Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tekisitte jos naapurin äiti olisi ihastunut mieheenne?

Vierailija
11.03.2011 |

minun mieheni sai naapurin tädiltä puhelinnumeron ja kutsun lähteä joskus yhteiselle kävelylenkille. hänellä on kuulemma paljon yksinäisiä hetkiä ja kaipaisi seuraa ja turvaa iltalenkilleen.



siis mitä v***ua, mulla on musta vyö karatessa, miksi hän ei pyytänyt minua :P

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisin selväksi, että tuohon naiseen pidetään mahdollisimman muodolliset välit ja vähän kanssakäymistä. Luultavasti sanoisin myös naiselle jotakin, kysyisin ehkä, miksi kysyi vain miestäni.

Vierailija
22/28 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mieheni sai naapurin tädiltä puhelinnumeron ja kutsun lähteä joskus yhteiselle kävelylenkille. hänellä on kuulemma paljon yksinäisiä hetkiä ja kaipaisi seuraa ja turvaa iltalenkilleen. siis mitä v***ua, mulla on musta vyö karatessa, miksi hän ei pyytänyt minua :P

kuin mita se naapurin rouva ajattelee? Tietty, jos oletta olleet rouvan kanssa kavereita (siis sina ja rouva) niin laittaisin kaveruussuhteen jaihin lopullisesti. On mulle muuten noin kaynytkin, kaukaisempi tuttava ehdotti miehelleni vahan vastaavaa. No, mieheni ei asiasta innostunut, ja minultakin yhteydenpito sitten ko. naiseen vain "jai"... ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minkä ikäinen se sun naapuris on? Meidän naapuri äiti on tuskin enää edes hengissä tai ikää lienee jo lähemmäs 100v.

Vierailija
24/28 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku nainen yrittänyt vokotella? IHme miehiä sanoisin...

Kyllä meilläkin puhutaan kaikesta. Miksi pitäisi salailla asioita puolisolta?

Vierailija
25/28 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alan heti niiden 2-, 5- ja 8-vuotiaiden juttusille!

Vierailija
26/28 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kieltäytynyt jo siitä puhelinnumerosta.. Aika hölmöä käytöstä, etsiköön jostain muualta seuraa "yksinäisiin hetkiinsä"..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/28 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sille naapurinrouvalla ja tarjoudu itse seuraksi.

Katso miten reagoi?

Vierailija
28/28 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisen naapurini äiti on taatusti yli viisikymppinen, joten jos mieheni hänestä kiinnostuisi, niin menkööt sitten!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän