Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Näen kuinka istut tietokoneella vintissä
04.03.2011 |
tietokoneen ruutu osoittaa etelään siellä missä aurinko paistaa klo kolme.Tietokone on kannettava.
Olet alkanut laihduttaa keittojen avulla.
Sinulla on valkoinen /harmahtava keittokuppi.Tietokoneen oikealla puolella.
Kommentit (9)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tosin eihän sitä koskaan tiedä jos siellä joku tirkistelisi..
koirani ei osaa käyttää tietokonetta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sulla alkaa mennä ihan överiksi tämä homma. Tulin äsken palstalle, ja tosi monella sivulla oli näitä sun Johanna-aiheisia aloituksia. Ymmärrätkö, että tuollainen kyttääminen on sairasta?
Alue: Aihe vapaa
mutta mä istun olohuoneessa, tietokoneen ruutu osoittaa lounaaseen ja vieressäni on valkoviinilasi. tietokoneen vasemmalla puolella.
mutta hei! se sulla meni oikein, että mä istun tietokoneella. tai oikeammin sen äärellä. miten sä saatoit ton tietää?