Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimoni jätti minut ja lapset

Vierailija
12.03.2011 |

Ihan tuosta vain tekstiviestillä ilmoitti tänä aamuna ettei jaksa tulla enää kotiin. Lähti siis eilen parhaan tyttökaverinsa "viihteelle" ja ilmoitti tulevansa aamulla sitten takaisin. Nyt siis ei olekaan tulossa, ei vastaa puheluihin, ei viesteihin, ei mitään. Ilmoitti vain ettei halua perhe-elämää, haluaa elää vapaasti rakastaen niin paljon kuin mieli tekee. On kuulemma hyvä mieli siitä, että meidän 4 ja 7 vuotiailla lapsilla (tyttö ja poika) on hyvä isä.

Olisihan tämä pitänyt arvata! Mutta ihan noin vain. Meillä siis on sellainen tilanne ollut, että vaimoni oli alkuaan innoissaan raskauksistaan ja teki paljon suunnitelmia, mutta vähitellen lasten syntymän jälkeen huomasinkin kaiken vastuun (esim. yösyötöt, vaipanvaihdot, leikkimiset, nukuttamiset) jääneen minulle. Minä jopa jäin kotiin hoitamaan kumpaakin lasta kunnes olivat parivuotiaita ja menivät päiväkotiin. Vaimo on siis töissä, ensin teki lyhyttä päivää, mutta viime vuodet suunnileen kello 8-18 välisen ajan ollut töissä (tai missä lienee). Itselläni on tavallinen klo 8-16 työ.

Vaimoni sisko kertoi tänään aiemmin puhelimessa, että tällä vaimollani on ollut jo vajaan vuoden ajan suhde toiseen mieheen. Miksi ihmeessä ei sitten kertonut koskaan minulle? Vastasi ettei se minulle kuulunut, naisella kuulemma pitää saada olla vapautta.

Olen pitänyt hänestä aina hyvää huolta, rakastanut, hellinyt, hoitanut kodin ja lapset, mutta ei näytä sekään riittävän. Nyt olen ihan maassa, en jaksa enää, lapset onneksi tuovat iloa, on syytä jaksaa siis. Tuo vaimon sisko kertoi ettei vaimoni halua tavata minua tai lapsia ainakaan muutamaan viikkoon, kuulemma minun kannattaisi hakea yksinhuoltajuutta. Tää on ihan mahdotonta! Ei voi olla totta! Miksi minua pitää rangaista näin, miten voi lapsille näin tehdä? Ollaan molemmat siis vaimoni ja minä 28-vuotiaita.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei naiselle saa antaa liikaa vapautta". Entä miehelle? Onko miehelle sopivampaa luoda uraa? Voisitko vastata näihin kysymyksiin.

Vierailija
42/67 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmastuin vain noista epäilevistä kommenteista, ihan kuin tunteeni ja kaikki tapahtunut ei olisikaan totta vaan olisi tapahtunut vain päässäni! Ei tokikaan miehellä ole sen suurempaa oikeutta, mun mielestä tärkeintä on se perhe eli lapset ja se oma puoliso. Ura, työ, harrastukset yms. tulee vasta sitten. Töissä käydään jotta olisi rahaa elämiseen, työ on se mikä joustaa eikä perhe. Näin sen ajattelen. Oikeastaan se on ihan sama kumpi siellä kotona on enemmän, vanhempien itse pitäisi se tietää kumpi sinne paremmin sopii ja kumman olisi hyvä tehdä töitä (jos siis töitä on).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä täällä trollaa vaikka kai se on hyvä jossain päästä puhumaan asioistansa. nää ämmät haluaa vaan nähdä ja mölliä kun akat valittaa ukoista. kun asiat on toisin päin niin se on edelleen sun syys. unohda se lehmä ja mene elämässä eteenpäin. älä missään tapauksessa anna sille mitään mahdollisuuksia. kerrot vaan aina lapsille kun kysyy että äitä on täys sika ja ämmät on sellaisia.

