Ihan järkky tapa kirjoittaa Facebookissa yhdellä äidillä
Kirjoittaa tyyliin näin: "Ihanainen päivä, pieni rakkauspakkauksemme söi luomuperunaa pieni nassu hymyssä ja rakas prinssini osti minulle taivaallisen herkullisia kaurakeksejä. Sitten lähdin oman hauvelipalleroiseni kanssa lenkille haistelemaan raikkaan fantastista ilmaa".
Kommentoi lisäksi ihmisten seinille jatkuvasti mm- "ihanaa, olet ihana, pusipusi kulta-rakkain", joillekin jumppakavereilleen. Ja kyseessä on ihan aikuinen nainen.
Miten kukaan voi olla noin ylipositiivinen?
Kommentit (25)
taas sitä kuvitellaan tietävänsä kaiken, ja mitä mahtavimmalla elämänkokemuksella...
Itse olen hyvin ahdistavasta narsistiperheestä. Kun viimein sain ikioman perheen ja mulla oli jotain todella OMAA, olin aivan onnesta soikeana. Tajuan jälkikäteen että tuli sitä onnea hehkutettua paljon ja ulospäin ja ymmärrän nyt monen kusipään suhtautumisen siihen aikaan. Monelle oli liikaa että olin oikeasti ja aidosti ONNELLINEN. Moni ajatteli et tuon täytyy olla täyttä teatteria.
Kun nyt ikää alkaa olla jo hieman enemmän, ymmärrän vanhan viisauden 'kel onni on se onnen kätkeköön' niin paljon paremmin...kaikki se on täysin totta. Miksi antaa helmiä sioille, kun parasta on nauttia helmistään itse!
olla tuollainen yltiölässy tai sitten masennuksen syövereissä.
Tuleeko teille mieleen, että jotain siitä väliltäkin voi olla olemassa?
Tuollaisesta lässytyksestä tulee mielikuva vähän yksinkertaisesta ihmisestä. Kyllä positiivinen voi olla ilman lässytystäkin. Samoin minusta on ihanaa jos joku toisinaan kommentoi jotain positiivista puolisostaan tai lapsistaan, mutta jatkuvana se alkaa vaikuttmaan pikemminkin teatterille.
olla tuollainen yltiölässy tai sitten masennuksen syövereissä. Tuleeko teille mieleen, että jotain siitä väliltäkin voi olla olemassa?
Tuollaisesta lässytyksestä tulee mielikuva vähän yksinkertaisesta ihmisestä. Kyllä positiivinen voi olla ilman lässytystäkin. Samoin minusta on ihanaa jos joku toisinaan kommentoi jotain positiivista puolisostaan tai lapsistaan, mutta jatkuvana se alkaa vaikuttmaan pikemminkin teatterille.
ai jos ei ikinä anna miehestään/perheestään mitään negatiivista ilmoille.
on sitten ällöttävä vai?!?!
esim. mä en koe tarpeeeliseksi ilmoitella meidän erimielisyyksitä kaikille. ne ei kuuluekavereille ei ainakaan fb päivitykseen.
esim. mä en ikinä tykkää toisten kommenteita joissa käytetään voimasanoja tai kirotaa ja manataan joku henkilö.
tulihan se sieltä. Yltiöpositiivista lässykieltä tavallisesta arjesta suitsuttava ihminen ei siis todellakaan ole tasapainoinen ja ns. terve, vaan takana on jonkinasteinen trauma, ongelmallinen ahdistava lapsuus tms. jonka takia käydään vähän ylikierroksilla normistoon verrattuna. Ja normisto on aika laaja käsite kuitenkin.
Toinen tapa reagoida on masentua, jos ja kun tausta on traumalähtöinen.
taas sitä kuvitellaan tietävänsä kaiken, ja mitä mahtavimmalla elämänkokemuksella...
Itse olen hyvin ahdistavasta narsistiperheestä. Kun viimein sain ikioman perheen ja mulla oli jotain todella OMAA, olin aivan onnesta soikeana. Tajuan jälkikäteen että tuli sitä onnea hehkutettua paljon ja ulospäin ja ymmärrän nyt monen kusipään suhtautumisen siihen aikaan. Monelle oli liikaa että olin oikeasti ja aidosti ONNELLINEN. Moni ajatteli et tuon täytyy olla täyttä teatteria.
Kun nyt ikää alkaa olla jo hieman enemmän, ymmärrän vanhan viisauden 'kel onni on se onnen kätkeköön' niin paljon paremmin...kaikki se on täysin totta. Miksi antaa helmiä sioille, kun parasta on nauttia helmistään itse!
olla tuollainen yltiölässy tai sitten masennuksen syövereissä.
Tuleeko teille mieleen, että jotain siitä väliltäkin voi olla olemassa?
Sen mies OSTI kaurakeksejä? Eikä leiponut omin kätösin kasvattamastaan kaurasta ja kirnuamastaan voista?
kyllähän tuollaisesta nyrjähtää av-mummojen aivot aivan takuulla.
Ajatella, jos se on oikeasti tuollainen...:D