Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G. Mitä tekisit toisin äityitesi ensitaipalella jos voisit kääntää kelloa taaksepäin?

Vierailija
08.03.2011 |

Minä tekisin vauvaruoat itse. Muuta en kadu, kuin purkkiruokia ;)

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ensimmäinen äitiyslomani oli aivan ihana, ja muistin nauttia vauvasta riittävän paljon.

Vähän myöhemmältä äitiystaipaleelta olisin vetämättä niin paljon pultteja uhmaikäisen kiukuttelusta. Ekan uhmaikäisen kanssa olin kireä kuin viulunkieli, vasta toisen kanssa olen huomannut ettei se uhmailu nyt niin hirveän ärsyttävää oikeastaan olekaan.

Vierailija
42/42 |
08.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortin.

Niin julmalle kuin se kuulostaakin, jättäisin esikoiseni tekemättä. Hän on kyllä rakas, nyt kun on olemassa, mutta elämäni olisi mennyt niin erilailla jos olisin tajunnut tehdä abortin. Olin nuori ja päätin pärjätä. Pärjättiinhän me, ruuassa ollaan pysytty jotenkuten, ja kattokin on päänpäällä. Mutta mitään (materialistista) en ole elämässä saavuttanut. Kituutettu ollaan, lähinnä sosiaalituilla ja etuuksilla. En suosittele teiniäitiyttä kenellekään, joka haluisi saavuttaa elämässään jotakin. Tai nähdä maailmaa edes pohjoismaita edemmälle. No, ehkä eläkeläisenä sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla