Naiset! Hankkikaa oikeasti kunnolliset rintaliivit!
Jotka tukevat joka tilanteessa. Raskaana ollessa uudet liivit, kun rinnat kasvavat. Imetyksen ajaksi oikeanlaiset ja myös imetyksen lopettamisen jälkeen tarkista liivien istuvuus. Rinnat muuttuvat vuosien saatossa ja oikeasti ei ne samat nukkaiset liivit voi olla vuosia sopivat.
Mutta jos teistä on ok käyttää samoja liivejä, kun nuoruusvuosina, niin käyttäköä. Mutta älkää valittako, kun mummoina omistatte napaan asti roikkuvat ja olan yli heitettävät roikkutissit.
Ei mulla muuta.
Kommentit (35)
Perimä se tässäkin on tärkein tekijä.Toki hartiavaivoilta jne voi säästyä jos liivit ovat hyvät
ja olan yli heitettävät roikkutissit. Ei mullakaan muuta.
Ihan oikeesti olen siitä lähtien kun mulle tissit kasvoi niin ettinyt kunnollisia rintaliivejä, mutta en löydä!
Mulla kapea ympärys, 75 ja rinnat E-kuppia.
Olen käynyt vaikka kuinka monessa alusvaateliikkeessä ja ostanut vaikka kuinka monet sairaan kalliit rämpylät mutta ei mitkään ole tarpeeksi tukevat!
Eli jos mun pitää ne tukevat rintsikat ostaa niin kerro mistä ne löytää!!
myös pienellä ympäryksellä, itselläni 70H ja ovat tosi tukevia. Mielestäni siellä on myös kauniita ja hinnat kohtuulliset. Myös laatuun olen ollut tyytyväinen!
Ja itse olen kyllä valmis panostamaan hyviin, kauniisiin ja tukeviin liiveihin!
miten voi löytää juuri sopivasti istuvat liivit.
Mä pidän hyviä, sopivankokoisia liivejä. Pidän niitä myös öisin, koska rinnat ovat aika isot. Mutta ne eivät roiku, vaikka olen 8 vuotta imettänytkin ja vaikka olen mummoikäinenkin (en mummo kuitenkaan). Mun liivikoko on 70G ja hyvin ainakin nettikaupoista löytyy kokoja.
myös pienellä ympäryksellä, itselläni 70H ja ovat tosi tukevia. Mielestäni siellä on myös kauniita ja hinnat kohtuulliset. Myös laatuun olen ollut tyytyväinen!
Ja itse olen kyllä valmis panostamaan hyviin, kauniisiin ja tukeviin liiveihin!
Täytyy alkaa metsästämään noita sitten seuraaviksi, kun oikeasti olen jo melkein toivoni menettänyt kunnon rintaliivien löydössä! Kun on ollut niin turhauttavaa kun oikeesti olisin valmis panostamaan, mutta kun ei löydy kunnollisia niin ollut vähän hankalaa :) Kiitos vinkistä!!
Mutta tuskin löydät halpahalleista hyviä liivejä. Oma kokoni on 75 E/F. Toinen tissi E ja toinen F.
Liivien olkahihnoilla voi kikkailla tai sitten voit hankkia fyllinkiä toiseen kuppiin.
Ei tulisi mieleenikään ostaa rintaliivejä kuin liikkeistä, joissa myyjä tulee koppiin ja katsoo istuvuuden kanssani. Panostan myös ulkonäköön ja Change on hyvä paikka ostaa kauniita JA tukevia liivejä.
Mutta tuskin löydät halpahalleista hyviä liivejä. Oma kokoni on 75 E/F. Toinen tissi E ja toinen F.
Liivien olkahihnoilla voi kikkailla tai sitten voit hankkia fyllinkiä toiseen kuppiin.
Ei tulisi mieleenikään ostaa rintaliivejä kuin liikkeistä, joissa myyjä tulee koppiin ja katsoo istuvuuden kanssani. Panostan myös ulkonäköön ja Change on hyvä paikka ostaa kauniita JA tukevia liivejä.
Ihan oikeesti olen siitä lähtien kun mulle tissit kasvoi niin ettinyt kunnollisia rintaliivejä, mutta en löydä!
Olen käynyt vaikka kuinka monessa alusvaateliikkeessä ja ostanut vaikka kuinka monet sairaan kalliit rämpylät mutta ei mitkään ole tarpeeksi tukevat!Eli jos mun pitää ne tukevat rintsikat ostaa niin kerro mistä ne löytää!!
Seuraa paikkakuntasi mainontaa, Triumphin konsulentti kiertää ympäri maata. Ovat asiantuntijoita. Jos siis paikkakunnallasi ei ole alusvaateliikettä - niissä on yleensä osaavat myyjät. Mutta pointti on tässä: Älä osta itse, pyydä myyjän apua. Prismassa et apua saa...
Olen käynyt vaikka kuinka monessa alusvaateliikkeessä ja ostanut vaikka kuinka monet sairaan kalliit rämpylät mutta ei mitkään ole tarpeeksi tukevat!Eli jos mun pitää ne tukevat rintsikat ostaa niin kerro mistä ne löytää!!