Vierailija
44/67 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ollenkaan ottaisinko koko naista enää takaisin. Ei tämä ole ensimmäinen kerta kun pettää. Ja kun miettii tätä oikeasti niin ei hän äitinä koskaan oikein halunnut olla lasten kanssa, ei leikkiä, ei oikein mitään. Kaikki oli aina niin vaikeaa, mutta tämä bilettäminen herätti aina kummasti viikonloppuisin henkiin. Tästä uudesta miehestä kuulin ettei halua äidin enää tapaavan lapsiaan eikä minua, on kuulemma kovasti mustasukkainen ainakin vaimon siskon mukaan. Mutta ilmeisesti haluaisi tämän tulevan ex-vaimoni tekevän heille yhteisen lapsen.

ensinnäkin, kuka yht´äkkiä kertoisi sulle tuollaisia asioita? Miten tuo yhteinen lapsi sopii siihen ettei vaimosi halua perhe-elämää? Monen monta epäkohtaa..

Vierailija
45/67 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä täällä trollaa vaikka kai se on hyvä jossain päästä puhumaan asioistansa. nää ämmät haluaa vaan nähdä ja mölliä kun akat valittaa ukoista. kun asiat on toisin päin niin se on edelleen sun syys. unohda se lehmä ja mene elämässä eteenpäin. älä missään tapauksessa anna sille mitään mahdollisuuksia. kerrot vaan aina lapsille kun kysyy että äitä on täys sika ja ämmät on sellaisia.

kasvaa niinku tosi tasapainosii jos haukut kaikkii naisii ämmiksi ja lehmiksi, tosi fiksuu. t. ERITTÄIN väkivaltaisesta miehestä eronnut mutta silti lapsille vain hyvää isästään puhuva nainen

Vierailija
46/67 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ollenkaan ottaisinko koko naista enää takaisin. Ei tämä ole ensimmäinen kerta kun pettää. Ja kun miettii tätä oikeasti niin ei hän äitinä koskaan oikein halunnut olla lasten kanssa, ei leikkiä, ei oikein mitään. Kaikki oli aina niin vaikeaa, mutta tämä bilettäminen herätti aina kummasti viikonloppuisin henkiin. Tästä uudesta miehestä kuulin ettei halua äidin enää tapaavan lapsiaan eikä minua, on kuulemma kovasti mustasukkainen ainakin vaimon siskon mukaan. Mutta ilmeisesti haluaisi tämän tulevan ex-vaimoni tekevän heille yhteisen lapsen.

ensinnäkin, kuka yht´äkkiä kertoisi sulle tuollaisia asioita? Miten tuo yhteinen lapsi sopii siihen ettei vaimosi halua perhe-elämää? Monen monta epäkohtaa..

huonosti kasassa pysyvä tarina. Tämän tarinan kirjoittaja on todennäköisesti joku kotiäiti.

Vierailija
47/67 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonosti kasassa pysyvä tarina. Tämän tarinan kirjoittaja on todennäköisesti joku kotiäiti.

On nimittäin kaikki ainekset sopivasti pulkassa ja mies itsekin käy täälä lohduttamassa itseään ja tsemppaa jaksamaan. 11cm mies ei pysy koskaan poissa provoistaan. Palaa aina tekopaikalleen. Selkeä katkeran miehen provo.

Vierailija
48/67 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nimittäin kaikki ainekset sopivasti pulkassa ja mies itsekin käy täälä lohduttamassa itseään ja tsemppaa jaksamaan. 11cm mies ei pysy koskaan poissa provoistaan. Palaa aina tekopaikalleen. Selkeä katkeran miehen provo.

Vierailija
49/67 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin syy vaimon käytökseen oli vaimon ahkera biletys ja kohta syy olikin vaimon ura ja työkeskeisyys.

