Jos saisit nyt 5000e, niin istuisitko lentokoneessa 15h?
sellaisessa ahtaassa koneessa pienellä jalkatilalla, ilman siis, että pääsisit sillä edes minnekään perille? Ihan vaan joutuisit matkustamaan lentokoneella 15h?
Kommentit (21)
Löydän järkevämpiäkin sijoituskohteita.
nimim. laskuihin hukkumassa
kyllä mä sen verran rahan perään olen, että tienaisin tuolla tavalla 5000 euroa.
Mun kuukausiliksa on suurin piirtein 5000 euroa, sen eteen joutuu tekemään 160 tuntia kuukaudessa eikä aina piisaakaan. Joten kyllä mä nyt 15 h olisin vaikka aidanseipäänä jos saisin saman rahan.
Löydän järkevämpiäkin sijoituskohteita.
nimim. laskuihin hukkumassa
ja tulisi muuten tarpeeseen! Tuohan on jo meikäläisen n. 3kk palkka, jos sen saisin noin helpolla niin ilman muuta.
mutta vauva pitäis ottaa mukaan, kun on vielä imetyksellä :P ja sais olla kyllä tosi tosi pieni lentokone, että olis jalkatila mulle ahdas, kun oon tällanen melkeen 160cm pitkä!
mut kyllä tolle viidelle tontulle käyttöä keksis.
Istuisin tuon 15 tuntia, vaikka saisin 200 euroa.
Mutta vastaus kysymykseen kyllä istuisin
just tosi ahtaassa turistikoneessa ja maksoinkin vielä siitä.
Voisin vaikka satasesta istua + ruoat ja juomat.
Ei ole kovin vaikeaa, jos pääsee vessaan välillä. Ja varsinkin, jos päälle ei tule aikaerorasitusta ja jetlagia, kuten oikeasti tulee.
Just istuin 11h lentokoneessa oksentavan ja kipeän lapsen kanssa, joten jos saisin istua yksikseni ja nukkua rauhassa niin kyllä. :) Ja jos vielä maksettaisiinkin siitä!
eikös sen matkustelun pitänyt olla niiiin kamalaa ja moitittavaa ja silti ollaan heti valmiita lähtemään lentokoneella muuten vaan pörräämään, jos siitä maksetaan... Ei paljon ympäristötekijät merkitse jos saa viisi donaa käteen. Huvittavaa suorastaan.
niin ei olis konsti eikä mikään. Tuskin edes muistaisi koko istumista sen jälkeen, kun tulisivat herättelemään.
t. Äijä.
eikös sen matkustelun pitänyt olla niiiin kamalaa ja moitittavaa ja silti ollaan heti valmiita lähtemään lentokoneella muuten vaan pörräämään, jos siitä maksetaan... Ei paljon ympäristötekijät merkitse jos saa viisi donaa käteen. Huvittavaa suorastaan.
etta kaikki olettaa, etta taa olisi joku todella harvinainen yksittaistapaus, niin ei ne ymparistoasiat sellaisessa kontekstissa olekaan niin merkittavia. Jatkuva loma- ja muu lentely on ihan eri kokoluokan - ja pysyva - ongelma.
Nimim. Antakaa mun nukkua edes yksi yö rauhassa