eikä totu luottamaan ulkoiseen tukeen.
Mulla on erittäin kiinteä c-kuppi. Inhoan liivejä, en ole käyttänyt niitä ikinä. Jos paita on tiukka, käytän narutoppia, aluspaitaa tms.
[/quote]
Miten sä saat pidettyä nännit piilossa vai annatko näkyä vaan?
Luin myös jutun, jossa kerrottiin että uusimpien tutkimusten mukaan juuri liivien käyttö veltostuttaa rinnat. Luonnollisempaa olisi olla ilman, iho ja lihakset vahvistuvat ja rinnat kiinteytyvät.
2 kuukautta. että kiva:) nyt ne on tällaiset roikkuvat patalaput forever, ja ikää mulla 25. Niin ja aina olen käyttänyt hyviä liivejä, että kai ne on ne geenit tässä tapauksessa ...