Ahkerat bilettäjät ovat kuitenkin harvoin niitä urakeskeisimpiä tyyppejä... Lopulta syy olikin ihan yleensä tasa-arvossa ja naisten itsenäisyydessä, itseasiassa tähän sitä aasinsiltaa rakennettiin koko ajan. Sitten pitikin jo alkaa syytellä kaikkia naisia ja nykyaikaa, niin persua, niin persua. 11cm kävi vastailemassa provolleen tajuamatta että sama sekava tyyli toistuu vastauksissaankin. Itseäni tässä provossa ärsytti eniten välinpitämätön suhtautuminen lapsiin ja se että isä käyttäisi lapsistaan nimityksiä "ne" joita vaimo eniten halusi". 11cm ei ole isä ja kaikesta päätellen eilen taisi käydä taas baarissa huono flaksi :(.

Vierailija
50/67 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voimia tilanteeseen. Ei se, minkälainen olet ollut vaimoasi kohtaan ole tässä nyt se lähdön syy, ehkä hän vain on ihan hukassa omassa elämässään, siitä mitä haluaa.. ehkä hän kuitenkin tulee kohta järkiinsä ja palaa kotiin.

Itselläni on ollut päinvastainen tilanne, mies lähti. Nyt olen ollut jo useamman vuoden yh.

Vierailija
51/67 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin shokissa, ihan pihalla, en tajua yhtään tätä juttua... voiko tämä olla enää tottakaan...

Vierailija
52/67 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teillä tuollainen suhde ollut jo pidempään, niin eikö tuo lopullinen ero ole jo ihan odotettava päätös. Ja se että saa jonkun päätöksen asialle voi olla ihan hyväkin, kuin jatkuva epävarmuus ja pettäminen.

Vierailija
53/67 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä sä pärjäät.mitä tommosella vaimolla tekee,kehen ei voi luottaa?

zemiä kovasti,ja alaka heti ota takaisin,ku häntä koipien välissä haluaa palata takaisin.

Vierailija
54/67 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
55/67 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti tehnyt voitavasi mutta aina se ei riitä. Puolisot voivat kasvaa erilleen ja silloin käy näin. JA se on ihan luonnollista että sinulle tuputetaan yksinhuoltajuutta jos olet jo enempi lapsia hoitanut.

Syrjähyppy ja ulkopuolinen suhde on aina hyvin loukkaava tilanne petetylle osapuolelle. Se asia kannattaa jatkossa käsitellä ettei jää varjostamaan tulevia suhteita. Olet vielä nuori joten elämää on vielä paljon edessä.

Ota yhteyttä kotikuntasi kriisikeskukseen. Ammattilaisen kanssa puhuminen auttaa selvittämään ajatuksia ja luovimaan läpi sekavista tunteista.

Vierailija
56/67 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet jo huolehtinut lapsista tähänkin asti. Ja parisuhde ollut p:stä, jos naiselle ollut toinen niinkin kauan. Hyvä kun pääsit eroon tuollaisesta muijasta!

Vierailija
57/67 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jonnan_oma@luukku.com

Olin siis vissiin vastaaja nro 3..se yh joka myös jätettiin.

Vierailija
58/67 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusteella sun on paljon parempi olla ilman tuota naista!

ja mahtaa tuota naista harmittaa kun löydät vierellesi paremman naisen.

Vierailija
59/67 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle! Hyvä että tapahtui nyt eikä sitten kun lapset ovat isompia, vähemmän traumoja. Esitä tietenkin lapsille että kaikki on kunnossa ja äiti on sukulaisten luona nyt jonkun aikaa kun ovat sairaana eikä tiedä kauanko tarvitsevat apua tms.

Oliko vaimosi seksikäs vai miksi valitsit tuon tyyppisen vaimon (ihan uteliaisuudesta kysyn kun olen aina ihmetellyt miksei miehet halua kivoja, tavisnaisia)

Vierailija
60/67 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että olette elämässä tosi erilaisessa tilanteessa, tai erilaisia ihmisiä, sinä ja vaimosi. Vaimo haluaa vielä olla vapaa ja villi, kun sinä olet jo tasaantunut perhe-elämään.

Anna tosiaan ajan kulua ja rauhoitut.

Kuulostaa vähän siltä että vaimon lähteminen ei ole ehkä se huonoin asia. Jos ei kerran ole perhe-elämään osallistunut edes merkittävästi..