mitä tekisitte jos naapurin äiti olisi ihastunut mieheenne?
minun mieheni sai naapurin tädiltä puhelinnumeron ja kutsun lähteä joskus yhteiselle kävelylenkille. hänellä on kuulemma paljon yksinäisiä hetkiä ja kaipaisi seuraa ja turvaa iltalenkilleen.
siis mitä v***ua, mulla on musta vyö karatessa, miksi hän ei pyytänyt minua :P
Kommentit (28)
minun mieheni sai naapurin tädiltä puhelinnumeron ja kutsun lähteä joskus yhteiselle kävelylenkille. hänellä on kuulemma paljon yksinäisiä hetkiä ja kaipaisi seuraa ja turvaa iltalenkilleen. siis mitä v***ua, mulla on musta vyö karatessa, miksi hän ei pyytänyt minua :P
kuin mita se naapurin rouva ajattelee? Tietty, jos oletta olleet rouvan kanssa kavereita (siis sina ja rouva) niin laittaisin kaveruussuhteen jaihin lopullisesti. On mulle muuten noin kaynytkin, kaukaisempi tuttava ehdotti miehelleni vahan vastaavaa. No, mieheni ei asiasta innostunut, ja minultakin yhteydenpito sitten ko. naiseen vain "jai"... ;-)
Niin minkä ikäinen se sun naapuris on? Meidän naapuri äiti on tuskin enää edes hengissä tai ikää lienee jo lähemmäs 100v.
jos joku nainen yrittänyt vokotella? IHme miehiä sanoisin...
Kyllä meilläkin puhutaan kaikesta. Miksi pitäisi salailla asioita puolisolta?
alan heti niiden 2-, 5- ja 8-vuotiaiden juttusille!
Olisi kieltäytynyt jo siitä puhelinnumerosta.. Aika hölmöä käytöstä, etsiköön jostain muualta seuraa "yksinäisiin hetkiinsä"..
sille naapurinrouvalla ja tarjoudu itse seuraksi.
Katso miten reagoi?
Kolmekymppisen naapurini äiti on taatusti yli viisikymppinen, joten jos mieheni hänestä kiinnostuisi, niin menkööt sitten!!
tekisin selväksi, että tuohon naiseen pidetään mahdollisimman muodolliset välit ja vähän kanssakäymistä. Luultavasti sanoisin myös naiselle jotakin, kysyisin ehkä, miksi kysyi vain miestäni.