Oikeastiko kaikki miehet pettää?
Jos kymmenen hengen miesporukka lähtee yhdessä ulkomaille ja heistä 7 käy maksullisissa, kahdeksas pettää muuten ja kahdesta ei ole tietoa, melkein voi sanoa jo pelkästään tuon perusteella, että kaikki pettää... Vai onko kyseessä vain tietyn ammattiryhmän tapa rellestää poikien reissuilla? Oksettavaa ja seurustelu-/vakiintumishalut karisi ihan täydellisesti tuon tiedon myötä. :(
Olen miettinyt pettämistä koko yön (en tämän takia valvonut kuitenkaan vaan muuten), ja mietin naisia, jotka on varmoja, ettei oma mies petä. MITEN te voitte olla niin varmoja? Sama tietysti toisinpäin, tiedän, että osaa naisetkin pettää.
Kommentit (31)
Omalla kohdalla ne syyt on seuraavat:
1. Miehen arvomaailma, pettäminen ei ole hyväksyttyä.Meidän keskeinen kunnioitus, arvostus, luottamus ja rakkaus.
2. Erittäin vähäiset mahdollisuudet pettämiseen, eli töissä ei onnistu (todellakin valvottu työympäristö), ei myöskään työmatkalla, koska niitä ei tehdä. Ylitöitä ei tehdä koskaan. Mieheni ei harrasta mitään.
3. Jos mieheni lähtee ryyppyreissulle, hän todellakin ryyppää tajun kankaalle ja päissään vehje ei toimi. Selvinpäin ollessa ei tarvi tehdä yhtään mitään muuta kuin että olen näköetäisyydellä niin johan tojii.
Luotan tässä asiassa mieheeni jopa enemmän kuin itseeni. Kunpa voisin sanoa itsestänikin samoin, eli 100% varmasti en petä :)
Meillä mä olen se (yli)seksuaalinen, seksikokemuksia on paljon ennestään, kynnys siis paljon matalampi kuin miehellä, jolla on vain 3 kumppania ollut, ja pystyy hyvin elämään ilman seksiä jopa viikkoja (mulle käsittämätöntä pelkkänä ajatuksenakin)
Tiedän 100% varmuudella että mieheni ei petä. Ja mistäkö tiedän? Tunnen mieheni sen verran hyvin, että hän ei pystyisi elää itsensä kanssa jos pettäisi. Eikä hänellä kyllä ole oikein mahdiollistakaan pettäminen kun työ ja perhe-elämä vie kaiken ajan. Ja pidän muuten mieheni tyytyväisenä ;) Viime vkl seksiä 5 kertaa ja eilenkin kahdesti.
T: Kahden pienen lapsen onnellinen äiti
valitettavasti on paljon miehiä jotka pettävät vaikka saisivat kotona joka päivä!on miehiä jotka yksinkertasesti ovat vielä pikkupoikia,jotka keräävät kokemuksia,ei se kotiseksi kaikille riitä!Ole onnellinen että sulla on mies,joka on sitoutunut perheeseen!minullakin on sellainen =)
Tiedän 100% varmuudella että mieheni ei petä. Ja mistäkö tiedän? Tunnen mieheni sen verran hyvin, että hän ei pystyisi elää itsensä kanssa jos pettäisi. Eikä hänellä kyllä ole oikein mahdiollistakaan pettäminen kun työ ja perhe-elämä vie kaiken ajan. Ja pidän muuten mieheni tyytyväisenä ;) Viime vkl seksiä 5 kertaa ja eilenkin kahdesti.
Näin minäkin ajattelin vielä 3 kk:tta sitten ja tilanne oli ihan sama kuin teillä... Tekstisi oli kuin omani silloin. Kaksi pientä lasta meilläkin ja suhde kunnossa, tai niin luulin... Ja kas kas, kiinni jäi mies joulun alla pettämisestä. Että se siitä sitten. Toivottavasti sulla parempi tulevaisuus.
t. kahden pienen lapsen äiti minäkin, en niin onnellinen.
mitkä ovat kriteerit tälle?tuli vaan mieleen kun tätä lausetta niin paljon täällä näkee.
Lisäksi mies on töissä perheyrityksessä, jossa hänen lisäkseen isänsä ja äitinsä töissä, eli ei oikein voi pettää minua työpaikallaan.
Poikaporukoissa mies ei käy matkoilla, ja baareissa käy ehkä kerran kahdessa vuodessa, ja silloinkin minun veljeni kanssa.
Töistä mies tulee aina samaan aikaan kotiin, ei harrasta mitään kodin ulkopuolella.
En todellakaan usko, että miehelläni on mitään mahdollisuuksia pettää.
Ja jos alkaisi yhtäkkiä mennä hirveästi, jäisi samantien kiinni, koska epäilyni heräisivät.
Kumpikin rakastaa ja kunnioittaa toistaan ja seksi on hyvää.
Turha tuollaista on murehtia. Jos sattuu omalla kohdalle mies joka pettää, niin sitten lähdette eri suuntiin ja etsit paremman miehen.
Itse en ymmärrä kun niin monet naiset jää huonoon suhteeseen, juuri tuollaisen pettäjämiehen kanssa. On parempiakin miehiä, oikeasti.
Olen tuo onnellinen äiti siis. Mieheni tietää tasan tarkkaan, että jos pettää niin lähden siltä seisomalta lasten kanssa eli meillä ei pettämistä hyväksytä. Ollaan siis tällaiset asiat puitu jo ennen naimisiin menoa. Mieheni on sen verran järkevä ettei uhraisi perhettänsä jonkun vieraan panon takia. Itse olen myöskin sitä mieltä, että tyhmät miehet pettää.
Näin minäkin ajattelin vielä 3 kk:tta sitten ja tilanne oli ihan sama kuin teillä... Tekstisi oli kuin omani silloin. Kaksi pientä lasta meilläkin ja suhde kunnossa, tai niin luulin... Ja kas kas, kiinni jäi mies joulun alla pettämisestä. Että se siitä sitten. Toivottavasti sulla parempi tulevaisuus.
t. kahden pienen lapsen äiti minäkin, en niin onnellinen.
Kumpikin rakastaa ja kunnioittaa toistaan ja seksi on hyvää.
Turha tuollaista on murehtia. Jos sattuu omalla kohdalle mies joka pettää, niin sitten lähdette eri suuntiin ja etsit paremman miehen.
Itse en ymmärrä kun niin monet naiset jää huonoon suhteeseen, juuri tuollaisen pettäjämiehen kanssa. On parempiakin miehiä, oikeasti.
Mutta ei se sitten ollutkaan. Mistä niitä parempia tapaa, kun ikääkin on jo yli 40.
niin paljon, että pakko päästä sänkyyn niiden kanssa jättää minut. Mieluummin jättää kun pettää. Samoin minulla!
en ainakaan voisi elää niin että ajattelisin että kaikki miehet pettää=)Ajattelen että oma mies ei petä,turha tollasta on pelätä etukäteen.Oma mieheni on koti-työ keskeinen eikä tykkää käydä missään ryyppyreissulla,keran vuodessa käy jossain konsertissa,mutta viimeksikkin meni U2keikalle ja tuli kotiin heti kun loppui..vaikka oon sanonu että saa mennä=)Itse taas tykkään käydä tyttöporukalla..ryyppäämässä=)Mutta en petä minäkään.