Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säästövinkit kehiin!

Vierailija
11.03.2011 |

Mikä on sinun rahansäästövinkkisi?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan lasten ulkoiluhaalarit aina alennusmyynnistä vähintään -50 % tai -70 % säästöä. Samoin kaikki omat vaatteeni ostan alesta tai ulkomaailta.

Lasten kegät ostan tehtaanmyymälästä. Säästöä noin 40-50 %

Teen itse kotiruokaa, joka paljon halvempaa. Teen kerralla suurempia eriä ja pakastan.

Sanomalehden jaan naapurimme kanssa.

Hyödynnämme mahdollisuutta liikkua vaunujen kanssa pääkaupunkiseudulla julkisilla ilmaiseksi.

Ostan lasten kirjoja muutamalla eurolla ABG:n yhteydessä olevasta kirjakaupasta. Lainaamme myös paljon kirjoja kirjastosta.

LAsten lelut ostan valmiiksi alennusmyynneistä. Olen huomannut, että ennekoimalla säästää paljon eli varaudun hyvissä ajoin kummilasten synttäreihin.

Vierailija
22/22 |
12.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois elää tuollaista (17) elämää...

Mä elän noin, enkä koe elämääni mitenkään puutteelliseksi, en pihisteleväksi enkä varsinkaan kauheaksi.

Sen sijaan musta tuntuis kauheelta, jos mun vaatekaapissa pyöris neljät farkut, vaikka niitä yksiäkin tarvin vain pari kertaa viikossa pari tuntia kerrallaan. Kolmet muut olis siis ihan turhaan tiellä ja pitäisi sit joskus viedä kierrätykseen liki käyttämättöminä. Musta se olis turhauttavaa ja sitä kautta kauheeta.

Tai musta on myös niin tyhmää heittää ruokaa roskiin, että mieluummin ostan ruokaa listan mukaan, jolloin ehditään käyttää kaikki ennen vanhentumista, eikä tarvi heittää käyttämätöntä ruokaa pois. Se ruuan tuhlaaminen vasta kauheeta onkin.

Eri ihmisille tekee eri asiat elämästä kauheeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi