mitä tekisitte jos naapurin äiti olisi ihastunut mieheenne?
minun mieheni sai naapurin tädiltä puhelinnumeron ja kutsun lähteä joskus yhteiselle kävelylenkille. hänellä on kuulemma paljon yksinäisiä hetkiä ja kaipaisi seuraa ja turvaa iltalenkilleen.
siis mitä v***ua, mulla on musta vyö karatessa, miksi hän ei pyytänyt minua :P
Kommentit (28)
Jos se on joku eläkeläinen, niin anna mennä vaan :)
lenkille ja vaikka kahvillekin hänen luokseen. Raukka onkin nyt aika yksinäinen kun aviomies muutti vanhainkotiin. Onhan se pelottavaa 80-vuotiaalle olla ihan yksin talossaan.
nimittäin yli 7-kymppinen.. siis en ainakaan olisi mustasukkainen ja antaisin mieheni ihan mukisematta tädille turvaksi, jos tahtoisi :)
sulla on ap aika erikoinen tilanne, enpä osaa sanoa mitään. Onko mies lähdössä turvaksi poloiselle näihin yksinäisiin hetkiin?
sellainen 35-vee tätsy. ja kun miestä katsoo niin eipä tarvii paljoa ihmetellä miksi katselee vieraita miehiä. ärsyttävää!
Jos se on joku eläkeläinen, niin anna mennä vaan :)
Sinuna varoisin noita puumanaisia!!
miehesi kerran kertoi heti vokottelusta. ja sitahan tuo ilmiselvasti on! Olisin kylla kiukuissani ja kieltaisin miesta ehdottomasti menemasta ja suurinpiirtein puhumastakin naapurille.
muttei kyllä tullut mieleenkään kieltää miestä menemästä. hän kyllä huvittuneena oli tajunnut sen ihan itse. Uskomaton haahka!
Eli oikein tälläytyisin miehen viereen ja kiehnaisin salaa ylpeillen, että tämä onkin mun mieheni.
Mitä vaarallista tuossa on? Etkö luota mieheesi? Onhan tuo tökeröä käytöstä naapurilta, mutta se on sun miehesi, ei sulla pitäisi olla mitään pelättävää.
Itse en osaa olla mustasukkainen. Mies voi ihan vapaasti viettää aikaa naapurin tätien kanssa, jos viihtyy. Itse asiasa hänellä on hyvä naispuolinen ystävä, jonka kanssa joskus lähtee ihan keskenään viemään lapsia puistoon tms. Mulle kelpaa, kun voin jäädä kotiin laiskottelemaan :)
taidan vetää naikkosta huomenna turpiin. niin, tai sitten alan vikitellä hänen insinöörismiestään.
tai sitten alan vikitellä hänen insinöörismiestään.
en makaan kylla siina tapauksessa ois jos se naapurin tati ois eltaantunu haahka, mutta jos on viehattava.....
heh voishan ap menna pitamaan sille naapurin setalle seuraa kun puolisot lenkkeilee?
en makaan kylla siina tapauksessa ois jos se naapurin tati ois eltaantunu haahka, mutta jos on viehattava..... heh voishan ap menna pitamaan sille naapurin setalle seuraa kun puolisot lenkkeilee?
voisin antaa puolisoille lapset mukaan lenkkiseuraksi!
laittaisin hänen numeronsa vaikka kaupan seinälle tai jakaisin vain kaikille naapureille. Hän tarvitsee selvästi monta turvallista saattajaa. Tai ehkä mä sittenkin panisin mieheni kanssa keittiön pöydällä verhot auki just kun se nainen olisi lähdössä turvattomalle iltalenkille.
kavahtaa tuollaista mautonta munankipeää muiden miehiä vokottelevaa ämmää, eikä se ole mitään sairaalloista muastasukkaissuutta nähnytkään. Todellakin saisi kylmää kohtelua tyrkkyeukko tuollaisen jälkeen.
Eikä se sitä tarkoita etteikö muka omaan mieheensä luottaisi, ei todellakaan, vaan sitä että onhan tuo nyt tosi törkeää siltä huo... naiselta. Epäkunnoitavaa.
No me kyllä naurettaisiin lopulta miehen kanssa yhdessä tuollaisellekin (on kokemusta hieman samantyyppisestä) ja todellakin saisi pikku rouva hankkia muualta seuransa. Vielä jos tulisi kyselemään... tietäisi kyselleensä väärältä ovelta...
Mutta taisi olla provo tämäkin?
näin aamulla olen yhä vihainen mutta taidan jättää naikkosen omaan arvoonsa. hetken teki mieleni laittaa hänen kuvansa nettiin puhelinnumeron kera, vähän niinkuin joku täällä ehdottikin :0)
olen siis aikeissa jättää tuon munahaukan rauhaan, sillä onhan miehen asia pitää välimatkaa. onhan kuitenkin kivaa fiilistellä kuinka pitkälle sitä voisi mennä osoittaakseen reviirinsä.
jos joku nainen yrittänyt vokotella? IHme miehiä sanoisin...
mitä pahaa siinä on? luulisi että jos ei uskalla vaimolleen kertoa, olisi suhteessa jonkinasteinen luottamuspula?
miehen kanssa vähän naureskeltiin tätä äitiä. sillä hän on juuri tyypillinen nainen. hän ei pidä minusta mutta miehestäni pitää paljonkin. silloinhan sitä voi yrittää vaikka saada välejä poikki..
Ihan suoraan vaan, että mitä tarkoittaa sillä, että antaa miehellesi puhelinnumeron. Tarvitseeko oikeasti seuraa lenkille? Tarjoudu sitten avuksi.