Seuraa paikkakuntasi mainontaa, Triumphin konsulentti kiertää ympäri maata. Ovat asiantuntijoita. Jos siis paikkakunnallasi ei ole alusvaateliikettä - niissä on yleensä osaavat myyjät. Mutta pointti on tässä: Älä osta itse, pyydä myyjän apua. Prismassa et apua saa...
vaikka olen 8 vuotta imettänytkin ja vaikka olen mummoikäinenkin
Kannattaa kyllä panostaa hyviin liiveihin, varsinkin jos yhtään iommat ryntäät.
Mulla on koko 75 E ja käytän tällä hetkellä vielä pelkästään kunnon liikkeestä ostettuja imetysliivejä.. Babystylessa myydään hyviä anita merkkisiä liivejä ja netistä olen tilannut kahdet kauniit hot milk merkkiset liivit.. Kyllähän niistä saa maksaa muutaman kympin enemmän ku jostain perusmarketista ostetista, mutta kannattaa kyllä.
Enkä kyllä oo kovin monesta tavan kaupasta kokoani löytänyt..
Mulla on koko 75 E ja käytän tällä hetkellä vielä pelkästään kunnon liikkeestä ostettuja imetysliivejä.. Babystylessa myydään hyviä anita merkkisiä liivejä ja netistä olen tilannut kahdet kauniit hot milk merkkiset liivit.. Kyllähän niistä saa maksaa muutaman kympin enemmän ku jostain perusmarketista ostetista, mutta kannattaa kyllä.
Aiemmin olin 70DD/E ja silloin oli vaikeampi löytää sopivia. Nykyään ostan liivini lähinnä Lindexin alelaareista, aivan mahtavaa saada ostella rintsikoita useammin, kun löytyy jopa alle kympillä ja täydellisesti istuvia.
Aiemmin olin 70DD/E ja silloin oli vaikeampi löytää sopivia. Nykyään ostan liivini lähinnä Lindexin alelaareista, aivan mahtavaa saada ostella rintsikoita useammin, kun löytyy jopa alle kympillä ja täydellisesti istuvia.
Joo, lindexissä olen välillä ihmeellisen hyviä rintaliivejä ja edullisesti! Mulla saman kokoiset rinnat ja sieltä on saanut välillä parempia liivejä kuin liivipuodeista! Mutta ei valitettavasti ole aina niillä myynnissä.
Liivipuoteihin olen monesti pettynyt. Omalla paikkakunnallani siellä ei ainakaan ole mitään asiantuntevaa palvelua.. Myyvät ihan mitä sattuu ja ei sieltä useinkaan hyviä liivejä löydy. Kovasti kyllä yrittävät myydä, vaikkei niillä minulle oikein mitään ole.
Ihan oikeesti olen siitä lähtien kun mulle tissit kasvoi niin ettinyt kunnollisia rintaliivejä, mutta en löydä! Mulla kapea ympärys, 75 ja rinnat E-kuppia. Olen käynyt vaikka kuinka monessa alusvaateliikkeessä ja ostanut vaikka kuinka monet sairaan kalliit rämpylät mutta ei mitkään ole tarpeeksi tukevat! Eli jos mun pitää ne tukevat rintsikat ostaa niin kerro mistä ne löytää!!
Kokeiles funkylady:ä ja merkki MarieJo tai primadonna. Eka tekee nätimpiä!:) Ja muista kokeilla myös se 70F vaikka hirvittäis;) Changen liiveistä en löytänyt tukevia, kauniita kylläkin. Mutta liivien leikkaus on se mikä ratkaisee kelle liivit istuu ja kelle ei.
Lohdutan tiedolla ettei toi oo pahakaan koko, mulla oli ennen jopa 65E/F joten sitä sai tosiaan metsästää. Ja varsinkin sitä tukevuutta...lisä täytettä ei tosiaankaan kaivannut!
Mulla kapea ympärys, 75 ja rinnat E-kuppia. Olen käynyt vaikka kuinka monessa alusvaateliikkeessä ja ostanut vaikka kuinka monet sairaan kalliit rämpylät mutta ei mitkään ole tarpeeksi tukevat!
Toisinpäinkin on hankala löytää liivejä, siis kun on iso ympärysmitta (leveä uimarin selkä) ja A-kuppi. Ja haluu sit muitakin kun urheiluliivejä käyttää.
vaikka olen 8 vuotta imettänytkin ja vaikka olen mummoikäinenkin
Joo olen ostanut myös niitä Lindexin liivejä ja yhdet ihan hyvät olen löytänyt.. Seppälästä taas ostin kerran useammatkin ale liivit ja muutaman kerraan käytin mutta pitämättä on jäänyt.. liian ohuet olkaimet (oainuu hartioihin ja tekee kipeää) liian kapea selkänauha (minulla notkoselkä ja pieni makkra just siinä kohalla niin painuu ikävästi sinne ja jää kauheet kuprut paitaan)... Liikkeistä olen löytänyt sit sellasia missä on tarpeeksi leveät olkaimet ja se selkäosa että ei painu mihinkään ja hankaa tai hierrä.. Joissain seppälän liiveissä myös omituisesti kaarituet painuu rinnan alle tai sit kupit on liian kaukana toisistaan, jolloin nännit tursuu kupeista..
Ei oo han yksinkertasta tää liivien ostelu, toista oli kun oli c-kuppi.. :D
Tosin on mullakin oma ongelma löytää sopivat liivit koska ole aa-kuppinen.
Haluan kuitenkin näyttää naisellisemmalta kuin että olisin ilman liivejä.