Lue keskustelun säännöt.
Ärsyttää tässä Idolsissa.
24.02.2011 |
Näyttäis enemmän noita laulupätkiä, ei mitään turhaa sontaa tässä vaiheessa. Ja miks ei näytetä niitä "epäonnistuneita" lauluja noissa riveissä?
Vai sitä jotain "ennakkosuosikin jäätymistäkö" odotetaan?
Kommentit (5)
tuo nättipoika-Severi pääsi jatkoon ja se Timo ei. Ja molemmat epäonnistu tässä. Paskaa!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
joka lauloi stairway to heaven olis pärjännyt hollywoodissa
Pelkkä pärstäkerroin läpäisy. Ja jos "nätimmällä" vaikutti aiempi koelaulu, niin miksei sillä kitaramiehellä?
Pelkkä pärstäkerroin läpäisy. Ja jos "nätimmällä" vaikutti aiempi koelaulu, niin miksei sillä kitaramiehellä?
...kun vertaa Am. Idoliin, miten huonoja noi oikein voi päästää jatkoon? Ykskään näistä kotimaisista ei siellä selviäis Hollywood-viikolle.