Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri kuulostaa huutelevan kissaansa....mutta eipä kissaa näy.

Vierailija
08.03.2011 |

Ei, koska se on löytöeläintalossa :)

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haluaisin viedä naapurin lapset löytölasten taloon. Ovat oman onnen nojassa, kiertävät ja sotkevat naapurien pihat, rikkovat piha tavarat, soittavat ovikelloa, katsovat ikkunasta sisälle. Vanhemmille on infoa annettu, mutta mitään ei ole tapahtunut. Itse olen lapsirakas ja minulla on omiakin lapsia, mutta lasten ei saa antaa kulkea vapaana toisten pihoja sotkemassa ja häiritsemässä

WT WT WT. YÖK YÖK YÖK. Kiva tehdä niitä ja makoilla kotona mutta joku muu vahtikoon. yök.

Vierailija
42/43 |
09.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haluaisin viedä naapurin lapset löytölasten taloon. Ovat oman onnen nojassa, kiertävät ja sotkevat naapurien pihat, rikkovat piha tavarat, soittavat ovikelloa, katsovat ikkunasta sisälle. Vanhemmille on infoa annettu, mutta mitään ei ole tapahtunut. Itse olen lapsirakas ja minulla on omiakin lapsia, mutta lasten ei saa antaa kulkea vapaana toisten pihoja sotkemassa ja häiritsemässä

WT WT WT. YÖK YÖK YÖK. Kiva tehdä niitä ja makoilla kotona mutta joku muu vahtikoon. yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan allergisia mutta rakastamme sitä kun naapurin kissa tulee moikkaamaan meitä kun ei omia lemmikeitä voida ottaa ja lapset (naapurin luvalla) antavat sille kissanraksuja. Toisen naapurin kissa on arempi eikä tule siliteltäväksi mutta olen tyytyväinen kun pitävät hiiret poissa. Onneksi täällä en ole törmännyt noin vihamieliseen naapurustoon. Kyllä ihmisillä on paha olla nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi